miercuri, 21 ianuarie 2015

Miercurea fara cuvinte (4) - Cele patru miracole

Pisa, 14 noiembrie 2014

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

66 de comentarii:

  1. numai cand ma gandesc la cele 294 de trepte ale turnului ma ia ameteala :)
    pup draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tja... pe vremea aceea nu existau lifturi :) Dar panorama rasplateste din plin efortul.
      pup draga mea draga :-*

      Ștergere
  2. Oaau! Celebrul turn înclinat din Pisa! Un loc ce merită să fie vizitat. Aştept să ne povesteşti mai multe despre el.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am povestit deja, în postarea precedenta :)
      Happy WW, Alex draga!

      Ștergere
  3. Bună dimineaţa ! Patru miracole ce au menirea să ne încânte privirea.
    O noapte liniştită să te poarte în vis pe meleagurile natale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Miracole ce merita vizitate macar o data in viata!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu as mai merge o data în Pisa... excursia a fost mult prea scurta pentru atâta frumusete de jur împrejur.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  5. Care sunt miracolele, în afară de turnul din Pisa ?

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu. :D Inafara de Pisa, care sunt?
      Zi frumoasa!

      Ștergere
    2. daca cititi cele doua postari precedente acesteia, veti afla raspunsul corec :)
      va pup. O zi de miercuri minunata va doresc :-*

      Ștergere
  6. Ce lucruri frumoase stie omul sa faca atunci cand vrea.. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat... si la fel de adevarat este si faptul ca nimic nu se cladeste fara efort.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  7. Nu crede in miracole.
    Ele doar se intampla...

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună CARMEN!
    O încântare să privești aceste fotografii,din păcate nu am ajuns să văd turnul,Pisa!
    O zi caldă și senină îți doresc,draga mea!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena draga. Fotoreportajul meu poate ca este de ajutor. Te pup :-*
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  9. Sunt în toate epocile oameni geniali, demni de admirație. Așa au fost și arhitecții acestor construcții.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imaginile tale din Pisa mă fac să-mi pun următoarea întrebare: coloșii de oțel și sticlă, contemporani cu noi, vor mai fi admirați (apreciați) peste secole de cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna întrebare! cât despre edificiile din Piata Miracolelor - Pisa, ele au fost admirate si apreciate înca din vremea în care au fost ridicate.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  11. Soare şi-ncântare! ... ne îndulceşte cenuşiul de afară! :)
    O zi minunată, draga mea! pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Iar remarc frumosul fundal al acestor capodopere arhitecturale. Tocmai astăzi ne-a povestit un coleg îndrăgostit de Italia, cât de mult îţi doreşte să trăiască acolo la pensie. Şi crezi că eu nu mi-aş dori?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ideal ar fi ca la pensie sa fim sanatosi si sa avem atâtia bani încar sa putem calatori si sa vedem tot ce dorim! ca vorba aceea , timp va fi berechet :))
      Happy WW! ☺

      Ștergere
    2. Păi, da! Şi ce bine ar fi, dacă ne-am apropia de ideal!

      Ștergere
  13. Am avut sansa sa vizitez Piata Miracolelor acum cativa ani. O astfel de experienta nu se uita. Din pacate am avut parte de o zi cu muuuulta ploaie. :) Dar poate ca asta a facut totul mai frumos. O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) noi am fost la mijloc de noiembrie în Pisa si am avut parte de o vreme superba, am avut mare noroc!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  14. Cele patru miracole mi-au inseninat ziua! Sunt patru cladiri superbe!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos! Locuri pline de insemnatate istorica și atat de speciale. Pupici si o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roma a fost centrul lumii... Pisa este la doar 350 km :)
      O zi de miercuri minunata! happy WW! ☺

      Ștergere
  16. Si tot un miracol este si faptul ca ne putem delecta astazi cu privelistea lor de la mii de km distanta, unii chiar fara sa le fi vazut vreodata "live"...Multumim pentru minunatele fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  17. Adevarate minuni ale arhitecturii! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Se poate sa urci treptele si in rate? Jumate azi, jumate maine? :)

    RăspundețiȘtergere
  19. ce imagini frumoase! o lumina superba acolo...cred ca tot de miracole e legata lumina asta...:)
    te puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aici si în Florenta am mai avut parte de cer senin si lumina fermecatoare :) Ce a urmat la Savona, cunosti mai bine ☺
      pup si eu. Noapte buna!

