luni, 1 decembrie 2014

La multi ani, România!



La multi ani, românilor de pretutindeni!

37 de comentarii:

  1. La multi ani , romanco !!
    4MW

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani,romancuta noastra!
    Pupici dintr-un vest de Romanie!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani, draga mea draga! :*
    la multi ani Roamniei si romanilor, oriunde s-ar gasi ei in lumea asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani, România! La mulți ani, Români!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani şi ţie, dragă Carmen şi la toţi cei dragi. La mulţi ani tuturor celor care iubesc şi preţuiesc România, de aproape sau de departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, Alex draga! salutari si gânduri bune din Bavaria.

      Ștergere
  6. La mulți ani,CARMEN!
    La mulți ani,tuturor românilor!
    O zi frumoasă,draga mea!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, Romania! La multi ani, Carmen! Hai sa dam mana cu mana cei cu inima romana! Pupici din Bucurestiul nins si infrigurat! Noi ne-am incalzit dupa parada cu Gluhwein :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani tuturor românilor, la multi ani Motani si Fârtati! ieri seara am baut prima data anul asta un Glühwein :) De Erste Advent s-a deschis sezonul :)) L-am facut noi în casa, cu felii de portocale, scortisoara, cuisoare si anason... o bunatate!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. la multi ani, româncuto :-* pup si eu, de aici din Bavaria

      Ștergere
  9. La mulți ani, România, la mulți ani, români, oriunde v-ați afla !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, România! La multi ani tuturor celor carora în piept le bate o inima de român!

      Ștergere
  10. La mulți ani, România! La mulți ani, românilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani, Romania! Poate nu-ti vine sa crezi, dar la ora 12 noaptea, in inima muntilor, s-a cantat "Desteapta-te, romane"si m-am simtit mai romanca decat m-am simtit vreodata in viata mea ! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, România! emotionanta pasire în ziua de 1 Decembrie! ce frumooos! pup si eu :-*

      Ștergere
  12. Azi toti simtim romaneste indiferent in ce colt al lumii ne-am afla. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. românii la români trag, oriunde s-ar afla raspânditi în lumea larga. La multi ani, te pup si eu.

      Ștergere
  13. La mulți ani, România! La mulți ani, români!

    RăspundețiȘtergere
  14. La mulţi ani, draga mea! La mulţi ani România!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani Romaniei si romanilor dragi plecati in departari!

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani, draga Carmen, La multi ani, Romania si tuturor romanilor aflati pretutindeni!

    RăspundețiȘtergere
  17. La Multi Ani! O zi in care toti romanii strangem randurile!

    RăspundețiȘtergere