luni, 15 decembrie 2014

Buna dimineata!

pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"

19 comentarii:

  1. raze timide dar curajoase....lamaiul pare tare fericit!
    Mos Nicolae tot speriat de soricel e?:)))
    saptamana superba! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) fotografiile sunt de ieri - astazi ploua la noi. Pe Mos Nicolae l-am dat jos de pe scara ;)) Acum îl asteptam pe Mos Craciun - sunt curioasa daca se va întâlni cu soricelul :)))
      pup si eu. O saptamâna faina! ♥

      Ștergere
  2. Ce faine raze de soare! L-au incalzit pe Mosu' dar tot o sa intre in casa unde este mai cald ! :)
    Pup si iti doresc o saptamana luminoasa si linistita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a ramas de la Sf. Niculaie agatat la noi în curte :))
      te pup si eu. Sa ai o saptamâna de lucru usoara! pupici

      Ștergere
  3. Hallöchen liebe Carmen, ich wünsche Dir noch eine wunderschöne Vorweihnachtszeit!
    Grüßle Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hallöchen liebe Crissi! ☺ ich wünsche Dir auch, eine schöne Adventzeit mit vielen lieben Überraschungen! Bussi ♥

      Ștergere
  4. Frumos si elegant la tine.La noi e soare din plin acum,parca prea mult. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buletinul meteo din seara aceasta (prezentat la tv) m-a întristat tare de tot! Meteorologii spun ca de joi, temperaturile vor fi în jur de +15°C!!!!!! oh, vine primavara! Imposibil sa mai visez la Craciun alb!

      Ștergere
  5. Bună! :) Moșul are cursuri de alpinism, după câte observ eu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) daca nu ar fi alpinist bun, nu ar reusi sa urce pe acoperis, sa escaladeze hornurile... Pe gaura cheii nu intra, asa burtos cum e :))))

      Ștergere
  6. Ce soare şi frumos este la voi! Au fost şi la noi două zile însorite, dar iar s-a schimbat vreme.
    O săptămână frumoasă! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai mi-au fost spulberate ultimile sperante în legatura cu ninsoarea pâna de Craciun... Din pacate, meteorologii spun ca peste Germania va veni un front de aer cald dinspre Mediterana - asteptam calduri si ploi... Este vreme de primavara si nicidecum de mijloc de iarna! Ohhhh sunt necajita, pentru ca mi-as fi dorit atât de mult zapada pâna de Craciun.
      Te pup Anastasia draga, noapte buna!

      Ștergere
    2. Şi aici va fi la fel. Noi ne gândeam să plecăm două zile la munte măcar aşa să vedem zăpada, dar nu ştiu încă.
      Te pup şi eu, draga mea. O seară frumoasă!

      Ștergere
  7. Superb! Adaugand - ca fond muzical - trilurile pe care le auzeam azi dimineata scriu: in astfel de dimineti imi pierea cheful sa merg la munca! :))
    Minunat saptamana sa o petreceti!
    Imbratisari cu drag, de la trei! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) saptamâna asta avem mai multe de rezolvat - spre exemplu înca nu am cumparat brad!
      Am avut o tentativa dar parerile în legatura cu "cel mai potrivit brad" au fost contrare, asa ca... am plecat din piata fara brad (la motivul mai sus adaugat, se mai pune si frigul cumplit - am simtit ca-mi pica urechile, nu alta!). Astazi a plouat si am trecut pe lânga piata dar, terenul e cam mocirlos... va trebui sa ne încaltam adecvat!... data urmatoare nu ne vom mai întoarce acasa fara bradut! mai sunt doar 9 zile!
      pup draga mea. Noapte buna ♥

      Ștergere
  8. Frumos ca intotdeauna !
    o saptamana rodnica iti doresc!

    RăspundețiȘtergere