sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Croaziera - Arrivederci Napoli! (2)


În port, alaturi de vaporul nostru erau si alte vase impresionant de mari. Pe durata manevrelor de desprindere de mal, am privit orasul de la înaltimea puntii zece, scaldându-ne în bazinul exterior al piscinei.


Am lasat în urma Vezuviul pasnic, farul din Napoli si Golful Neapel, am trecut pe lânga insulele Procida si Ischia ... Vaporul nostru a intrat în Marea Tireniană, urmând sa treaca în cursul dupa-amiezii prin Arhipelagul Pontine. Călătoria noastră își urma cursul spre destinația La Spezia. (va urma)

34 de comentarii:

  1. Prajiturile au darul de a creste dorul revenirii. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si farul cred ca este o constructie veche care a vazut multe de-a lungul timpului. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu cât de vechi este însa de vazut, este clar ca nu-i scapa nimic, fiind amplasat în poarta portului :)

      Ștergere
  3. M-am indragostit de albastrul croazierei...al cerului, marii, piscinelor...Toate panzele sus! Mergem mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Silvia draga, tinând cont ca era mijlocul lunii noiembrie, se poate spune ca am avut un noroc extraordinar de vreme frumoasa, cu soare, cer senin si vreme de plaja si baie (în piscina, nu in mare ☺).
      Toate pânzele sus ☺ cât ma bucur ca-mi esti aproape!

      Ștergere
  4. Bună CARMEN!
    Pe tot parcursul acestor postări și eu am trăit acest vis...mulțumesc că ai împărțit
    cu noi aceste momente magice!
    Îți doresc o duminică frumoasă și plină de bucurii!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Elena draga, ca ma însotesti în aceasta aventura pe mare. Multumesc pentru comentariile tale frumoase!
      O duminica minunata , draga mea :-*

      Ștergere
  5. Oare există multe lucruri mai frumoase ca a privi cum te îndepărtezi de oraş în timp ce faci o baie în piscina vasului? Nu am trăit o asemenea experienţă, dar sigur rîmâne în topul momentelor memorabile ale vieţii! Duminică minunată, draga mea prietenă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este într-adevar o senzatie unica! recunosc ca nu am mai trait niciodata într-un concediu, clipe atât de frumoase ca pe acest vas de croaziera!
      Te pup draga mea, o duminica minunata! :-*

      Ștergere
  6. Frumoase amintiri din locuri minunate. Şi din periplul napoletan aţi rămas cu multe şi frumoase amintiri.
    O dminică frumoasă şi veselă, dragă Carmen, la toată familia! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. orasul Napoli nu l-am vizitat, ramâne pe lista mea de dorinte, pentru un alt concediu, cândva... Ceea ce am vazut însa în scurta excursie în Pompei este însa o fantastica experienta, pe care nu o voi uita.
      Multumesc Alex draga! o duminica minunata si voua! :)

      Ștergere
  7. O excursie reușită, cum mi-aș dori și eu. O zi plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca îti doresti, cu siguranta vei si reusi sa faci o asemenea excursie!
      o duminica minunata iti doresc! :)

      Ștergere
  8. Te-ai "jucat "cu albastru si galben !?
    Frumoase amintiri si gustoase (cred) ! :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. panorama orasului de la înaltimea vasului a fost FANTASTICA! am vrut sa captez în fotografii frumusetea aceea însa e greu... realitatea este mult mai complexa :) peisajul, soarele, aerul, pescarusii si valurile marii... tabloul a fost senzational!
      Prajiturile... of of, greu m-am tinut departe de ele :)) pup

      Ștergere
  9. ce bine arata piscinele acelea, relaxant!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cerul e atat de senin, marea calma, vad si ceva bunut pe acolo...Mai mult decat ideal.Pupici si o duminica linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost si... s-a terminat! mult prea repede, ca toate visele frumoase! :)

      Ștergere
  11. :)Pai da!Dupa oleaca de bazin il apuca pe om si foamea.
    Pe mine ameteala ...la cat de inalta este nava.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) am cautat pentru Mark datele comparative Titanic-Costa Diadema :) vezi postarea precedenta
      va pup :-*

      Ștergere
    2. Multumim!
      Eu m-am "scufundat" in meniuri,spalat vase,corectare de culegeri...timp liber,ce mai.:))

      Ștergere
    3. pup. O saptamâna cât mai placuta sa ai, draga mea!

      Ștergere
  12. Panorama orasului este minunata!
    Si da! Balaceala fara dulce? Nu se poate...:))
    La Spezia iti pregateste o surpriza! :))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Spezia ne-a oferit o multime de surprize placute, plus vreme excelenta! Savona însa ne-a primit cu furtuna - motiv pentru care din pacate nu ne-am mai întâlnit... Alta data însa nu mai lasam nici macar vremea sa ne strice planurile, nu-i asa? pup :-*

      Ștergere
  13. Tare frumos si placut.Eu nu vreau sa se termine,dar promiti ca te mai duci la anul nu?O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooo cât de mult mi-as dori sa pot pleca în croaziera si la anul... Sanatosi sa fim! :)
      o seara faina! pup

      Ștergere
  14. pe masura ce aflu amanute legate de aceasta croaziera am senzatia ca ma aflu intre vis...si realitate :))
    atatea nuante de albastru mi-au luminat ochii, e minunat acel soare pierdut in azuriul cerului mai ales cand este admirat din acea piscina grozava...nu zic nimic de prajiturele, m-am facut ca nu le vad :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. panorama Napoli vazuta de pe vas a fost superba! Vezuviul si insulele în plan îndepartat, imensitatea albastra a marii si cerul azuriu... sunt amintiri minunate din acest port.
      Rasfatul culinar este maxim pe astfel de vase de croaziera... in fiecare minut poti servi delicatese, totul este la dispozitia fiecarui calator - în afara de bauturi (cafea, alcoolice sau nonalcoolice) Prajituri, torturi, înghetate, salate de fructe... o mare varietate! Optiunea "Beverage package" a fost extra si noua ne-a adus un avantaj enorm, pretul bauturilor pe vas fiind destul de piperat :)
      pup draga mea draga ♥

      Ștergere