luni, 22 decembrie 2014

Croaziera - Seara de gală

Fiecare seara a fost o demonstaţie grandioasă de maiestrie în gastronomie, ambianta si entertainment, însa seara de gala a fost desavârsita! Am onorat invitatia respectând dress code-ul - Helmut a îmbracat costumul smoking cu rever satinat, cămașă albă cu guler rândunică, brâu, papion si pantofi de lac. Pentru ca eu am purtat o rochie neagra cu imprimeu rosu, Helmut a avut o batista de matase rosie în buzunarul de la piept ☺
Meniul cinei festive ne-a fost prezentat pe coala rulata, legata cu panglicuta albasta si imprimata cu litere argintii. Mesele au fost decorate cu flori si lumânari si în deschiderea serii ni s-a servit sampanie. A fost propus un toast pentru Maître d'hôtel si toata lumea a ciocnit paharele. Ce melodie s-ar fi potrivit mai bine într-un astfel de moment decât aria Libiamo ne' lieti calici /  La Traviata, cunoscuta si sub numele de "drinking song" ?! :) Cin-cin! Salute! ☺

Farfuriile s-au perindat pe masa noastra, meniul a fost delicios si la fiecare fel de mâncare ni s-a servit vinul potrivit. Portiile au fost armonizate si foarte frumos prezentate: creveti cu sos cocktail, biftec tartar cu sos de capere si patrunjel, mezzemaniche cu pastrav afumat si burrata, Lasagnetta all'Emiliana, somon filé, caviar si ton în sos de hribi si legume, salata asortata, pulpa de rata cu cartofi sote si ceapa de Tropea, iar la desert tort Saint Honoré cu crema de vanilie si ciocolata si mousse de ciocolata cu alune cu zmeura... Rafinament desavârșit!


Dupa servirea cinei petrecerea a continuat cu muzica si dans în atrium. Am ocupat o masa împreuna cu Laura si Margot si chelnerita nostra draga Huang, a avut permanent grija sa nu ne lipseasca nimic. Am dansat, am povestit, am râs si ne-am simtit foarte bine.
Au fost câteva perechi pe ringul de dans care au oferit adevarate spectacole. O placere sa le urmaresti pasii usori, sincronizati si miscarile studiate, elegante si distinse. De câte ori asistam la astfel de reprezentații, ne propunem sa ne înscriem cât mai curând posibil la un curs-de-dans (ajunsi acasa însa, devenim comozi si ne lasam furati de rutina zilnica).

Vrajiti de atmosfera, am uitat sa iesim pe punte sa admiram focul de artificii... La ora 12 însa ne-am dus la culcare, pentru ca dimineata la ora 8 urma sa ancoram în portul Napoli. (va urma)

22 de comentarii:

  1. Elegante ținute ați îmbrăcat! Meniul a fost cu adevărat plin de rafinament! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atmosfera festiva a serii s-a simtit din toate punctele de vedere :)
      Un start bun în noua sapatmâna!

      Ștergere
  2. Bună dimineaţa!
    Desăvârşit! Nimic mai mult!
    Spor la tot ce faci în următoarele trei zile, că multe-s de făcut...! :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata, Anastasia draga!
      multumim :) spor la treaba si voua si voia buna sa va însoteasca! pup :-*

      Ștergere
  3. Sunteti frumosi si eleganti si ma bucur ca ati avut o seara perfecta .
    Pup si iti doresc o saptamana frumoasa, plina de bucurii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim :-* Într-adevar, aceasta a fost cea mai frumoasa seara.
      un start bun în noua saptamâna! mai sunt 2 seri si vine Mos Craciun :)
      pup :-*

      Ștergere
  4. Arătaţi superb amândoi şi am văzut-o mai bine şi pe Huang!
    Ce seară deosebită, ce concediu minunat! O săptămână minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim :)) a fost o seara minunata! nu-i asa ca Huang este frumoasa?! si e atât de simpatica! am întrevat-o daca nu-i e dor de familie - pentru ca este pe vas 8-9 luni pe an! A zâmbit si ne-a spus senina "Familia mea este aici. Colegii mei de munca sunt familia mea!"
      te pup draga mea. O saptamâna cu spor la treaba si numai voie buna!

