miercuri, 28 ianuarie 2015

Miercurea fara cuvinte (5) - La pas prin Florenta

Florenta, 14 noiembrie 2014

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

55 de comentarii:

  1. tocmai ce am revenit din plimbarea facuta la postarea trecuta dar cum sa nu-ti doresti sa strabati un astfel de oras?!
    daca acelea sunt guri de canal, chiar sunt grozave!

    pup draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur mult ca te-ai plimbat cu mine pe strazile Florentei. Pup draga mea draga!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  2. Frumoasa plimbare...catelusul chiar avea codita vopsita ? :)))
    Interesante canalizarile- au fost personalizate de diferiti primari, oare ?
    Am observat si eu in Centrul vechi capace de canalizare deosebite: unele cu stema chiar.
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pâna când m-am minunat eu ca acel catel avea parul vopsit pink, deja grupul m-a depasit si nu am mai reusit sa prind în cadru, decât cozile patrupezilor :))
      Eu am obiceiul, oriunde merg, sa fotografiez capace de canal pe care este scris numele orasului :)) Am o adevarata colectie, din ultimii 4ani ☺
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  3. Dupa plimbarea mai ampla ,ne oferi amanunte interesante despre acest minunat oras.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) câteva specialitati Florenta ☺ Dante, politia, cateii Schnickschnack si capace de canal cu inscriptii :))
      Te pup. Happy WW! ☺

      Ștergere
  4. Într-un oraş ca acesta, plin de frumuseţi şi opere de artă, până şi capacele de canalizare sunt frumoase!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... zau ca asa am gândit si eu! :)
      Happy WW, Alex draga! ☺

      Ștergere
  5. Întotdeauna e interesant să imortalizezi viața unui oraș. Cu atât mai mult a unui oraș precum Florența :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mare dreptate ai! ce pacat ar fi fost sa nu am aparatul de fotografiat!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  6. :)) Foarte amuzant mi se pare cățelul cu pete roz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea avea blanita, dar smocurile pe care le avea, erau vopsite pink! Ma îndoiesc ca i-a placut... dar a acceptat, nu a avut încotro :))

      Ștergere
  7. Pata de culoare e catelusul, nu? :)) Interesant....
    Zi frumoasa, draga noastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o varianta "La vie en rose" exprimata italieneste :)))
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  8. Am fost mereu fascinat de capacele de canal. Însemnările găsite pe unele înseamnă o întreagă istorie, te şi miri că au rezistat atât, mai ales cu aşa mulţi hoţi de fier vechi. Bine, la Florenţa trebuie să fie altceva.

    Dar cum o fi la New York*? :)

    * ... ca să fac trecerea spre postarea mea de azi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primul capac de canal are imprimata floarea de iris stilizat... Este emblema aleasa de Sf Zenobius, primul episcop al Florentei. De atunci, Fleur-de-Lys este simbolul suprem al Florentei.
      In New York... doar catelul negru ne poate spune cu e :)))
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  9. E sezon de amintiri sau de planuri de vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. postarea aceasta face parte din Jurnalul croazierei din noiembrie 2014 :)
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  10. Bună CARMEN!
    Haios cățelul vopsit!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă îți doresc,draga mea!
    O mare îmbrățișare din depărtare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ehei, n-au ajuns tiganii romani la Florenta ?! Ce de-a capace de canal ! :))

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu tot nu pot sa înteleg cum pot tiganii sa fure capacele de canal?! cui le vând?! sunt mâna în mâna cu autoritatile, altfel nu pot sa îmi închipui... Trist!

