sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Sâmbata, la mijloc de ianuarie


Dupa ce în ultimele zece zile am avut vreme de primavara si în curtea mea au rasarit ghioceii si banutii, astazi a început timid sa ninga... Tare m-as bucura sa se astearna din nou zapada, sa putem proba saniuta care a sosit prin posta acum doua saptamâni.


Apropo posta... În ultima imagine este expozitia mea draga de iarna ☺ De câte ori cobor sau urc scarile, cartile postale si felicitarile îmi bucura privirile, simt gândurile celor dragi aproape si le multumesc cu-n zâmbet...

28 de comentarii:

  1. Daniel cred ca o sa se indragosteasca de sania voastra, iarna asta tine neaparat sa mearga la sanius :))
    ai primit multe felicitari pentru ca iubesti si esti iubita de foaret multa lume :)
    si eu am primit multe dar virtuale, felicitari "adevarate" am primit doar 3, una fiind de la voi :)

    sper ca te vei bucura de sanius dar tare rau imi pare de bietele flori :(
    pup draga mea draga, w-end fain iti doresc in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Helmut a ales modelul saniutei, eu doar am dorit sa fie destul de lunga sa încapem amândoi. Helmut a dorit sa aiba "corne" sa o poata cârmui bine :)))
      ieri am tras si de Helmut si de Adela sa mergem la patinoar, ca daca tot nu e zapada, sa avem totusi o activitate de iarna :)) dar ei lenesii, au preferat sa stea în casa, unul la tv altul cu o carte-n mâna. Tja, eu sunt de vina pentru ca m-am obisnuit sa am nevoie de cineva cu mine, indiferent ce fac :))
      Florile sper ca nu vor avea nimic, mai ales acum daca vor fi acoperite de zapada. Pe cât atata de gingas, pe atât sunt de calite!
      pup draga mea draga. O seara faina!

      Ștergere
  2. Care va să zică iarna nu se dă bătută! :)
    Wow, ce colecție faină de felicitări ai primit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca iarna sa vina bogata si sa tina pâna la 1 martie :))
      felicitaril... nu este foarte bogata, având în vedere ca eu am trimis 35 :)))

      Ștergere
  3. Si la mine au iesit ghioceii :)! N-au inflorit inca, dar sunt imbobociti. De zapada nici nu se pune problema :)) weekend fain in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rugina nu se va îndrăgosti de sanie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce calitate are otelul de pe talpici, dar daca tu garantezi atât de sigur... ma bucur! ;)

      Ștergere
  5. Ma faci maine sa ma duc o fuga la gradina sa vad daca am si eu ghiocei.Ma coplescsc de cand se ivesc,pana se trec si nu stiu explicatia.De felicitari,meriti mult mai multe.Ar trebui sa nu le ai unde le pune,din cati prieteni ani,sau....Sper si eu sa ne ducem la sanius in curand.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost anormal de cald! ultima saptamâna am avut 10/15 grade cu plus!
      Eu scriu în continuare felicitari, gasesc ca este un mod tare frumos de a arata cuiva respect si prietenie. Scisul de mâna ca de altfel si cartile tiparite pe hârtie sunt în mare pericol!
      Multumesc Floarea, weekend placut si tie în continuare!

      Ștergere
  6. Sigur mai ine iarna,ca doar n-au mancat-o inca lupii!
    Floricelele nu patesc nimic,dar sania o sa fie pusa la treaba numai sa ninga.Mark era bucuros ca o sa ninga si la noi,daca la voi a nins.:)El iubeste cel mai mult iarna si nu prea a avut parte de ea anul trecut.

    Multe si frumoase ganduri ti-ai aninat in casa!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa zic si eu, ca zapada vom mai avea... dar când?! ca de la 1 martie vreau primavara :))
      Mie îmi plac toate anotimpurile, dar sa fie asa "ca în carti" :))

      Mi-a placut mult si locul în care ai adapostit tu gândurile frumoase primite per post!
      pup. Un weekend fain!

      Ștergere
  7. Sania e foarte draguta! Am asa impresia ca se va bucura de zapada..:)
    Colectia de ganduri frumoase e impresionanta...! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu ce a nins astazi nu sunt deloc multumita... sper sa mai vina zapada!
      pup si eu. weekend fain!

