vineri, 5 decembrie 2014

L-am asteptat pe Mos Nicolae...

... cu o cana de ceai din mere-smochine si ghimbir. Si a veni! ☺


Mos Nicolae vine în fiecare an! Sa aveti o seara magica!

48 de comentarii:

  1. Ce simpatice sunt ghetutele pe care le-ati pregatit! Pe mine m-a cucerit cana ta, este absolut minunata!! :)
    Sa ai o noapte linistita, iar dimineata sa gasesti ghetutele pline de daruri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu m-am bucurat ca le-am gasit, pentru ca... Mos Nicolae le-a adus practic pentru "copiii" care nu au cizmulite puse în fata usii, pentru ca nu locuiesc aici în casa cu noi. Cele doua fete ale mele vor veni abia duminica acasa, în cea de A II-a Duminica de Advent. Si a treia cizmulita este pentru Moni - fiica vecinilor mei.
      Despre cana, ehei... am un set întreg, pentru ca aici în Bavaria, în perioada de Advent se bea Glühwein - vin fier cu zahar caramel cu felii de portocale, scortisoara si cuisoare. Este reteta clasica însa... s-au inventat tot felul de variante :)) Târgurile ofera de toate pentru toti! :))

      Te pup draga mea. Sa fie o seara magica

      Ștergere
  2. Lovely fotos Xmas Time, greeing from Belgium

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. es ist erst Nikolaus, aber... die Weihnachtsstimmung liegt in der Luft! Langsam, spürt man es überall.
      it's only Nicholas, but ... the Christmas spirit is in the air! Slowly, we can feel it everywhere.

      Ștergere
  3. Haaa, și noi l-am așteptat pe mosu' cu canile în mana, dar pline cu ciocolata calda.
    Frumos aranjament, mi se pare mie sau cizmulițele sunt deja pline?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asta spuneam... la noi a venit deja Mos Nicolae - siiiiiii, iata - fara joarda! :))

      Ștergere
  4. Ai fost cuminte si harnica,deci mosul va fi darnic.Un weend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos la voi acolo! :)
    Si la noi a fost Mosu'... Deh, a venit mai drevrme cu ceva ore...
    Uitasem ca in noaptea aceasta vine Mos Nicolae si cand m-a intrebat un prieten, la telefon, daca mi-am curatat ghetele m-am luat de el, ca ce intrebare-i asta! Dar instantaneu, dupa ce-am grait, mi-am amintit de 6 decembrie! :)) Deh! Daca n-am fost cuminte am uitat de Mos si de nuielusele lui! :)
    Multumesc pentru urare!
    Darnic Mosul sa fie cu tine si cu cei dragi! :) Imbratisari cu drag si ganduri de bine de la trio! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cizmulita pentru vecina Monika am dus-o deja cum s-a înserat. Celalalte doua, asteapta sa vina Adela si Raluca :)) Duminica vor fi aici - facem un Hul­ly-Gul­ly, ca pentru A II-a Duminica de Advent ☺
      pupici si îmbratisari. Sarbatori fericite! ♥

      Ștergere
  6. Ce frumos! Este minunat când aceste tradiţii frumoase umplu casele de bucurie şi de această superbă atmosferă de Sfinte Sărbători.
    Zile minunate, cu multă voie bună, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi pe aici nu prea mai avem copii mici în cartier. Dar vecinii mei o au pe Moni, care crede înca în Mos Nicolae si în Christkind . Aici de Craciun, nu Mos Craciun aduce cadourile în Ajunul Craciunului, ci Îngerul - cel care a vestit nasterea lui Iisus Christos.
      Pentru Moni pregatim întotdeauna câte un cadou si îl lasam în fata usii!
      Fetele mele sunt mari, dar eu zic ca atâta vreme cât înca nu au copii, tot copii sunt! :)) deci si ele primesc cadou ☺

