sâmbătă, 19 august 2023

Jurnal de vacanta - Alsacia

Acum, ca am ajuns cu bine acasa si încet-încet îmi reintru în rutina, voi scrie despre minunata vacanta petrecuta în Alsacia. Multe texte deja le-am scris, sub emotiile zilei, însa din lipsa de timp, nu am avut sa anexez colaj sau film, deci nu am publicat pe blog... Epoca digitala ne ofera posibilitatea de a fotografia o infinitate de momente, însa acum avem probleme cu selectia celor mai bune fotografii ☺☺☺ Avantaje si dejavantaje! ☺☺☺ 
Voi introduce aici doar titlurile postarilor legate de vacatnta, in ordine cronologica. 

Sper ca informatiile vor fi interesante pentru cei care ajung pe blogul meu si poate ca va vor inspira pentru o proprie vacanta în Alsacia ♥ 

4 comentarii:

  1. Weeee - abia astept :D!!! Cred ca iti dai seama ca m-am bucurat mult sa vad papusica :)))))). Va trebui neaparat sa fac un loc special pentru papuselele pe care mmi le-au adus ai mei pe cand mai calatoreau... :). :D

    Pupici cu drag !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. papusica e o dragalasa! si papusa-baietel era draguta. Eu insa am cumparat ca suvenir papusa barza ☺☺☺ Alsacia este supranumita "tara berzelor" si gasesti tot felul de jucarioare barza, de la magnet de frigider pâna la animalut de plus, enorm! Mie mi-a placut atat de mult o barza-bebelus ♥ asa, mai cu puf gri ♥ A cam jumulit o Leo, ca a crezut ca e pentru el, acum insa nu il mai intereseaza, are alte jucarii si bebe-ul meu atârna la manerul unui dulap de dormitor ☺
      Pupici si imbratisari ♥

      Ștergere
  2. Acum am reușit să citesc postarea. Drăguță păpușica.

    RăspundețiȘtergere