vineri, 23 ianuarie 2015

Invitatie la cofetarie si diafan

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

26 de comentarii:

  1. Bună CARMEN!
    Mulțumesc de invitație,pozele sunt superbe așa cum ne-ai obișnuit!
    Îți doresc un weekend cât plăcut,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fermecatoare atmosfera acestei cofetarii, nu-i asa? :)
      te pup si eu. Weekend frumos!

      Ștergere
  2. Periculoasa cofetăria asta, poate da dependenta iubitorilor de dulce și de frumos ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, o tentatie periculoasa ☺☺☺ bine ca "s-a dus pe ape" si este departe :)

      Ștergere
  3. La o așa cofetărie și eu aș merge! Parol! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este una din cofetariile de pe Costa Diadema :)

      Ștergere
  4. delicioasa atmosfera acestei cofetarii...un motiv ca sa oftez adanc, pofticosa cum sunt...asa ca ma duc sa-mi iau un mar :))
    pup draga mea draga, w-end fain iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fructele sunt totdeauna bune, indiferent la ce ora sunt consumate :)
      pup si eu draga mea draga :-* Noapte buna!

      Ștergere
  5. Felicitari pentru postare! Sunt atât de frumoase fotografiile.. O noapte frumoasa îti doresc si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. decorurile cofetariei au fost la fel de fermecetoare pe cât de delicioase au fost produsele servite! :)
      mltumesc, weekend minunat si voua! :)

      Ștergere
  6. Imagini ce creeaza o atmosfera de exceptie!
    Felicitari pt alegere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de dragul decorului, treceam zilnic pe la cofetarie, macar pentru o cafea sau o salata de fructe :)
      Multumesc, noapte buna! :)

      Ștergere
  7. Una din cofetarile?:))
    Cu siguranta toate erau pline cu bunatati...
    pup! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toate pline cu bunatati, foarte adevarat! :)
      pup :-* Noapte buna!

      Ștergere
  8. Daca tot ati mancat bunataturile,ma multumesc si cu tava.:)Imi place!Si nici nu ingrasa!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) poti servi si ceva de pe tava, fara teama! dulciurile în virtual, nu îngrasa deasemenea ;)))
      pup. O sâmbata faina sa ai!

      Ștergere
  9. Hello I'am Chris !
    this is not a "spam"
    The "directory" is 16 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Happy Blogging
    ****************

    RăspundețiȘtergere
  10. Mmmm! Ce loc frumos, plin de bunătăţi! Cum să nu te simţi minunat acolo?
    O zi superbă, dragă Carmen, alături de cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult, Alex draga! si voua un weekend minunat! :)

      Ștergere
  11. am savurat invitatia ta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, placerea este de partea mea :-)

      Ștergere
  12. Multumesc pentru invitatie ! :) Frumos decor !
    Foto 2 este spatarul unui scaun?
    Printesa (foto 4) ma lasa muta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cupla ;)) ♥
      foto doi este unul din pereti, în raionul cu mese pentru servirea unui espresso în picioare.
      Printesa era la intrare si are înaltimea de ~5 metri!
      Vaporul este o bijuterie!

      Ștergere