duminică, 31 martie 2024

Paște fericit! /Frohe Ostern! /Joyeuses Pâques! /Happy Easter!/ Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

🐣🌷🐑🐰🐤🐥🍀🐇🌞 Fie ca lumina Învierii Mântuitorului să vă inunde casa şi să vă aducă numai armonie, fericire şi multă iubire. Paşte fericit!🌞🐇🍀🐥🐤🐰🐑🌷🐣
Prima zi de Paste a fost o zi de liniste si tihna. Am fost acasa, doar noi doi si Leo. 
Ne-am trezit târziu si am constatat ca... a fost si mai târziu, datorita trecerii la "ora de vara" ☺
Am servit micul dejun pe terasa, în curte si am început bineînteles prin a ciocni oua vopsite. "Hristos a înviat!", "Adevarat a înviat!" Cioc-cioc! Eu am câstigat! ☺
Pâna la masa de pranz, am savurat vremea frumoasa, din sezlonguri. 
Meniul de prânz a fost simplu, gustos, sanatos și proaspat gatit. Supa crema de șpargel, filé de miel (gătit în tigaie și aromat cu rozmarin și usturoi), crochete de cartofi (facute în casa, nu cumparate) și fasole-verde pastai (cu usturoi și unt). Am servit câte un pahar de vin rosu, cel mai vechi si bun vin pe care l-am mai avut în pivnita. Un Bordeaux, Clos du Marquis - Saint-Julien, din anul 2000!
Dupa-amiaza am baut câte un espresso si am servit câte o bucata de prajitura "felii de lamâie" (facuta dupa reteta bunicii mele). La televizor, pe Arte, a fost difuzat un documentar despre marele Luciano Pavarotti si... trebuie sa spun ca acest film a fost "cireaşa de pe tort" a acestei superbe zi de sarbatoare (noi suntem mari fani Pavarotti. Acum doi ani am vizitat Casa Museo Pavarotti, din Modena... va trebui sa scriu despre aceasta emotionanta excursie!). 
Mâine vin fetele la masa de prânz... Mâine vom fi șase (noi, fetele, Leo si Chico).
Celor care serbeaza Pastele catolic, va urez sa aveti parte si mâine de o zi frumoasa, iar celor care merg la serviciu, va urez un start bun în noua saptamâna! 🤗🍀🌞
PS: atentie mâine la pacaleli! ☺☺☺

14 comentarii:

  1. Paste fericit, draga Carmen!
    Ce bine cand este o astfel de tihna in familie!
    Iar ouale sunt ornate superb!
    Zile minunate impreuna cu dragii tai!
    Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste Fericit!!!
    Si noi planuisem sa sarbatorim in formula extinsa dar in ultimulmoment a intervenit ceva si iata... nu am reusit :).
    Ce zi frumoasa ati avut si ce frumos ati petrecut. ma bucur tare mult!!
    Mi-au placut asa de tare pozele !! 😍
    Va doresc o zi minunata si maine :*!!!
    Pupici cu drag si Paste Fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a sosit sora ta cu micutii?! Oooo imi pare foarte rau.
      Trimit pupici si imbratisari 😘🤗

      Ștergere
  3. Sigur că personajul central e Leo🙂, dar cine este Chico?🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Legat de terasa care ar trebui, în opinia mea, să asigure ceva intimitate, vă trimit un link https://nascutpelistaneagra.wordpress.com/2020/05/03/gradina-caprele-si-vecinii/😀

      Ștergere
    2. Chico este Yorkshire-ul fiicei mele... Leo e un an mai vârstnic. Cei doi sunt prieteni foarte buni, Leo ii accepta orice fite 😂 micutul e rasfatatul tuturor. Am scris deseori in ultimii 6 ani despre cei doi 🐾🐾

      Ștergere
  4. Paşte fericit!
    Frumos aţi petrecut prima zi! E atât de importantă liniştea şi mă bucur că aţi avut parte de ea! Zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarbatori cu pace, tihna si bucurie in continuare.

    RăspundețiȘtergere