vineri, 5 decembrie 2014

Croaziera - Ancorat în portul Barcelona

Jocuri de lumini si culoare de pe Vasul Costa Diadema, pentru rubrica "Reflexii în oglinda"
(povestea croazierei continua - aici)


30 de comentarii:

  1. Ultimul set de imagini mi-a amintit faptul că mi-am perfecţionat spaniola în Piata Boqueria... Stăteam cât de mult puteam şi ascultam oamenii vorbind, ceea ce m-a ajutat foarte mult :) Tot acolo m-am îndrăgostit de creveţi şi alte fructe de mare :)
    Iarăşi mi-a plăcut foarte mult Satul Spaniol, similar cu Muzeul Satului de la noi. Câte amintiri mi-ai trezit cu postările acestea... mulţumesc!
    O zi minunată, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi... asa ceva nu poate face niciun turist! Ce fericita esti ca ai trait asa ceva! Super! pupici :-*

      Ștergere
  2. un port care seamana cu un aero-port :))
    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. superlative mai potrivite zau ca nu s-au inventat pentru vasul acesta! :)

      Ștergere
  4. Bună CARMEN!
    Frumos... filmul continuăă!
    Un sfârșit de săptămână minunat îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, încerc sa scriu câta vreme amintirile sunt "firbinti" :)) Iata ca sunt acasa deja de 3 saptamâni!
      pup si eu. Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  5. Nostime, decorațiunile... alimentare ! ☺
    Carmen, te rog să ne spui dacă ai întâlnit în croazieră și români din România.

    Seară plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-au placut. Asa era semnalat la ora amiezii bufetul, pentru fiecare aliment :)) Zona pentru fructe, zona pentru pâine... :)))
      Am mentionat de câteva ori pâna acum faptul ca da, am întâlnit 3 români pe vasul Costa Diadema. Nu ca turisti cu ca angajati. Un baiat tânar si atre frumusel, Marius - era seful complexului wellness, o fata era cosmeticiana si am mai întâlnit înca un român, era seful raionului foto-electro.
      In timpul excursiilor nu m-am miscat decât cu grupul meu, deci nu am avut timp sa trag cu urechea daca cineva în preajma vorbeste româneste... Cu siguranta au fost. Pe unde în lumea asta nu dai de români?! :))
      O seara de Mos Nicolae magica!

      Ștergere
    2. Da, am văzut referințele la românii-angajați, eu voiam să știu dacă ai întâlnit români ca turiști. Într-adevăr, la imensitatea aia de vas și la numărul mare de turiști, e greu să cunoști pe toată lumea.

      Weekend plăcut !

      Ștergere
    3. români cu domiciliul în România nu au fost pe vas - asta stiu sigur, pentru ca am întrebat. Dar ar fi putut sa fie de prin Italia sau Franta, asa cumeu am aparut din Germania.
      Un weekend de vis sa ai! La noi tocmai a început sa ninga... prima zapada anul acesta :)

      Ștergere
  6. Superba calotoria ta,fain ca participam si noi virtual!
    O seara frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca urmaresti cronica mea de concediu :) multumesc!
      O seara de Mos Nicolae magica!

      Ștergere
  7. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Fotografii excelente!
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul este ca telefonul meu mobil face fotografii superbe . Am ramas si eu surprinsa - nu m-am asteptat :))
      O seara de Mos Nicolae magica!

      Ștergere
  8. mare , culoare, vacanta, relaxare! de vis....:P
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da... un vis scurt! putea sa dureze vreo trei luni... ce fain ar fi fost! :))
      pup :-* O seara de Mos Nicolae magica!

      Ștergere
  9. Ce vacanta! Ce croaziera! Cate minunatii!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oh da! minunatii la fiecare pas - asta a fost caracteristica acestei vacante! Este a treia zi si mai sunt înca 4 incarcate cu cel putin la fel de multe surprize placute! :))
      pup si eu :-* O seara de Mos Nicolae magica!

      Ștergere
  10. Ce veselie pe vasul care v-a purtat pe ape timp de 7 zile!
    Mos Nicolae sa fie darnic cu voi si cu cei dragi voua!
    Imbratisari cu drag, de la trio! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este... Mi-a parut totdeauna rau ca trebuie sa mai si dorm... as fi vrut sa fiu 24 de ore din 24 treaza, sa pot sa vad tot ce se poate la bord! :))
      pupam si noi. Sper ca ati avut un Mos Nicolae darnic! ♥

      Ștergere
  11. Din nou imagini superbe pe acest vas din povesti! A venit Mosu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da draga mea, a venit Mosul :) Tocmai ce ti-am povestit pe mail, la cafeluta ;)
      Cu cat trece mai mult timpul (sunt deja 3 saptamâni de cand ne-am întors din croaziera) si privesc fotografiile, si eu ma minunez si nu-mi vine sa cred ca am fost acolo... Cat de perfect a fost totul!

      Ștergere
  12. Nu ma mai satur sa admir tot ce ai vazut ! De vis !
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, a fost cel mai frumos concediu pe care l-am petrecut veodata!
      te pup draga mea :-*

      Ștergere