joi, 18 decembrie 2014

Croaziera - A cincea zi la bord

A fost prima si singura zi când am dormit cât am avut chef, lasându-ne purtati de... valul momentului ☺

Parasisem portul Palma de Mallorca marti, 11 noiembrie la ora 18 si urma sa ancoram în portul Napoli joi, 13 noiembrie, la ora 8 dimineata. Prin urmare am petrecut întreaga zi de miercuri pe mare.
Ne-am trezit în jurul orei zece si pâna când stewardul ne-a adus micul-dejun în cabina, am facut dus si am îmbracat costumele de baie si halatele de sauna. Urmatoarele ore le-am petrecut în paradisul wellness.

Am iesit pe puntea vasului si ne-am lungit la soare. Era cald ca într-o zi de vara cu cer perfect albastru.
Am lenevit numarând pufoseniile albe ce apareau din când în când pe fondul azuriu al cerului, ne-am relaxat în bazinele jacuzzi, am ascultat murmurul marii si am trait câteva ore cu impresia ca timpul s-a oprit. Pluteam pierduti în spatiul infinit...

Brusc, cerul s-a învolburat si picuri mari au început sa curga din norii amenintatori. Eram acoperiti ca de o plapuma gri! Toata lumea a sarit sub umrelute, si-a îmbracat halatele si a privit uluit. Cine a înfuriat zeii?!
În câteva minute micul paradis a fost parasit, singurele figuri umane care au ramas la strand si înca mai zâmbeau, erau mozaicurile din spatele rândului de șezlonguri ☺

(va urma)

16 comentarii:

  1. Răsfățul continuă: mic dejun la pat, soare, mare, baie în ștrand în mijlocul mării, ....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfecta dreptate ai! concediul acesta a fost un rasfat fara limite! :)

      Ștergere
  2. Parca mi s-a facut dor de piscina.O zi perfecta,pana si ploaia a avut rolul ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. piscina si plaja în mijlocul marii au fost primele experiente de acest gen si senzatia este fantastica! De jur împreju esti inconjurat doar de albastru... Tare tare placut!

      Ștergere
  3. Asa-i vremea pe mare, schimbatoare si capricioasa, dar mai e ceva, tot ce-i bun, nu-i mult :) Ce nostima esti in bolborosenia din jacuzzi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, a fost cer senin, a plouat cu mânie si apoi a iesit soarele din nou :)) A fost o zi superba.
      Te pup si te îmbratisez ♥ tocmai ce am citit emailul...

      Ștergere
  4. si cu ploaie si fara, cred ca a fost o zi perfecta! sigur ati avut unde sa va relaxati in continuare ! :) pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu soare, cu ploiae si iar cu soare, ziua pe mare a fost deosebit de reusita!
      pup si eu, draga mea :-*

      Ștergere
  5. Pai dormi pe sezlongurile alea, la soare, te leagana un pic si vaporul... 2 zile poti dormi neintrerupt! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, ziua petrecuta pe sezlong la soare a fost nemaipomenita! relax total
      :) Trebuie însa sa-ti spun din experienta mea, ca balans pe asemenea vase gigant nu simti, decât culmea - în încaperi foarte mici (spre exemplu în cabina WC ☺). Cu cât încaperea este mai mare, cu atât senzatia de stabilitate este mai mare. Pe punte, privind orizontul, nu simti absolut nimic!

      Ștergere
  6. Adică aceasta a fost ultima zi a croazierei, de v-au lăsat să vă relaxaţi şi odihniţi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, cum sa fie ultima zi?! Au mai urmat 13, 14 si 15 noiembrie. Pe 16 am fost acasa :)
      Ne-au lasat sa ne relaxam si odihnim pentru ca a urmat seara cea mai lunga si frumoasa, cu dans si Galla dinner. Povestea concediului meu continua :)) Inca nu am scris despre excursiile în Napoli, despre Pisa si Florenta... Mai sunt înca multe povesti :)))

      Ștergere
  7. imi si imaginez fara sa inchid ochii cat de faina trebuie sa fi fost senzatia ....in timp ce te balaceai in piscina, piscina se plimba pe mare....:))
    faina zi cu tot cu ploaie!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce mai... a fost o senzatie senzationala! ☺
      te pup draga mea :-*

      Ștergere
  8. Pe munte ca si pe mare Natura e mereu schimbatoare! De la senin la nori albi si de la nori albi la nori gri nu-i decat o clipa! :)
    Imi place cum descrii! :)
    Napoli! Napoli! abia astept sa citesc impresiile tale despre Napoli! :) Am un fix -intre multe altele! :))) - cu Napoli si Cairo! :))
    Zile fericite sa aveti!
    Imbratisari cu drag de la trio! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult ca-ti faci timp mereu si lasi comentarii dragute, care ma motiveaza si binedispun.
      te pup draga mea ♥
      Urmatorul port în care am ancorat a fost Napoli asa ca... benvenuti a Napoli! :)

      Ștergere