vineri, 16 ianuarie 2015

Tavan de restaurant

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

31 de comentarii:

  1. Care-i fata,care-i dosul?:))

    Cate luminite,cata stralucire!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am observat eleganta si bunul gust ! Foarte bine "vazute" reflexiile !
    Te pup si iti doresc un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. luxos si foarte elegant într-adevar.
      pup si eu. Weekend minunat sa ai! :-*

      Ștergere
  3. Reflexii si mici jocuri de lumini! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super reflexiile, as fi facut multe poze, dar nu as fi stat la masa ca mi s-ar fi facut rau de la ele:)
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tavanul era destul de înalt asa încât nu ni s-a facut niciodata rau :)) Am mâncat la o masa în acel restaurant, timp de o saptamâna. Pe vapor :)
      weekend fain si tie! numai bine!

      Ștergere
  5. Mă întreb cum de găseşti atâtea reflexii interesante, cred că ai ochiul format. Eu nu prea dau de ele, decât dacă mă găsesc pe lângă o apă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul este ca de când particip consecvent la rubrica aceasta, caut peste tot refexii :)) sa am ce publica vinerea :)
      pup draga mea. Weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  6. Da un aer cald si luminos incaperii. Mie mi-a stat inima cand am vazut podeaua unui restaurant de sticla, impresia de a sta in aer nu era deloc relaxanta. :))
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo da! Cea mai tare senzatie - ma refer la cea creata de o podea de sticla - am avut-o pe o platforma deasupra unei prapastii în Alpi... O senzatie tare placuta am avut e un vapor în Marea Rosie, care avea podea din sticla, astfel ca puteai sa vezi pestii multicolori... imagini pe care nu le voi uita niciodata! :)
      xoxo

      Ștergere
  7. reflexii ca de miere, unduioase si luminoase :)
    stii sa vezi lucruri interesante, ma bucur ca ni le arati si noua :)
    cred ca restaurantul, in intreg ansablul lui arata spectaculos.
    pup draga mea draga, un w-end perfect iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) excelent exprimat "reflexii de miere, unduioase si luminoase"! exact asta m-a fascinat si pe mine!
      uite din nou dovada ca simtim la fel ♥
      pup draga mea draga. weekend minunat!

      Ștergere
    2. iata dovada ca distanta nu conteaza :)
      pup :*

      Ștergere
  8. :)) cred ca e tare greu pentru narcisisti sa stea departe de el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în cazul acesta, cred ca gravitatia îi tine departe :))))

      Ștergere
  9. Reflexii magnifice ! În poza din dreapta se vede bine reflectată o masă din restaurant, dar se văd și niște cercuri galbene înconjurate de lumini. Ce sunt acelea ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt fotografii de pe vasul de croaziera, din restaurantul în care pot servi masa ~500 persoane concomitent :) Este o sala uriasa si acele cercuri galbene înconjurate de lumini sunt asa numitele lampi ale restaurantului. Sunt lumini indirecte, pentru o atmosferă interioară plăcută şi luminoasă.

      Ștergere
  10. Bună CARMEN!
    Sunt superbe pozele tale,ca de obicei!
    Un weekend așa cu ți-l dorești,draga mea!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Elena draga! si tie un weekend minunat! pup

      Ștergere
  11. reflexii foarte elegante...:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Super! Gandul meu a zburat la... crema de zahar ars! Imi place atat de mult! Crema! :) Dar si fotografiile acestea! :)
    Minunat sfarsit de saptamana sa aveti! Imbratisari cu drag - de trei ori! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu atâtea oglinzi în jur, aţi fost tare... strălucitori!
    Weekend frumos, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa reflexie, oglinzi care reflecta mult lux si eleganta!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Elegant,elegant,faina oglindire!
    Weekend de poveste iti doresc!

    RăspundețiȘtergere