duminică, 7 decembrie 2014

A doua duminica de Advent

Se însereaza cu toate ca este abia ora 15:15... Masa e pusa, asteptam copiii. Pâna acum am fost foarte ocupati cu pregatirile. Gâscanul e rumen la cuptor, galustele din cartofi sunt umplute cu prune uscate si gata pregatite doar sa le aruncam în oala cu apa fierbinte, varza rosie e calita, supa de gaina mai da un clocot cu taieteii, aluatul penrtu clatite e batut si sta la rece, sosul pentru fricassée este caldut, vinul este pus în cana pentru decantare, sufleul de mere, portocale si stafide e gata...


Suna telefonul. E doar un mesaj whatsapp... dar ce whatsapp! Un videoclip în care cei patru spiridusi au figurile copiilor - cele doua fete ale mele si prietenii lor) ☺☺☺

În traducere, copiii sunt pe drum! :) O seara faina - pe mai târziu ;)

30 de comentarii:

  1. Asta da pregatire!Sa te lingi pe toate degetele!:)
    La mine s-a mancat aproape tot,iar copilul cel mare a plecat la un prieten,asa ca am ramas doar cu cel mic pe cap.:)
    Acum mergem (amandoi) sa ne pregatim un ceai cu paine prajita si olecuta de usturoi.Nu e chiar cina de duminica,dar la ce vreme e afara (ploua,e rece si noroi),cred ca o sa ne readuca putin la viata.
    Pupici,familie mare!!!
    Simpatic atac al copiilor;)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duminicile în perioada Adventului sunt festive si tare ma bucur ca i-am avut pe toti patru aici. Saptamâna viitoare vin doar doi, ceilalti doi vor merge la parintii baiatului :)
      Ceai cu pâine prajita merge exelent seara. La noi a nins sambata dimineata - prima data iarna asta :) Dar nu s-a depus nimic. S-a oprit de tot... nu ploua, e doar frig si aerul umed.
      Te pup draga mea. O seara faina cu Teddy (oare el e cel mic?) si un start bun în noua saptamâna! :-*

      Ștergere
    2. Mark e cel mic,dar daca ma gandesc bine am ajuns eu sa fiu cea mica.:))
      Pupici!

      Ștergere
    3. :)) si mie mi s-a întâmplat... cred ca asa patesc în general mamele :))) pup ♥

      Ștergere
  2. cu siguranta va fi o seara faina si calda si gustoasa...:)
    imi place cum ai aranjat masa! sa aveti pofta !pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mancat tot-tot :)) nimic nu a ramas! :) acum au plecat copiii si surplusul le-am pus la pachet :))
      Pupici, seara faina! ♥

      Ștergere
  3. ce de bunatati, nici nu stiu ce-mi face cu ochiul mai tare si mai tare :)
    sa va fie de bine cred ca e mai potrivit sa spun la ora asta, sunt sigura ca totul a fost apreciat la maxim! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai au plecat copiii - ne-am simtit foarte bine. Saptamâna viitoare ne întâlnim sa facem fursecuri pentru Craciun :) Barbatii vor face degustare de Whisky ;))
      pupici, draga mea draga :-*

      Ștergere
  4. Minunat si apetisant meniu!...oare cum se prepara sufleul de portocale?...domnul(a) Master chef?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) e o reteta inventata de Helmut ☺ Merele taiate cuburi si feliile de portocala se presara cu zahar si se stropesc cu Cointreau. Se lasa sa se întrepatrunda câteva ore. Apoi la foc mic se fier în propriul suc. Separat se face un sos de vanilie. Cele doua compozitii se amesteca la final :) Arata ca o budinca fluida în care plutesc bucati mari de fructe :)) Cu compozitia asta a umplut clatitele - câte una pentru fiecare! Surplusul de sos de vanilie l-a turnat peste clatita împachetata pe jumatate. A fost un deliciu! :)) trebuie sa caut - cred ca am fotografii :)) inca nu am vazut ce imagini am surprins în seara asta :))
      te pup. O seara faina! ♥

      Ștergere
    2. Multumesc mult pentru indrumari!...o seara linistita , ca pe noi tocmai ne-a cutremurat Pamantul la 4,7 grade:(

      Ștergere
    3. oh! Cutremur?! 4,7 este zguduire în toata regula! Te pup draga mea

      Ștergere
  5. Totul arata la superlativ, decorul, mancarea, imi imaginez ca si gustul a fost pe masura. Cate bunatati si ce delicatese si surpriza copiilor a fost tare faina.
    Noapte linistita, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamâna trecuta Adela si prietenul ei au fost în Paris, asa ca ne-am întâlnit doar la A doua Duminica de Advent. Fiecare duminica din perioada de Advent este sarbatorita în Germania cu mare fast! :)
      Noapte buna! pup si eu :-*

      Ștergere
  6. Cate bunatati si o masa care ma face sa o privesc ca o lectie.O familie fericita! Cred ca a fost o zi minunata.O saptamana placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am petrecut o dupaamiaza superba - cum altfel, daca ai copiii lânga tine? :)
      O seara faina si un start bun în noua saptamâna îti doresc!

