duminică, 18 ianuarie 2015

Croaziera - Debarcare si îmbarcare, în portul La Spezia

pentru rubrica "Buna dinimeata, Soare!"




continuare la CROAZIERAAl saptelea port
(Urmatorul episod al povestii croazerei- aici)

28 de comentarii:

  1. Frumos mai arată vaporul ăsta! Totul străluceşte şi este atât de impozant.
    Mi-a plăcut prezenţa fanfarei Cred că suna tare frumos pentru cei care urcau sau coborau de pe vas.
    O duminică frumoasă, dragă Carmen, la toată familia! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Costa Diadema este la pozitia 8 pe lista celor mai mari vase de croaziera ale lumii.
      Italienii ne-au facut surpriza, onorându-ne cu muzica de fanfara. Asa si-au întâmpinat oaspetii si si-au condus concetatenii la vas. Tare frumos a fost! :)
      Multumim mult! O duminica minunata si voua, Alex draga! ☺

      Ștergere
  2. Fanfara iese în evidență! - tuba-i vinovată ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar plăcea și mie sa ma dau cu o barcuta d-asta ☺

    RăspundețiȘtergere
  4. In fiecare port ati avut o primire deosebita.
    Frumos fotoreportaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. impresionant, nu? fiecare port s-a straduit sa faca o primire speciala turistilor de pe Costa Diadema, la primul tur al vasului pe Marea Mediterana.
      multumesc, pup :-*

      Ștergere
  5. Ce mic cred ca te simti in apropierea gigantului.O imensitate de vapor.O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu toate ca pe vas au fost 5000 de oameni, niciodata nu am avut senzatia ca este aglomerat! Gigantul este un oras plutitor :)
      te pup. O saptamâna minunata sa ai!

      Ștergere
  6. Extraordinar de drăguț a fost din partea gazdelor să vă intâmpine cu fanfară! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, minunat! în fiecare port administratia a pregatit o surpriza calatorilor ce le fac onoarea de a le vizita orasul.

      Ștergere
  7. Cred ca a fost o zi obositoare, dar frumoasa cu siguranta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din greseala am postat comentariul aici. Trebuia sa ajunga la postarea trecuta, dar m-am incurcat. :)))

      Ștergere
    2. :) se ptriveste în ambele cazuri, nicio problema!
      Postarea de fata prezinta fotografii facute la ora 9 dimineata, la plecarea în excursie si la ora 9 seara, la întoarcere... A fost într-adevar o zi lunga, frumoasa si epuizanta! :))

      Ștergere
  8. Prin aceste postari ai creat un jurnal atat de frumos al croazierei tale si astfel vei fixa mult mai bine amintirile.Urias mai e...cred ca in realitate m-as fi holbat minute in sir la vas.O SAPTAMANA FRUMOASA ITI DORESC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa fie de ajutor celor care doresc sa faca o croaziera si înca oscileaza în alegerea traseului sau le este teama ca se vor plictisi "închisi pe un vapor" :) Concediul meu a fost superb si daca as avea bani, mâine m-as înscrie iar într-o astfel de calatorie.
      Multumesc, o saptamâna minunata îti doresc deasemenea!

      Ștergere
  9. a fost ca intr-o poveste, am simtit asta noi, citindu-te, nu mai zic de tine...
    totul a fost impresionant, de la vasul in sine care e o capodopera, spun asta din ceea ce se vede dar mai ales din ceea ce nu se vede dar ne-ai povestit tu si pana la cele mai mici amaunte care au facut acest sejur de neegalat...
    felul in care un astfel de colos functioneaza atingand perfectiunea este uimitor.
    oricum, sa nu-ti para rau ca s-a terminat, bucura-te ca s-a intamplat :)
    pup draga mea draga, o noapte buna iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. într-adevar, concediul acesta ne-a oferit clipe unice, atât pe vas cât si pe sol, cu ocazia excursiilor organizate de compania marina.
      Jurnalul meu mai are câteva postari pâna la final, însa de parut rau ca vacanta s-a terminat, imi pare... si înca foarte! :)) dar sunt recunoscatoare soartei ca am putut trai asa ceva. Sanatosi sa fim si poate ca vom mai avea ocazia sa petrecem asemenea concedii.
      Te pup draga mea draga. Un start bun în noua saptamâna! ♥

      Ștergere
  10. si gata vacanta viselor...:)
    o incantare a fost! iti doresc sa repeti experienta....:) poate pe alte mari si tari....:)
    te puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pentru multi italieni, La Spezia a reprezentat punctul final al croazierei, pentru noi însa nu, noi am parasit vasul abia în Savona.
      Dorinta mea cea mare este sa mai pot face astfel de concedii, aceasta prima experienta a fost fantastica!
      pup si eu. O saptamâna minunata îti doresc!

      Ștergere
  11. Impresionant ,la bordul unui asa vas de croaziera, totul devine o poveste minunata!
    Ganduri bune ,la inceput de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am trait un basm! :)
      multmesc, aceleasi gânduri bune si voua!

      Ștergere
  12. Splendida, este o nava uluitoare, ofera oaspetilor un voiaj minunat si nu o simpla calatorie.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fara sa-ti muti bagajul din camera-n camera, "hotelul" este în fiecare zi în alta tara, alt oras... mare inventie croazierele astea! :)

      Ștergere
  13. Imensitate! :) Calatoria de vis in leganarea valurilor! (stiu, nu se simte tangajul pe imensitatea de vas dar pe valuri erati) :) Excelent! Cred ca desi nu se simt valurile, in mod fizic, sunt percepute - mai mult sau mai putin - la nivelul subconstientului si cred ca face bine la somn. :) Asa imi imaginez... :) Ce fain! :)
    Imbratisari cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se simte tangajul - cel mai tare la baie :) in încaperile mici se simte cel mai puternic leganatul vasului. Insa niciodata nu mi-a fost rau, poate datorita leocoplastului acela special, pe care l-am purtat fara sa testez daca am sau nu nevoie de el :)) Noptile în patul leganat au fost fantastice!
      te pup si eu. Salutari fetelor de lânga tine :-*

      Ștergere