      Happy WW! ☺

      Ștergere
  12. Frumoase toate instantaneele!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Catelul ala cu codita si "sosetutele" roz e tare hazliu! E in ton cu adidasii stapanului! :) Ozi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta mi-a atras si mie atentia :)) sireturile de pantofi sunt totn în ton.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  14. :) Sunt tare simpatice! Fiecare vacanță ne aduce câte ceva nou în cultura noastră generală! :)
    O zi frumoasă, CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cateii par tratati cu indiferenta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doar par ;) Nu vreau sa stiu cât plateste stapânul pentru coafura celui cu smocuri pink! :))) cu siguranta e vopsea bio...

      Ștergere
    2. Sigur a alergat printre/prin cutiile cu vopsea la cosmetică. :)

      Ștergere
  16. După o plimbare cu căţeluşul prin frumosul oraş, astăzi sunteţi invitaţi la mine, la o mică dedulcire!
    Până şi la gurile de canal au găsit ceva deosebit de făcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim! dulciurile virtuale sunt excelene! nu îngrasa niciun gram! ;)
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  17. Inedite imaginile cu capacele de canal! :)
    Florenta este un oras fascinant, am fost si eu acolo acum cativa ani si tare mi-ar placea sa mai merg acolo candva.
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un obicei al meu :) In orice oras merg, caut sa fotografiez capace de canal cu numele stantat.
      Si eu vreau macar o saptamana in Florenta!... te pup
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  18. Parca si prin Sibiu am vazut astfel de capace de canalizare.
    Happy WW! xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa ma uit în colectia mea de fotografii cu capace de canal daca am din Sibiu... Ar fi culmea sa nu am, nu-i asa?! tocmai din orasul sufletului meu!
      xoxo Happy WW! ☺

      Ștergere
  19. Capacele de canalizare trebuie ocolite sa nu aduca ghinion.:)
    Era un mod de a ne feri de pericole cand eram la liceu,dar mi-a ramas acest obicei,asa ca eu si acum ocolesc capacele cand le intalnesc in cale.:)
    Pupicic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pe vremea copilariei mele, îmi amintesc ca unde lipsea câte un canal, "samaritenii" înfigeau o creanga de copac... altfel riscai sa pici, sa-ti rupi piciorul!
      pup si eu Happy WW! ☺

      Ștergere
  20. Am petrecut o zi in Florenta, e un oras interesant, dar nu m-a impresionat precum La Spezia sau Pisa. Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Exact dupa ce am adaugat link-ul si voiam sa comentez am ramas fara baterie la laptop.. :)).
    Statuia este un om pictat? Asa mi se pare. Mi se par fascinante (statuile umane) dar nu as putea sa fac asa ceva... Cat machiaj... :O
    Imi place colectia de capace de canal:D.
    Apropo de cutu pictat... era la un moment dat in Bucuresti o reclama cu un catel vopsit tot roz. Caniche era... brrrrr. :)))

    Happy WW draga Carmen :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Tare frumos orasul(am auzit !) iar imaginile tale intaresc zvonurile :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  23. exactin Florenza aveam de gand sa ma opresc weekendul asta! dar ploua...:(
    frumos oras!
    te pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt fascinante capacele de canal! Si mie mi-ar placea sa le fotografiez pe cele originale, pe cele vechi-vechi, pe deasupra carora au calcat... condurii si au zdranganit sabiile. :)
    Nu stiu prin alte orase cum o fi, dar la BV sunt din ce in ce mai putine... guri de canal. Poate pentru ca se fura teribil s-au gandit edilii ca nu mai e nevoie si de aceste guri de canal acoperite cu fonta, fier etc si... le-au asfaltat. :((
    Minunata si Florenta!
    Noapte buna! Si... Sa ai o zi minunata! :)
    Imbratisari cu drag de la trio! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte frumoase si interesante inscripti pe capacele de canal.
    Simpatici sunt catelusii !
    Zile cat mai frumoase si pline de impliniri!
    Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Postarea mea de azi, e in ton cu postarea ta de ieri..Frumoasa plimbarea ta, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. Minunate detaliile pozate! Mereu ne arati lucruri inedite! Capace de canal? WOW!

    RăspundețiȘtergere