      Ștergere
  5. Cu adevărat o seară de gală! Ce atmosferă frumoasă, ce strălucire. Cred că v-aţi simţit minunat. Prilej de multe amintiri frumoase.
    O nouă săptămână cât mai bună, dragă Carmen! Se apropie Crăciunul! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în fiecare seara chelnerii au îmbracat alta costumatie si în seara de gala si ei au gatiti ca de sarbatoare. Numai motive de lauda pentru întreg personalul vasului... respectul lor pentru turisti este adânc, munca lor se ridica la nivel de arta!
      Draga Alex, multumesc si numai bine transmit si eu familiei tale. Voie buna si spor în ultimile pregatiri pentru Craciun! ☺

      Ștergere
  6. Cina festiva arata cu adevarat grandios! Iar voi doi ati aratat superb, eleganti si frumosi! Se vede ca ati avut o seara pe cinste, pacat ca ati ratat focul de artificii.
    Sa ai o saptamana frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vasul este enorm si nu-ti are nimeni de grija, sa iti aminteasca daca nu cumva ai uitat ceva :) La 5000 de turisti, fiecare trebuie sa hotarasca singur ce sa faca... Prin publicatia "Jurnal de bord" am fost anuntati care este programul si fiecare a ales. Noi am stat la povesti si am dansat... a fost o seara minunata si nu îmi pare rau, însa artificiile as fi vrut sa le vad :) Ei, asta e! Data viitoare ;))
      Bine ca nu am ratat altele... spre exemplu se întâmpla deseori ca turistii plecati pe cont propriu sa viziteze orasul în care vasul a ancorat, nu ajung la timp pentru a urca la bord si gata vacanta! Ori platesc sa ajunga rapid în urmatorul port ori renunta si-si lasa bagajul trimis acasa. :)))
      Te pup draga mea. O vacanta de iarna superba iti doresc! Sarbatori frumoase, sanatate si voie buna! :-*

      Ștergere
  7. Eleganta si stil! :)
    O petrecere reusita!
    Cin-cin! :)
    Minunata saptamana sa va fie si voia buna sa va insoteasca! Spor la toate cele de facut! :)
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim draga mea :-* Trimitem pupici si îmbratisari din Bavaria în prag de primavara :)

      Ștergere
  8. Cat de frumos aratati in tinuta de gala! Superba seara, atmosfara atat de calda si prietenoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Helmut nu si-a mai îmbracat smokingul de acum 4 ani! :)) Brâul e reglabil :)) doar camasa a trebuit sa-si comande noua, pentru ca cea veche îl strângea la gât. La papion nu poti lasa lejer ultimul nasture deschis ;)
      Multumim draga mea :-* Trimit pupici si îmbratisari.

      Ștergere
  9. Azi am sosit acasa.Multumesc,multumesc ,multumesc! Esti minunata si in imagini si sufleteste.Eleganti,firesti si veseli,ne prezinti o alta lume.Am mai primit azi un plic,de la niste rude din Anglia, prin alianta,cu o feicitare si o vedere cu o fila in care ne explica ca va face ocolul pamantului in 184 de zile.O sa postez eu intr-o zi cu detalii,dar iti imaginezi sa stai atatea luni pe un vapor? Zile minunate sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow! 184 zile într-un concediu de vis?! pai cum sa nu reziste?! vaporul este ca un oras plutitor. Practic ai aceeasi "casa si masa", aceiasi oameni în preajma, dar în fiecare zi când iesi la plimbare, descoperi ca esti in alt oras si alta tara :))) Este excelent! Daca as avea bani, mâine as pleca din nou în croaziera! Wow... în jurul lumii... Grozav!
      Seara faina! Noapte buna!

      Ștergere
  10. eleganta desavarsita in absolut toate amanuntele...voi doi sunteti superbi, sunteti o pereche deosebit de frumoasa, va completati atat de bine, putine cupluri reusesc aceasta performanta, va admir! :)
    admirabila tinuta ta dar preferata mea ramane cea cu trandaafiri albastri :)
    se pare ca a fost o seara fierbinte si ca v-ati simtit minunat...asteptam sa vedem ce va...urma :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea draga ♥ ce complimente frumoase ne faci tu :-* pupam si multumim.
      Asa deci, corsajul albastru îti place mai mult, multumesc. Daca stau bine sa ma gânadesc, si mie imi place mai mult, doar ca fusta este dreapta si strâmta si trebuie sa fiu mereu atenta cum cade slitul. Rochia cu flori rosii este lejera, din matase, pot dansa si ma misca în voie :)
      Pup draga mea draga :-*

      Ștergere
  11. si ce perind de bunatati!!! tare imi place modul de aranjare al farfuriilor....:)
    voi, doi frumosi eleganti!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. grozave farfurii si gândeste-te ca pentru 500 persoane aproape simultan! Cum au reusit, habar nu am! dar gustoase au fost toate!
      multumim :) pupici

      Ștergere