      Ștergere
  20. Adevararte" miracole" artistice !
    Devii un fotograf din ce in ce mai bun !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  21. Cele patru miracole mi-au incantat ochii
    si bucurat sufletul!
    Multe imbratisari pentru tine si familia ta,
    mai ales azi cand este Ziua Internationala a Imbratisarilor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Pe treptele de piatra intr-o zi calduroasa de octombrie m-am simtit minunat in acest loc. Pisa m-a surprins si m-a cucerit, total neasteptat. Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) noi am fost într-o zi cu soare de noiembrie. Noi nu am vizitat orasul, ci doar Piata Miracolelor, dar si noi amfost fermecati de cele vazute aici :)
      pup. Noapte buna!

      Ștergere
  23. OMUL poate face si miracole!!!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Am ajuns la timp pentru o mica excursie virtuala!
    Oamenii au un dar nepretuit - de a crea si mai ales de a creat minunatii, ca in cazul de fata.
    Iti multumesc pentru toate calatoriile virtuale pe care am avut ocazia sa le fac datorita fotografiilor insotite de text (savuros si foarte bine documentat, de fiecare data).
    Happy WW!!
    Cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca m-ai însoti în aceasta excursie, Rux draga!
      pup. Noapte buna!

      Ștergere
  25. Continuam sa ne bucuri cu aceste minuni.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  26. Cand vad foto cu minunatul Turn inclinat mereu ma gandesc la... un tort de nunta! :) N-am idee de ce! :)
    E chiar un miracol ca mai e intreg, mai ales ca se discuta ca nu mai au (aveau) bani sa-l reabiliteze si il considerau in pericol de a se prabusi. Si ce pacat ar fi sa dispara din patrimoniul lumii aceasta constructie (intre altele).
    In celelalte foto sunt cimitirul, catedrala si baptisierul?! :) O, nu-s cunoascatoare! :) Am citit si doua dintre ultimele postari despre croaziera... :) Sper ca am reusit sa identific corect constructiile. :)
    Happy WW!
    Imbratisari cu drag de la noi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din 1990 si pâna în 2001 s-a lucrat la reconsolidare turnului si dupa 13 ani a fost redeschis publicului. Vizitarea este permisa în numar limitat, la fiecare jumatate de ora urca maximul 40 persoane (dupa ce iese grupul, are voie urmatorul). Din pacate noi nu am avut timp sa asteptam, coada era destul de lunga si timpul nostru în piata scurt.
      Ma bucur mult ca ai revenit, observ ca în ultima vreme intri pe blog doar o data pe saptamâna.
      Te pup si transmit celorlalte doua fete îmbratisari si gânduri bune . Noapte buna! :-*

      Ștergere
    2. Ajung mai rar pentru ca timpul ma cam preseaza si n-as vrea sa apar sa scriu articole prea putin pregatite sau sa postez foto la intamplare si am ajuns sa nu mai raspund la toti cei care lasa un comentariu pe blog si (mai grav) nu mai ajung sa vizitez pe cei care ajung pe blog... :) O sa fie un an ceva mai incarcat si un blog golas. :)
      Multumim! Le-am transmis! Intotdeauna le transmit si mereu ele zic: "pupici lui Carmen si de la noi!"
      Imbratisari cu drag! Sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere
    3. Multumesc mult! succes în tot ceea ce faci, sanatate si viata faina! pup

      Ștergere
  27. Răspunsuri
    1. la fiecare jumatate de ora este permis accesul unui grupuri de pâna la 40 persoane :)

      Ștergere