miercuri, 10 aprilie 2024

Excursie - Miercurea fara cuvinte S15/2024

Eselsburger Tal

Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

20 de comentarii:

  1. Frumoase locuri! Şi vă încadraţi perfect în peisaj. 😊
    Happy WW, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. That's one adorable terrier! He's like a stuffed toy I used to have. I called him Roger Airedale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥ This is a fox terrier, his name is Leo and he is 7 years old. The breed is smaller than the Airedale Terrier. Best regards ♥

      Ștergere
  3. These are beautiful pictures! It looks like a great place for a hike.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. it was really a wonderful trip in the middle of a nature reserve.

      Ștergere
  4. Evadare în zona pitorescului! 🌞😍 Minunată și interesantă rezervație!...doar voi doi în liniștea explorării zonei...nici o animație bipeda în jur! Legenda locului ne descrie o poveste plină de mister🤔🥰.
    Happy WW and Happy trips!❤️ te îmbrățișez!🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, am avut mare noroc, am profitat de vreme la momentul potrivit. Vineri, sâmbata, duminica si luni, au fost zile de vara! De marti s-a racorit brusc... Cerul e innourat si ploua din când in când, iar termometrul arata in acest moment 8°C!!! Daca ma gandesc ca luni la amiaza au fost 30°C... mi se pare incredibil! Seara, cand am plecat spre casa din Rothenburg erau 28,5°C - am fotografiat termometrul (care indica temperatura aerului la umbra!!!) Asa ca, ma bucur tare ca am iesit din casa. Acum, zilele ce mi-au mai ramas din concediu, pot sa le petrec prin casa fara remuscari ☺🤗🥰 Pupici si imbratisari ♥

      Ștergere
  5. Știi ce văd în prima imagine? Doi blonduti zâmbitori 😘, este foarte uman Leo.
    A intrat în apă, ii place să se ude?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺ multumim ☺ Daaa, Leo se avânta in apa cu multa placere. Este o rasa care iubeste apa, dar nu ii place sa inoate (ca labradorii spre exemplu). Intra in apa de lac sau râuri, indiferent daca afara este iarna sau vara, ii place tare mult. Dar trebuie sa simta sub labute fundul apei... Inoata doar daca sunt si eu in apa. La mare nu ii place, valurile care vin si pleaca il sperie ☺

      Ștergere
  6. Ce culoare frumoasă are cerul şi ce frumos se oglindeşte în a treia fotografie!
    Te îmbrăţişez, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am răamas cu găndul la prima poză, așa bine vă stă împreună și sunteti așa frumosi amândoi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nikoooooooo juhuuuuu! Comentariul tau este cel de al 70.000-le pe blogul meu. Multumesc 🫶🏻

      Ștergere
  8. Dragalasul de Leo, cum a intrat el cu labuele in apa :D. Hihi
    Cu Kouki nu prea am avut multe incursiuni la apa... dar Dodo.. ohoho... cand era mai mic ne plimbam si pe langa fantanile din oras... ah ce ii mai placea :))). Mereu am vrut sa il duc la mare ca sa ii vad moaca atunci vine un val.Hahaha
    Pupici cu mult drag
    Happy azi !!

    ps: soarele iese cand va vede pe voi zambind, ca in Amintiri din copilarie :*

    RăspundețiȘtergere
  9. You have an adorable dog :) Great capture of your dog by the lake... Happy WW! Mine's here ~ Ms. Donyarific

    RăspundețiȘtergere