vineri, 5 aprilie 2024

La City Galerie

City Galerie este un shopping mall la noi in oras... e mereu foarte aglomerat, de aceea merg destul de rar pe aici (90 de branduri au magazin aici, 20 de restaurante sau Imbiss, 4 lifturi enorme si 21 servicii). Ieri insa, am avut ceva de rezolvat in zona si m-am gandit ca joi la orele amiezii, majoritatea oamenilor lucreaza, deci in mall va fi mai lejer... Fals! Era plin chiar si acum... dupa-amiezile, vinerea si sâmbata este arhi-plin! 🤗 Eu am saptamana aceasta si cealalta concediu si vremea este inca instabila, ba ploua, ba bate vântul, nu ne-am incumetat sa plecam in excursii. De astazi incepând se face din nou... vara, asa ca aszazi plecam intr-o zona de munte, pe un traseu foarte pitoresc. Mâine, când de fapt se anunta a fi cea mai frumoasa zi din saptamâna, suntem invitati la vecinii nostri, cu toti vecinii de pe alee, la brunch. Iar duminica... e iadul pe autostrazi, vom ramane la noi in curte! Duminica se vor intoarce acasa toti cei care au fost plecati in vacanta de Paste. De luni, scolarii vor reincepe cursurile. Iar noi, daca vremea va mai ramane insorita, avem in plan sa "dam o fuga" in Rothenburg ob der Tauber, unul din cele mai idilice orasele bavareze. Sa ne plimbam si poate, sa admiram fântânile ornate de Paste. Voi reveni cu fotografii! Tuturor, un weekend minunat! 🌞🌷🌞

21 de comentarii:

  1. That fountain looks most beautiful there

    RăspundețiȘtergere
  2. Un sfârșit de săptămână frumos să ai! Arată foarte bine City Galerie, poate vin un weekend pe la tine.:)))
    Abia aștept să văd pozele! Te pup, Carmen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tie un weekend placut!
      Ce frumos ar fi! Sa imi spui cat poti de devreme, cand vei ajunge in Augsburg, ca sa pot sa imi rezerva timp suficient pentru noi doua! 🫶🏻

      Ștergere
  3. Am citit „City Gelaterie”!!!!! Si vazusem pozele pe FB si ma intebam unde e inghețata si ca vai ce pofta mi-ai făcut! Încă mi-e poftă, dar am amăgit-o cu un pahar de Sheridan, o alta poftă, satisfăcuta de data asta, dar nu prea are farmec de unul singur. Dar poate că Sheridan-ul mă face să vad altceva in loc de ce e scris. Să știi insă ca am citit cu atenție și parcă mă vedeam acolo langă tine făcând planuri de excursie și entziasmată de întâlnirile viitoare. Distracție plăcută la brunch si plimbări frumoase.
    PS: City Galeria arata minunat. Îmi place enorm copacul inflorit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha... Mi se intampla cand sunt obosita, foarte obosita. Nu reusesc sa ma focusez si atunci .. creierul vrea sa ma ajute si... "Intuieste" in loc sa se suprasolucite cu cititul complet al cuvintelor.😂
      Astazi am avut o vreme superba pentru excursia in mijlocul naturii. Inca nu am reusit sa scriu despre insa, am poze foarte faine.
      Multumesc. Un weekend placut si tie, Niko draga!

      Ștergere
  4. Arteziana este spectaculoasă orice unghi o privești 🥰.
    Debutul primăverii cu zile calde și colorarea peisajelor, motivează ieșirea din casă, cu mic, cu mare la orice vârstă...de aici doar un pas spre aglomerarea zonelor de agrement, mall-uri unde este un adevărat vacarm...🙈
    Îți doresc zile minunate de concediu cu inspirația și norocul de zone pitorești și relaxante! Pupici!😘🤗🌞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Gina, acest mall este minunat decorat, in fiecare sezon sau cu ocazia vreunei sarbatori locale. Este un loc dragut insa foarte aglomerat. Aici vin parinti sau bunici cu copii sau nepoti sa se joace, pentru ca acest spatiu enorm este protejat de interperiile de toate felurile 🤩
      Multumesc mult, Gina draga. Mai am o saptamana de concediu, dar incepand de marti se pare ca va ploua fara pauza, pana la weekend ul urmator.
      Trimit pupici si imbratisari 🤗😘 si iti urez deasemenea un weekend minunat! 🌷🌞🫶🏻😘😍

