sâmbătă, 9 martie 2019

Salutari participantilor la MfC

Excercitiu de imaginatie literara "Duzina de cuvinte" (206): ronda, zambet, far, culoare, imprastia, mina, drag, poteci, noua, raza, minute, posibil.

Precum un far în blogosfera, MFC ghideaza fotografii amatori spre întâlnirea saptamânala de miercuri. Tabelul de înscriere se activeaza la miezul noptii si face posibil sa fim conectati pentru 24 de ore, indiferent în ce oras, tara sau continent locuim. Fotografiile înscrise sunt atât de diferite si de interesante, încât plimbarea de miercuri este ca o calatorie în cele mai interesante locuri ale lumii. Investind doar câteva minute, poti fi prezent la o noua expozitie de pictura în NY, la un concert în Sala ronda, pe malul Marii Mediterane, în parcul Güell sau pe Vârful Zugspitze.
Ca a surprins o floare, o raza de soare, un zâmbet de copil, mina expresiva a unui pisoi, umbra unei poteci sau o simpla pata de culoare pe caldarâm, fiecare imagine are menirea de a împrastia virtual buna-dispozitie. Va voi astepta mereu cu drag la MfC: Diana, Maria, Suzana, Cristi, Chiţurina, iwillneverlookback2017, Călător prin viață, puiulmamii, Zuzu, Carmen Eu, Lumea lui Alexandru, floarea bunica, ileana- carmen, Nima, Ioana, cafeneaua, Poteci de dor, ina02s, Cartim si Gina!

22 de comentarii:

  1. Multumesc, Carmen draga! Cu drag voi veni mereu la MFC - atunci cand lipsesc nu ţine de vointa mea. :)
    Ce bine ai potrivit cele 12 cuvinte. Eu le-am copiat si am uitat sa le invart in minte pentru a se impleti intr-o povestioara. Incep acum. :)
    Weekend frumos iti doresc! Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa citesc compozitia ta, sunt curioasa cum se vor lega cele 12 cuvinte în povestea ta <3 Poate impletesc o noua aventura a detectivului Bagdeseamă? sau poate inventeza un nou personaj? ideile tale m.au incantat intotdeauna.
      Weekend minunat sa ai! Pupici si îmbratisari de la trio pentru quattro <3

      Ștergere
    2. Am scris ceea ce consider "ultima parte" din povestea detectivului. :) Am cam ramas fara idei pe tema. :)
      Saptamana minunata iti doresc, Carmen draga! Pupici! <3

      Ștergere
    3. tare mi-a placut textul imaginat de tine! mare placere imi face sa citesc serialul creeat de tine, este deosebit!
      O saptamana minunata, pupici si imbratisari cu drag <3

      Ștergere
  2. E ca un mărţişor oferit nouă acest text! Mulţumim, Carmen!
    Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un text perfect in care ai surprins, asa cum faci mereu, ideile esentiale ale jocului sau ale noastre. Eu asa am crezut mereu: sa descoperim si sa impartasim ce ni se pare frumos, aparte, imaginativ, ca sa putem deschide noi carari in fiecare zi de miercuri!
    Pupici si un weekend senin, draga Carmen! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, de data aceasta textul nu este imaginatie pura ci, realitate :-) Asa simt si eu draga Suzana, fotografiile sunt deosebite, indiferent ce reprezinta!
      Pupici si imbratisari. O saptamana placuta in continuare! <3

      Ștergere
  4. La ceas târziu din miez de noapte a fiecărei miercuri planează cu consecvență surpriza rubricii MFC...mult așteptată!
    Firesc, real, spontan ai așezat cuvintele cheie într-un text precum mărgelele pe un șirag.
    Cu încântare revin!
    Soare în suflet și zile minunate de sfârșit de săptămână!
    Te îmbrățișez, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, tu faci parte din Clubul MfC <3 Este membru de onoare!
      Multumesc mult pentru cuvintele tale deosebite. Tare ma bucur de cate ori te intalesc, aici, in virtual <3
      Pupici si îmbratisari <3 O saptamana minunata, Gina draga!

      Ștergere
  5. Ehei! Cuvinte potrivite pentru miercurea fără... cuvinte!
    Păzea, că vin și eu! ☺

    Zi frumoasă, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult Zina draga! sper sa ne reintalnim mai des de acum inainte :-)
      Ganduri bune!
      O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  6. Eu nu ma pricep la scris, asa ca ma rezum la pictura, si aia rar. Pupici!
    iwillneverlookback2017

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) textul meu se refera la Miercurea fara cuvinte, asa ca articolele tale fara cuvinte sunt perfecte! Cu pictura sau cu peisaje de pe Lacul Morii :-) oricand esti binevenita! pupici

      Ștergere
  7. Sărut mâna pentru gândurile bune, dragă Carmen! Este o mare bucurie ca să ne întâlnim aici, în această rubrică, după atâția ani de când ai venit cu această idee minunată. Sărut mâna și... mulți ani și de acum înainte și postări frumoase!

    PS. Sper ca măcar unul dintre comentariile pe care încerc să le pun aici, să poată fi publicat. Nu știu de ce am problemele astea cu Blogspotul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru urare, bravo pentru text :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Super! Iubim WW si ne bucuram sa facem parte din jocul tau!

    RăspundețiȘtergere