vineri, 23 ianuarie 2015

Invitatie la cofetarie si diafan

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

24 de comentarii:

  1. Bună CARMEN!
    Mulțumesc de invitație,pozele sunt superbe așa cum ne-ai obișnuit!
    Îți doresc un weekend cât plăcut,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fermecatoare atmosfera acestei cofetarii, nu-i asa? :)
      te pup si eu. Weekend frumos!

      Ștergere
  2. Periculoasa cofetăria asta, poate da dependenta iubitorilor de dulce și de frumos ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, o tentatie periculoasa ☺☺☺ bine ca "s-a dus pe ape" si este departe :)

      Ștergere
  3. La o așa cofetărie și eu aș merge! Parol! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. delicioasa atmosfera acestei cofetarii...un motiv ca sa oftez adanc, pofticosa cum sunt...asa ca ma duc sa-mi iau un mar :))
    pup draga mea draga, w-end fain iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fructele sunt totdeauna bune, indiferent la ce ora sunt consumate :)
      pup si eu draga mea draga :-* Noapte buna!

      Ștergere
  5. Felicitari pentru postare! Sunt atât de frumoase fotografiile.. O noapte frumoasa îti doresc si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. decorurile cofetariei au fost la fel de fermecetoare pe cât de delicioase au fost produsele servite! :)
      mltumesc, weekend minunat si voua! :)

      Ștergere
  6. Imagini ce creeaza o atmosfera de exceptie!
    Felicitari pt alegere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de dragul decorului, treceam zilnic pe la cofetarie, macar pentru o cafea sau o salata de fructe :)
      Multumesc, noapte buna! :)

      Ștergere
  7. Una din cofetarile?:))
    Cu siguranta toate erau pline cu bunatati...
    pup! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toate pline cu bunatati, foarte adevarat! :)
      pup :-* Noapte buna!

      Ștergere
  8. Daca tot ati mancat bunataturile,ma multumesc si cu tava.:)Imi place!Si nici nu ingrasa!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) poti servi si ceva de pe tava, fara teama! dulciurile în virtual, nu îngrasa deasemenea ;)))
      pup. O sâmbata faina sa ai!

      Ștergere
  9. Mmmm! Ce loc frumos, plin de bunătăţi! Cum să nu te simţi minunat acolo?
    O zi superbă, dragă Carmen, alături de cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. am savurat invitatia ta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc pentru invitatie ! :) Frumos decor !
    Foto 2 este spatarul unui scaun?
    Printesa (foto 4) ma lasa muta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cupla ;)) ♥
      foto doi este unul din pereti, în raionul cu mese pentru servirea unui espresso în picioare.
      Printesa era la intrare si are înaltimea de ~5 metri!
      Vaporul este o bijuterie!

      Ștergere