      Ștergere
  5. (999)Noi unA, am avut parte de o zi de Joi cu cerul înnorat si gri, însa printre aversele de ploaie, la amiaza s-a aratat un curcubeu superb pe cer, amintindu-ne de vechiul legamânt, facut de Dumnezeu cu oamenii de pe pamânt. Intuiam ca vom avea un weekend binecuvântat, iar ieri si azi intuitia ni s-a confirmat.
    Ce-ar fi viata fara apa, aer, Soare,
    Doar alba, neagra, gri, fara culoare?
    Chiar stele de am fi stralucitoare,
    Fara diversitate naturala, Viata... moare.
    Binecuvântari supreme, eterne, perene, în orice loc, împrejurari ori vreme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ploaia si vantul si soarele si zapada, toate sunt bune daca nu sunt extreme. La fel ca si alimenatia... Oricine poate manca orice, atata vreme cat nu exagereaza!
      Numai bine si sanatate!

      Ștergere
  6. Ce frumos este decorat!!! Ca o mica oaza verde si lina de flori. inteleg de ce lumea isi doreste o mica evadare - are si ceva din natura, e si acoperit, e si confortul mult cautat. Aglomeratia insa nu mi-a placut niciodata. :))) E obositoare.

    Am citit in comentariu mai sus ca a fost minunat in excursie si abia astept sa vad pozele. Sa va bucurati si de restul sfarsitului de saptamana pe cinste!!!
    :)
    Si concediu placut in continuare. :*
    Pup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este o mica oaza. Mai ales cand vremea e rea, e placut sa te plimbi de la un magazin la altul fara sa ai nevoie de umbrela sau jacheta. Cateii sunt acceptati in orice magazin, aici... Doar pe scarile rulante trebuie luati in brate. Jos la fantana, copilasii se joaca, se dau cu tricicletele, alearga si mananca infhetata 😁🤗 Daca ai timp, e placut. In plus, parcarea este enorma si este cel mai ieftin tarif din oras: 0,6€/ ora!
      Pupici si imbratisari 😘🤗

      Ștergere
  7. Minunat acest mozaic! Voi fi absenta de la comentarii o vreme. Ne revedem pe 17, la MFC. Pupici si multe bucurii, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai plecat in vacanta? Sa ai clipe minunate. Pupici si imbratisari 😘🤗

      Ștergere
  8. E minunat că aveţi aşa ceva la voi în oraş!
    O primăvară frumoasă în continuare, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Preturile sunt mai ridicate, pentru ca aici si chiriile sunt scumpe. La inceput, acum douazeci si ceva de ani, nu prea cumpara nimeni de pe aici. Animau atmosfera ingaduind anumite spectacole, pe scenele de la parter. Fiica mea cea mica a fost prin clasa a patra aici, cu echipa de dans modern 🤗🤩 Cea mare a primit in mod festiv, tot aici, medalia pentru participare la "orasul alearga" (5 km) 🤗 De cate ori intru in City Galerie zambesc, amintindu-mi anumite secvente din viata noastra de inceput, in Germania ☺️
      Spre exemplu, mama era la noi in vizita (pe atunci venea cu "invitatie" si viza pentru trei luni) si am dus o aici. Ne am plimbat prin toate magazinele si la Müller, cea mai buna parfumerie pe atunci, am primbat fiecare cateva parfumuri. Ne am amuzat... Dar cand ne am urcat in masina, in spatiu mic si inchis, cate patru parfumuri de la noi patru 😂😂😂 serpentinele din parcare de la etajul trei pana jos la iesire 😂😂😂😂 ni s a facut la toate rau! 😂 Doamne ce vremuri haioase!
      Da, au trecut anii, timpul a zburat ca vântul. Fetele sunt pe picioarele lor, au viata lor, mama nu mai are curajul/dorinta de a calatori asa departe, iar City Galeri nu mai e ceva deosebit...
      Te pup Vero. Numai bine! 🤗😘

      Ștergere
  9. Vad bine, e un copacel inflorit acolo? Fantana e foarte frumoasa, si ideea excelenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, erau trei ciresi japonezi, in ghivece... Administratia se ocupa sa fie mereu decorat cu bun gust.

      Ștergere
  10. Totul arata foarte frumos si te duce cu gandul la relaxare.

    RăspundețiȘtergere