joi, 11 aprilie 2024

Jubileu 70000



Ieri (10.04.2024) pe blogul meu, la ora 22:37, Niko a săvârșit cel de-al 70.000 - lea comentariu. Multumesc Niko draga! Yuhuhuuuuu! Șaptezeci-de-mii de comentarii!!!! Am publicat în total 3443 postari, iar Blogspot a numarat pentru blogul meu 3.121.661 vizualizari! 
Multumesc tuturor vizitatorilor, dar mai ales doresc sa multumesc celor care comenteaza pe blogul meu! Apreciez deosebit faptul ca un vizitator îsi face timp sa spuna ceva legat de ceea ce vede sau citeste la mine pe blog! 
Un blog fara comentatori este ca o gradina fara flori! Va multumesc!
 

15 comentarii:

  1. Ce taaaare!! :)
    Vin sa mai adaug si eu cateva ganduri - in ultima perioada greu am mai ajuns! 😅
    La cat mai multe comentarii si articole minunate :*
    Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux draga. Ce bine ca ne am cunoscut, in blogosfera asta mare 🫶🏻 pupici si imbratisari 😘🤗

      Ștergere
  2. La cât mai multe articole, comentarii şi vizitatori!
    😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vero draga 🫶🏻 multumesc asemenea 🤗😘

      Ștergere
  3. Doresc sa scrii la fel de mult si in viitor, pentru ca, de fiecare data imi place ceea ce citesc. Si dau si la altii😊. Sotul mereu intreaba: doamna din Germania nu a mai scris?😄

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha asa deci? Ma bucur mult ca intreaga familie ma citeste 🫶🏻 multumesc Ioana draga 🫶🏻🤗😘

      Ștergere
    2. Da, toti te citim cu drag. Te imbratisez!

      Ștergere
  4. La cât mai multe înainte! A fost depăşit acest număr, facem petrecere la 100.000 şi apoi din sută-n sută! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări, dragă Carmen! 🎊👏🍾🥂😘
    Inspirație și transparență, culoare și sens generezi prin articolele postate și în final rezultă bucurie reciprocă în sufletele noastre!
    Rămâi oaza noastră de relaxare și plăcere! Ingeniozitate și cât de multe articole îți dorești! Un weekend profitabil!
    Te îmbrățișez!🤗❤️🏆🌹

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă simt onorată ca am atins acest prag important. La cat mai multe astfel de praguri atinse.
    Bine-ențeles că m-am dus la mine să vad statisticile mele. La comentarii pt împărți liniștită la 10, ca să-ți faci o idee.

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți și creativi ani! La cât mai multe postări!
    🌷🌹🌹

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat mai multe postari si comentarii dragute pe blog îți doresc sa ai! Duminică frumoasa, Carmen! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. In primul rand, felicitari! In al doilea, si eu apreciez fiecare comentariu de bun simt pe care il primesc, ma bucura faptul ca sunt oameni interesati de ceea ce postez. In cazul meu, nu atat numarul conteaza - nefiind atatia ca aici, de exemplu - dar e important mesajul primit.

    RăspundețiȘtergere