      Ștergere
    2. Cât de frumos! Eşti o minunată Carmen! Cred că Moni te iubeşte tare mult!
      Iar fetele tale vor fi întotdeauna copiii tăi :) aşa că eu sunt alături de ele când spun că ar trebui să primească întotdeauna cadou :)
      O zi superbă să ai/aveţi! te-mbrăţişez cu mare drag! :)

      Ștergere
    3. :) Moni ma iubeste, dar pentru ca ma joc din când în când cu ea. Cadoul însa ea stie cu siguranta ca l-a primit de la Mos Nicolae.
      Am sa pregatesc o postare despre o zi petrecuta cu Moni... Este un copil-mare cu un suflet pur. Tare draga îmi e!
      te pup si eu, Anastasia draga. Un weekend minunat sa aveti! :-*

      Ștergere
    4. E frumos că se ivesc mereu prilejuri de a păstra obiceiurile dragi, care ne întorc cu gândul spre vremurile magice ale propriei copilării. Şi chiar dacă vor ave proprii copii, fetele tale vor fi tot fetele dragi ale mamei, ca şi atunci când erau micuţe.
      O zi de sărbătoare frumoasă, în continuare, la toată familia voastră, dragă Carmen!

      PS. Am pus pozele cu Sara pe blog! :-)

      Ștergere
    5. acum vin :)) ce ma bucura invitatia aceasta! ♥

      Ștergere
  7. Ce cuminti ati fost! Eu nici nu m-am culcat inca de emotie :) La multi ani! Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu m-am culcat înca :))) mai beau un ceai ;)
      pupam si noi. La multi ani!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. La multi ani, draga mea! Gânaduri bune si urari de sanatate cu ocazia Sf. Nicolae!

      Ștergere
  9. Bună CARMEN!
    La mulți ani,de Moș Nicolae!
    În weekend plin de bucurii și mule cadouri de la Moș!
    Pup și îmbtrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, draga Elena!
      un weekdn plin de bucurii sa ai! pupici si îmbratisari :-*

      Ștergere
  10. Buuun! Foarte draguta este cana. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte darnic si grijuliu cu sanatatea familiei a fost Mos Nicolae..
    Sa fiti veseli si sa va bucurati ca sunteti cu totii impreuna!
    Va imbratise cu mult drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim, Steliana draga! La multi ani de Sf. Nicolae!
      un weekend placut sa ai!

      Ștergere
  12. Ce simpatice sunt cizmulitele ::)! Noi nu l-am mai maract in nici un fel pe Mos Nocolae in ultimii ani. Doar pe Mos Craciun. Probabil ca vom reveni la obicei cand vom avea copii, desi n-ar fi rau s-o facem si pentru noi.
    Weekend placut Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine nu a lipsit niciodata Mos Nicolae si nici Mos Craciun :) cu toate ca pe Adela am avut-o la 26 de ani :) Copiii in familie sporesc placerea trairii acestor sarbatori, asta este clar - însa fara brad sau cadouri simbolice, nu a trecut niciun an în viata mea... Oh, ba da! 1989 a fost cel mai urât Craciun din viata mea... Evenimentele de atunci ne-au marcat puternic. De aceea nu pot sa înteleg nici azi, cum in alte orase oamenii mancau sarmale si puneau beteala în brad, când pe strazi mureau sute de oameni cu idei revolutionare! ... Au trecut 25 de ani...
      Un weekend cât mai frumos si tie, Larisa!

      Ștergere
  13. Tare veseli o să fiţi astăzi cu atâtea daruri în cizmuliţele frumoase! Noi avem băieţel bolnăvior, uf, uf, uf...
    Vă îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sanatate multa, dragii mei! va îmbratisez si trimit numai gânduri bune ♥

      Ștergere
  14. Si eu am adunat cani de la Nuremberg, de la Gluhwein, am prins doi ani acolo de Craciun si stiu ca mi-a placut mult vinul fiert cu arome! Zile frumoase cu liniste, pace si iubire sa ai! Astept cu mare curiozitate postarea cu Moni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) avem si noi câteva cu inscriptia Augsburger Christkindlesmarkt (Alina a uitat si ea aici 2 cani!) Sunt amintiri tare frumoase, nu-i asa?
      Multmesc draga mea. Postarea cu Moni va aparea imediat. Pup

