sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Căldură mare, monşer!

Zapada?!...a fost si s-a terminat!

Omul de zapada a locuit în curtea mea din 31.12.2014 pâna pe 3.01.2015

37 de comentarii:

  1. Cat de repede s-a topit ! :( Iarna este lunga- poate mai ninge !!! :) pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prognoza meteo pentru întreaga saptamâna: vremea se va încalzi! Tja, luni îmi soseste saniuta comandata :)) pup si eu. Noapte buna!

      Ștergere
  2. Aaaa! A.strans tot si vine la mine...:))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe cuvânt ca m-am gândit la tine! :))) sa-mi trimiti si tu mie poza cu omul de zapada! pup

      Ștergere
  3. Bine te-am regăsit, dragă Carmen! Vă doresc din toată inima, ţie şi familiei tale tale frumoase, un An Nou cât mai bun şi frumos, cu sănătate, pace şi linişte şi numai bucurii!

    Foarte frumoase poze. Îmi place de omul de zăpadă cum s-a lăsat aşa, într-o parte, "moleşit" de căldură.

    O duminică plină de veselie! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ati revenit, Alex draga, sunteti sanatosi si voinici cu siguranta! Multumim asemenea pentru urari!
      Când am fotografiat ultima data omul-de-zapada, zâmbetul îi era "stirbit" ( îi cazusera câteva ridichi - cu care-i schitasem zâmbetul)... Dupa ce s-a desprins si morcovul care-i marca nasul, s-a latit pe caldarâm si încet-încet s-a evaporat... Sper însa ca iarna asta va mai veni zapada si ca voi face un alt om-de-zapada :))
      Multumim, o duminica minunata si voua!

      Ștergere
  4. Dragul de el, s-a-ntors în ape...!
    Pup, draga mea, duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da... Saptamâna asta nu exista nicio sansa sa mai ninga, din pacate.
      Duminica placuta, Anastasia draga! pup si eu :-*

      Ștergere
  5. Da, la noi nici nu a fost zapada..decat asa un strat invizbil.Dar iarna nu e pe sfarsite.O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa ma gândesc si eu, ca zapada va mai veni :) Multumesc, o duminica placuta si tie!

      Ștergere
  6. Are ceva telefonul - de la frig i s-a dereglat afisajul si se cere a fi schimbat. :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu doar telefonul s-a dereglat, ci si cerul! ☺

      Ștergere
    2. Cerul își va reface circuitele repede...:)

      Ștergere
    3. ;) griji nu-mi fac nici macar pentru telefon ☺

      Ștergere
  7. Vin cu întârziere, draga mea, să-ţi urez un An Nou plin de sănătate, bucurie, realizări şi spor în toate!
    Am tot fost în vizite, că nu mai găsesc în tot anul, atâtea zile în care să-mi văd prietenii vechi şi dragi şi nu vreau să ratez ocazia. De mâine încerc să reintru în ritmul meu oarecum amorţit de blogging.
    Mi-a plăcut omul de zăpadă, păcat că s-a topit. La noi au anunţat ninsoare pentru astăzi şi încă mai este zăpadă de la ultima ninsoare. Mihnea a fost încântat, sperăm să mai ajungem în parcul plin de omăt.
    O duminică frumoasă să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai avut o vacanta frumoasa, draga mea!
      si eu sper ca iarna va mai aduce zapada, pentru ca abia ce am redescoperit gustul :)) Sa mergi neaparat cu Mihnea în parc, nimic nu se compara cu joaca în zapada!
      Acum la noi e ca primavara, gata, au disparut si ultimele pete de nea :( Toata saptamâna ce urmeaza va fi fara precipitatii.
      Te pup. O duminica placuta!

      Ștergere
  8. Dar femininul de la "om de zăpada" care este? Că uite ce trenă avea, deci era o ea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oama-de-zapada :)))) Dar nu, al meu nu avea trena... am explicat în postarea anterioara, ca l-am "construit" din neaua adunata cu lopata în coltul curtii, pentru ca zapada nu facea priza nici pentru un bulgare :)

      Ștergere
  9. sigur va ninge din nou si vei face un alt omulet...iarna e de abia la inceput:)
    in plus trebuie sa-ti folosesti si saniuta, nu? :)
    pup draga mea draga, faina sa-ti fie duminica! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sper si eu :)) sania va fi livrata cu posta de luni, dar ce folos... la noi e primavara!
      Abia astept sa vina zapada bogata, sa fac un om de zapada cât mine de înalt!
      pup draga mea draga. O duminica minunata si voua! :-*

      Ștergere
  10. Augsburg este pe lângă Munchen. :) La noi încă mai este zăpadă și zăpada așteaptă la ușă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Augsburgul este la 80 km de München si 100 km de Alpi...
      Unde este "la voi" :) ca sa stiu si eu mai exact. Danke! :)

      Ștergere
  11. Dupa doua zile de caldura,la noi ningea dimineata,acum s-a oprit,dar sper sa ninga mai mult peste tot.Te pup,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-mi place iarna seaca, dar ce sa facem... vremea vine asa cum vrea :)
      O duminica minunata sa ai! pup

      Ștergere
  12. Bună CARMEN!
    Iarna abia este la început,o să mai ningă până în martie..tot iarnă o să fie!
    Duminică frumoasă îți doresc,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare mult m-as bucura sa ninga, sa fie totul acoperit macar o jumatate de metru :)) Dar la 1 martie doresc sa apara ghioceii :)
      Te pup draga mea. O duminica minunata si tie!

      Ștergere
  13. Azi a nins la noi toata ziua,asa ca maine facem noi om de zapada.:)
    Deja am pregatit morcovul...

    RăspundețiȘtergere
  14. La noi va incepe inca o serie de ninsori si vine iar un ger napraznic peste vreo 3 zile. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. batrânii spuneau ca vine "gerul Bobotezei" :) Este normal. La mine în oras vremea nu mai e normala :))

      Ștergere
  15. No, lesina omu'! :) Timpul lui s-a scurs... la noi e inca zapada si, din cand in cand, mai ninge - nu cu fulgi mari, ci cu "picaturi" de gheata. :) Pentru maine ne-au anuntat iar ger mare... Dar e iarna, e Boboteaza... In RO e frig iarna si e zapada - mai ales in zonele de munte! Spre bucuria mea, care ma satur de iarna doar la sfarsitul lunii februarie! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi astazi straluceste soarele dar foarte cald nu e. La umbra este doar un grad, cu plus ;))
      Si eu vreau zapada pâna la 1 martie... vreau ghiocei înconjurati de pete de zapada pâna pe 3 martie, ok batem palma! suntem în aceeasi echipa .)) care e pasul urmator? ce facem sa se împlineasca planul nostru? ;)) pup

      Ștergere
  16. Iti doresc zapada si inca un rand de ridichi surazatoare!!

    RăspundețiȘtergere