      Ștergere
  8. saniuta, "tabla de sah"...cu siguranta o veti proba iarna asta...dar nu cumva o sa stati cam inghesuiti pe ea?
    la noi, in munti, stratul de zapada e destul de consistent si sporturile de iarna sunt in toi, doar ca a aparut pericolul de avalanse odata cu cresterea temperaturilor.
    Imbratisari calde si duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saniuta este cel mai lung model fabricat în serie :) Am si facut proba în magazie la noi- am încaput cu Helmut si cu Adela, toti trei - e drept, fara paltoane :))
      Si noi ne vom duce la munte, daca in oras nu vom mai avea zapada. Anul acesta nu am fost înca nici la schi - aveam în gând sa petrêcem o saptamâna la undeva în Bavaria. Planul înca îl "coacem" ;))
      Te pup Gina draga. Un weekend minunat si tie!

      Ștergere
  9. Chiar arată bine sania! Şi încăpătoare, şi cu ghidaj (coarnele), pare destul de grea ca să nu dai cu ea „aiurea-n gard". Pot să trag o fugă până la voi? :)
    Daaa... munte! Acolo totul e mai pur, iar senzaţiile sunt amplificate - inclusiv la săniuş!
    Lasă, că o trece vremea capricioasă - cu temperaturi ciudate, cu avalanşe şi toate cele; nu cred că n-o să mai fie zăpadă anul ăsta.
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haide, te asteptam cu drag! :) Muntii sunt la 100 km de noi, dam o fuga sa probam saniuta!
      Duminica faina! :)

      Ștergere
  10. ce rău îmi pare că nu este şi felicitarea mea acolo :(
    crezi că mai ajunge? of!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie îmi pare tare rau... nu cred sa mai soseasca. Iti multumesc însa din suflet pentru gest, stiu ca mi-ai scris ♥
      pup. Duminica faina!

      Ștergere
  11. A bătut clopoțelul de primăvară! Ce frumoși și gingași sunt acești vestitori ai primăverii, acești soldăței-grăniceri la hotarul dintre iarnă și primăvară!
    Îți doresc numai zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) clopoteii au batut, acum sunt în retragere... sper sa vina multa zapada! pâna la 1 martie vreau iarna adevarata! ☺
      Multumesc, zile frumoase si tie!

      Ștergere
  12. Frumoasele... au inflorit deja ! :) Cred ca iarna nu s-a dat batuta, asa ca o sa probati sigur sania ! :)
    Colectia ta de felicitari este impresionanta, ai pieteni multi !
    Te imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa iesim cu saniuta! :))
      Din pacate astazi nu a mai nins... daca mâine iese soarele, se duce pudra de sâmbata!
      pup. O seara faina! :-*

      Ștergere
  13. Ce colectie minunata de felicitari! Se vede ca esti o persoana iubita si apreciata de multa lume! :)
    Sa ai o saptamana frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si eu am scris multe felicitari pentru sarbatorile de iarna. Imi place sa o fac. Consider ca face parte din traditie, asa cum fac curatenie înainte de Craciun, asa cum fac fursecuri pentru sarbatori, asa cum mergem la piata sa cumparam bradul, sa scriu felicitari prietenilor, face parte din ritualul pregatirilor pentru Craciun :))
      pup draga mea. O saptamâna minunata sa ai!

      Ștergere
  14. Oho! Ce minuni aici! Ghiocei!!! Dragalasi, fini si cat de rezistenti! :) Superbi!
    Si eu mai vreau un strat gros de zapada, sa mai acopere... locul pana la 28 februarie. :) E trista atmosfera pe afara... Nu-i nici cald, nici frig sau... e cand cald cand frig! :))
    A ajuns felicitarea la voi! :)) Se va bucura mami ca a ajuns! tare s-a mai intristat cand i-am zis ca iar a uitat de "par avion" :))
    Imbratisari cu drag! Pupici! Sa fii fericita! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a ajuns felicitarea vostra si tare ne-am bucurat. Pupam si noi si transmitem gânduri bune si imbratisari, ca întotdeauna, de la duo pentru trio ♥

      Ștergere