      Ștergere
  7. Noi am fost plecaţi toată ziua, dar a fost o zi minunată. Acum îmi aprind şi eu a doua lumânare şi-mi salut piticul.
    Weekeend-ul acesta am reuşit să-i vizităm pe toţi cei dragi ai noştri - părinţi, naşi, fini, prieteni - şi să-i bucurăm pe toţi cu câte un mic cadou de la Moşul :)
    pupici, noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa a fost si la noi astazi... ne-am daruit câte ceva, aratâtdu-ne pretuirea unul fata de celalalt. Cadouri simbolice, dar facute din inima :) Ce bine este când avem familia lânga noi!
      te pup draga mea. Vin sa vad fotografia cu piticul II ;)
      Noapte buna!

      Ștergere
  8. Frumos aţi petrecut, în familie, cu toţi împreună. Acesta este şi marele farmec al Sfintelor Sărbători de iarnă, că ne aduc o bucurie deosebită în suflet şi ne apropie unii de alţii, mai mult decât oricând!

    Zile frumoase în continuare şi numai bucurii, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aceasta este cea mai mare bucurie, într-adevar Alex draga. Cu cei dragi alaturi, sanatosi, veseli si destinsi, nu se poate sa fii decât fericit!
      Multumesc mult, zile frumoase în continuare si voua! Un start bun în noua saptamâna! :)

      Ștergere
  9. Ce minunat ai pregatit masa! Sper ca Mos Nicolae a fost darnic cu fetele tale si au gasit ghetutele pline. :)
    A mai trecut o duminica de Advent, se scurge incetisor timpul si iata ca suntem tot mai aproape de Craciun.
    Sa ai o saptamana frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este Raluca draga. Fetele si baietii au fost multumiti de daruri si... surpriza a fost ca si noi doi, Helmut si cu mine, am fost rasfatati cu înca un cadou de la Mos Nicolae :)) A foat o seara tare draguta.
      Saptamâna viitoare vin fetele sa facem fursecuri pentru Craciun. Perioada de Advent este cea mai încarcata de evenimente agreabile.
      Te pup draga mea si iti urez deasemenea, saptamâna cât mai placuta!

      Ștergere
  10. Aiaiaiaiaiaiaaiaiaiaia!!!!! Varza calitaaaa!!!! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. varza rosie calita... hmmmm, o bunatate. Insa pentru mine, cea mai buna garnitura de varza este Varza Champagner! as putea mânca zilnic! :))

      Ștergere
  11. Ce deosebire, noi petrecem bine de la Craciun pana de Sf.Ion, la voi Adventul e cel mai incarcat de evenimente.
    Ce seara placuta! Numai bine tie si familiei tale frumoase! Felicitari pentru masa impecabila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adventul este foarte vesel si degajat... ne intram în forma pâna în seara de Ajun de Craciun când petrecerile ating apogeul. Si asa o tinem si noi pâna la Revelion. Apoi ne linistim si odata cu "Craii de la Rasarit" (omonima cu Sarbatoarea de Boboteaza) încheiem sarbatorile de iarna.
      Pentru meniu, transmit felicitarile Maestrului Bucatar :)) Ieri seara i-am acordat toti înca o stea - acum este cel mai mare maestru al lumii, ca el are 4 stele ☺ Pentru aranjamente si decor, sunt eu responsabila :) Multumim. O saptamâna cât mai placuta si tie, Silvia draga.

      Ștergere
  12. mmmm...cred ca "elfii dansatori"au apreciat bunatatile ! :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ohooo, asta e clar! :)) au luat si la pachet tot ce s-a gasit pe aici :)) Eu râd si le spun - Fetele lu' mama au venit "la cumparaturi" în camara si frigiderul meu ☺☺☺
      pup. o zi faina!

      Ștergere
  13. Super-super-super videoclipul! :))
    Atmosfera de calm. Intalnirile de acest gen au (si) menirea de a ne "alimenta bateriile". Minunate!
    Ganduri de bine catre voi! Imbratisari cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca l-a facut pe telefonul mobil, în drum spre casa :)) si mi l-a trimis în avans, sa stiu ca cei 4 sunt pe drum... tare haios am gasit mesajul!
      Da, tare bune sunt serile vesele, în jurul mesei, când povestim despre toate cate se întâmpla si câte ne amintim :) Imbratisari si pupici, tie, mamei si Dianei. Zile fericite :-*

      Ștergere