luni, 12 ianuarie 2015

Soarele si marea

Undeva, în mijlocul Marii Tireniane, între Napoli si La Spezia...




(pentru rubrica "Buna dimineata, Soare")

23 de comentarii:

  1. Soarele l-am vazut in ultimii ani,dar marea sunt multi ani de cand n-am vazut-o decat in poze.Ale tale sunt minunate.Sper si eu ca la vara sa o fotografiez.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. marea vazuta din mijlocul valurilor nu am vazut-o niciodata pâna acum si experienat a fost fascinanta.
      te pup. Start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  2. soarele deseneaza pe cer in fiecare clipa un alt model, buna dimineata! :)
    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut noroc de vreme excelenta si deci am putut admira câteva apusuri de soare extraordinare. Pentru un singur rasarit m-am trezit devreme :)))
      Pup draga mea draga, o saptamâna minunata sa ai!

      Ștergere
  3. Buna dimineata soareI
    Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata! Superbe peisaje si excelent fotograf! !:)
    Ce fain arata valurile inspumate de langa vapor si ce culori minunate are cerul!
    Pup si iti doresc o saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. combinatia asta a fost fantastica! :) în mijlocul marii, valurile sparte de "lama" vaporului si orizontul trandafiriu... Am trait clipe de care-mi voi aminti toata viata!
      pup. O saptamâna minunata draga mea!

      Ștergere
  5. Cred că senzaţia de a fi în mijlocul apei şi de a privi de acolo jocul soarelui este greu de descris în cuvinte!
    Eu sunt fascinată de culorile de la apus şi de la răsărit - la mare ajung (când ajung...) pe la 5 dimineaţa ca să nu pierd apusul!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. într-adevar, asa este... Tocmai de aceea nici nu am scris nimic la aceata postare, clipele acelea au fost unice si despre perfectiunea lor imi voi aminti toata viata, sunt sigura!
      O saptamâna minunata sa ai!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. si totusi, niciuna nu poate reda emotia speciala pe care am simti-o în mijlocul marii....

      Ștergere
  7. Castigator detasat: cerul si cine l-a privit pe viu. ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dor de mare, soare si vara mi-au facut fotografiile tale :)!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotografiile le-am facut pe data de 13 noiembrie 2014 ☺ Soarele si marea pot fi savurate si... la începutul iernii ☺

      Ștergere
  9. cerul e absolut superb colorat! marea inca se prezinta bine...:))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) doar în Savona s-au schimbat si cerul si marea!
      pup draga mea. Nopate buna!

      Ștergere
  10. Superbe imagini! O săptămână frumoasă, draga mea.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate imagini! Parcă se şi aud valurile şi pescăruşii. Până la vară, la vacanţă... mai este mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pescarusii i-am vazut si auzit în porturi, în largul marii nu se aud decât valurile zdrobindu-se de vapor.
      :) Da, pâna la vara mai este muuuuult... dar dorul de mare poate fi savurat oriunde, astazi urci în avion si distanta nu mai înseamna nimic! sanatate si bani sa fie ☺☺☺

      Ștergere
  12. Taramuri super frumoase, iar sunetul marii, exuberant de ademenitor!!... multumiri pentru crampeiul de "infinit albastru"...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere