vineri, 2 ianuarie 2015

Reflexii napoletane

pentru rubrica "Reflexii în oglinda" 1/2015

Bougainvillea oglindindu-se în baltoaca________ Silueta insulei Capri, vazuta prin geamul autocarului.

În fata intrarii în situl arheologic Pompei__________ Plimbare în muzeul în aer liber Pompei.

Foro Grande, în fundal Vezuviu acoperit de nori_____________Balta si un rest de teava de plumb.

30 de comentarii:

  1. Frumoasa excursia de azi...Pompei, orasul distrus de vulcan?Sa ai o zi linistita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. culmea ironiei... vulcanul a distrus viata în Pompeii dar a conservat orasul acoperindu-l cu lava si cenusa...

      Ștergere
  2. Bună CARMEN!
    Frumoase reflexii!
    Un weekend magic să ai,draga mea!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezuviul este des accoperit de nori, bine că nu sunt nori de cenușă vulcanică! Locuitorii din Pompei știu de ce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am vazut multe poze în care Vezuviul este înconjurat de cer albastru...

      Ștergere
  4. 1, 4 şi 6 sunt preferatele mele. Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie îmi plac mult prima si a patra. A sasea fotografie am facut-o întâmplator :)) Si eu dar si turistii care se vad în oglinda baltii am fost surprinsi de claritatea oglindirii :))
      Multumesc, seara faina si tie!

      Ștergere
  5. deja am intrat in atmosfera Pompeiului !!!! :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pregatesc articolul, imi adun amintirile... au trecut deja sase saptamâni!
      pupici

      Ștergere
  6. Cateva ore,normal ca nu ajung pentru Napoli.Eu ce stiu numai din citit.Nu auzisem de camee,dar m-am documentat si m-am lamurit.Reflexile au fost frumoase si rodnice. Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nici nu am intrat în oras. Am fost în regiunea Napoli. Telul nostru a fost sa vizitam situl arheologic pentru care sunt suficiente 4 ore daca ai ghid bun. Noi am avut :))
      Seara faina!

      Ștergere
  7. a fost ca o intoarcere in timp...cred ca acele locuri au o incarcatura aparte, cel putin asa simt eu :)
    inedite reflexii...
    pup draga mea draga, seara faina iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o întoarcere în timp cu 2000 de ani... Eu sunt fascinata de tot ce se descopera în legatura cu civilizatiile din perioada antică, ma impresioneaza orice semn al trecerii lor pe Pamânt.
      pup draga mea draga :-*

      Ștergere
  8. O plimbare foarte "oglindita"!
    Noroc cu ploaia.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mai bine zis, noroc ca a plouat înainte sa coborâm noi din autocar! :))
      o zi faina! pup

      Ștergere
  9. Frumoase reflexii , Carmen ! :)
    As fi vrut sa las si un LIKE dar .....
    Nu ai activat optiunea LIKE ???
    Weekend placut ! :)
    Cu stima,
    Aliosa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai venit pe pagina mea! multumesc pentru intentie, însa blogspot nu are functiunea LIKE :))
      multumesc, si tie un weekend minunat!

      Ștergere
    2. Aliosa, da click pe butonul G+1. :))

      Ștergere
    3. multumesc mult, Cristi! :)
      În fond, la ce bun acest button?! cine doreste sa-ti spuna ca-i place ceea ce scrii, poate sa sacrifice un minut în plus sa scrie un comentariu :)

      PS: pentru cei interesati sa introduca functiunea LIKE - http://likebtn.com/en/blogger-like-button

      Ștergere
  10. Recent a introdus opțiunea like și blogspot... ;)
    Din imagini înțeleg că a trebuit să mergi ca la slalom. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. balti in drumul nostru au fost doar cele aici prezentate :))) Nu am fost nevoie de salom :)

      Ștergere
  11. N-am ajuns inca la Napoli, dar odata tot trebuie sa vizitez neaparat situl arheologic. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. cat de mult imi plac florile pe ziduri! superb!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Parca e mai bine in imaginile astea,nu mai vreau iarna ,gata au trecut sarbatorile!
    Un an nou cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu vreau zapada pâna la 1 martie :))
      Gânduri bune pentru 2015!

      Ștergere
  14. Ultima foto mi se pare de efect maxim! Reflexia pare a fi in oglinda apei dintr-un put! Ca si cum acolo ar fi intrarea intr-o alta lume.
    Prima fot, insa, e superba! A stiut balta unde sa se formeze! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. :) mie imi place mult efectul culorilor din a patra fotografie :))
    Baltoaca din prima poza este direct lânga autocar, când am coborât ne-am gândit ca poate ne vor trebui cizme de cauciuc :)) Eram încaltata cu balerini. Dar vremea a tinut cu noi, am avut soare si caldura ca vara.
    pupici :-* x3

    RăspundețiȘtergere