      Ștergere
  15. L-am asteptat si noi cumintei dar se pare ca ne-a ocolit. :D Nu-i nimic, speram totusi ca a ajuns unde trebuia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum?! nu a ajuns deloc la voi?... înseamna ca e viscol si zapada mare în zona, altfel Mos Nicolae nu are nicio scuza! Sentimentul ca ai putut ajuta pe cineva, este deasemenea o mare satisfactie, ca un cadou pentru tine însati :) Oamenii bun vor fi întotdeauna rasplatiti - mai devreme sau mai târziu.. uitati, niciodata!

      Ștergere
  16. Sfântul Nicolae a deschis seria frumoaselor sărbători ale iernii. E primul dintre Moși, urmează Moș Ajun, Moș Crăciun și, pentru cei care-și mai aduc aminte, Moș Gerilă, deși mult blamat, bun și el să-și aducă sacul cu daruri de Anul Nou. ☺
    După ce trec Moșii iernii, sezonul alb devine mai searbăd și așteptăm Babele primăverii! ☺
    O lună minunată, plină de daruri și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este :) sarbatorile de iarna sunt pline de farmec si tâlc. Aceasta perioada a anului este cea mai frumoasa! Suntem în prag de Craciun, dar ai dreptate, pâna la Martisor, pe cât ni se pare acum de mult, timplul va trece într-o suflare... Sa savuram deci fiecare clipa, alaturi de cei dragi.
      Sarbatori fericite, cu sanatate, daruri si numai bucurii!

      Ștergere
  17. mi ar placea un astfel de ceai, mai putin ghimbirul :)
    nici nu ma mir ca a venit Mosul la tine fara nuielusa, tu esti mereu cuminte :)
    si eu am fost, sa stii, asa ca Mosul m-a rasfat cu ciocolata si o scurta foarte sic, asa ca azi torc incantata ca o pisica :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu ador gimbirul! nu doar ceai, bomboane, marmelada ci si asa - in mâncare imi place gustul. Helmut pune la fiert supele, la preparat carne, la desert din fructe :)) Chestie de obisnuita.
      Daaaa, asa-i ca sunt cuminte ? ;)))
      Ma bucur mult ca Mos Nicolae a fost atât de darnic. Abia astept sa imi arati jacheta! te pup, draga mea draga ♥

      Ștergere
  18. ehe...
    eu cred ca mosul a venit si a si zabovit la un ceai...:)
    ce v-ati povestit?:))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) de sarbatori stam mereu pâna târziu la povesti, la o ceasca de ceai sau o cana de vin fiert. Daca la tv nu este nimic bun, atunci ascultam muzica. Mosu... nu, nu a avut timp pentru ceai :)) S-a grabit , avea înca sacul plin cu cadouri.
      Pupici. Noapte buna :-*

      Ștergere
  19. Ce cuminti ati fost !!! Ce ghetute frumoase a lasat ! Sigur a gustat si din ceai ! :)
    Si eu am pregatit Mosu'pentru copii (eu am un baiat casatorit si deci acum am doi copii, care imi sunt tare dragi !) dar si noi o sa ne vedem weekend-ul viitor. :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mâine vin toti patru :)) Fiecare cuplu primeste câte o gheata! Traditiile trebuiesc pastrate, indiferent daca avem copii mici sau nu - placerea de a oferi cadouri este la fel de mare ca si cea de a primi, nu-i asa? :)) Pup draga mea ♥ Distractie faina când iti vin copiii! :-*

      Ștergere
    2. Daaa...ai dreptate...mie imi place in mod deosebit sa daruiesc ! :) pup

      Ștergere
    3. a fi mama este "meserie" pe viata :))) Si cea mai frumoasa meserie, dealtfel! pup

      Ștergere