miercuri, 17 aprilie 2024

Pe-un picior de plai, pe-o gură de rai - Miercurea fara cuvinte 16/2024


Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

31 de comentarii:

  1. The landscape photo with lush meadow is surreal

    RăspundețiȘtergere
  2. Vazand aceste imagini absolut superbe - zici ca sunt vederi, tablouri.. posibile puzzle-uri (pentru cei cu nervii tari.. hehe) pur si simplu ma uitam dupa... Heidi. Serios - poate si pentru ca se vad muntii in departare. Dar cat de frumoasa e pajistea cu papadii.. Ce frumos si curat este totul. O bucurie.
    Iti multumesc pentru calatoria virtuala de azi :*!!
    Happy ww!!🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este vremea cea mai frumoasa - acum ca totul a înverzit. Verdele crud, smaltuit de galbenul papadiilor, cerul albastru... iti vine sa chiui de bucurie mereu cand esti in mijlocul naturii! Eu in drumul meu spre serviciu, trec peste cateva dealurisi vai... Dimineata nu, dar dupa-amiaza cand ma intorc spre casa, imi vine sa opresc masina in mijlocul campului si sa alerg peste minunatia asat de relief! Zau, abia ma abtin! ... dar imi cânt "What a Wonderful World"! hahaha... exact ca in cântecul lui Louis Armstrong- ieri, dupa o ploaie grozava, a iesit scurt soarele si a aparut o frumusete de curcubeu! Ei, nu am mai rezistat, am oprit masina intr.o "scobitura" la marginea soselei si am facut o fotografie! Mi s-au umezit ochii de atâta frumusete! ♥
      Când bate vântul, atunci Alpii apar atât de aproape... Majestuoși, cu vârfurile încarcate de zapada, par ireali peste câmpurile verzi si pline cu papadie! ☺♥☺ Lumea e frumoasa! Pacat ca trecem prea rapid peste ea...

      Ștergere
  3. Your photos captured spring in the Alps beautifully!
    The pristine beauty of the surroundings is simply captivating.
    Happy Wednesday, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lovely dandelions! The mountains add a touch of grandeur.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce minunate imagini! Daca tot ne-a spus Niko de 'mierea' din aceste floricele,
    mai este un aspect pe care nu il stiam despre ele.
    Happy WW, draga Carmen! O saptamana faina sa ai!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Imagini senzaționale desprinse din tabloul vieții! Ne stupefiem de atâta frumusețe care ne înconjoară😍 Culorile proaspete ale primăverii ne copleșesc!🥰
    Happy WW, Carmen dragă!Te îmbrățișez!🤗😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, a fost superb pana luni seara. Azi dimineata a nins! E frig... Am dat drumul din nou la incalzirea centrala 🫣
      Te pup. O saptamana minunata draga mea 🤗😘🌷

      Ștergere
  7. Foarte frumoase pozele! Chiar e un peisaj de poveste.
    Zi bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cate papadii! Uneori am impresia ca e o invazie de mici sori pe un firmament verde. Incanta ochiul si ridica imediat si starea de spirit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Plăcute locuri. Sunt departe de locuința dvs?🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest loc este la 30 minute cu masina. 👍🏻

      Ștergere
    2. Vreo 10 ani am locuit la 20 minute de pădurea Băneasa. Ani de zile m-am plimbat pe acolo, aproape zilnic. Acum au distrus pădurea.🙂 Oricum, mahalaua în care locuiesc este departe.🙂

      Ștergere
    3. Intr o metropola nu mi ar place sa locuiesc, insa in niciun caz nu as putea sa locuiesc la tara undeva... Imi place orasul meu, seamana destul de bine cu Sibiul. Si la fel de aproape sunt Alpii ca de Sibiu Carpatii...
      Orasul meu este in inima Bavariei... Pe o raza de 150km ( o ora de mers cu masina) avem posibilitatea sa fim in mijlocul naturii, sau in centre culturale,, la malul vre unul lac superb sau intr un muzeu interesant... Nici nu mi as imagina mai bine locul in care traiesc!

      Ștergere
  10. Titlu. e cât se poate de potrivit pentru nişte peisaje atât de frumoase!
    Happy WW, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow ce peisaj bucolic! Al doilea gând: câtă materie prima pentru dulceață (sau miere).

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce de păpdie! Tot o are de galben si la tine azi. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce priveliște frumoasă! Primăvara și-a intrat în drepturi! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Minunate imagini! Cu adevărat „o gură de rai”! Sunt atâtea locuri frumoase în lumea asta.
    Numai bine, cu drag! :-)

    RăspundețiȘtergere