miercuri, 5 noiembrie 2014

Mirecurea fara cuvinte (45) - Toamna în curtea mea

(noiembrie, 2014)



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

85 de comentarii:

  1. Toamna in curtea ta e mereu speciala :) Seara frumosa si Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca tot veni vorba de "special"... absolut speciale si iesit din comun de frumoase sunt locurile în care ai poposit tu în ultimii doi ani, în pelerinajul tau prin lume! ;) Happy WW!

      Ștergere
  2. spune bine Tudor, tomna in curtea ta e speciala :)
    penultima fotografie imi place mult de tot, imi place cerul asa putin suparat :)
    pup draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ca mai intai am comentat nu am vazut ca m-ai inscris tu,multumesc draga mea draga :)
      o sa te rog sa stergi tu cea de a doua inregistrare, pup inca o data, som usor!

      Ștergere
    2. si mie îmi place cocosul :)) Mai am o fotografie asemanatoare, la apusul de soare rosu ca focul... O sa o postez data viitoare. Pupici

      Ștergere
    3. gata, am rezolvat. Am sters inscrierea pe care ai facut-o tu, pentru ca eu am pus linkul corect spre postare. tu inscrii doar blogul :)) Te pup draga mea draga.
      Noapte buna!

      Ștergere
  3. Bună dimineaț ! E frumoasă toamna în curtea ta.
    Să ai o noapte liniștită și frumoasă, iar mâine, în miercurea tăcută, să ai spor la tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e frumos in orice anotimp, numai ca doar vara este si placut de stat în curte :))
      multumesc mult! asemenea si voua!
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Frumoasă şi în culori minunate, este toamna în grădina ta, dragă Carmen! Să aveţi cu toţi o lună noiembrie cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca o sa-i placa atat de mult toamnei la tine in curte incat o sa aiba grija de tot si toate pe timpul vacantei....:))
    Frumoase imagini!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa ne-am gândit si noi :)) Totusi, pentru mai multa siguranta am invitat-o pe matusa mea sa locuiasca aici, pana când ne întoarcem. Nu de teama ca ar pleca toamna din curte, dar sa iaba grija de florile din casa si sa hraneasca pestii - acum avem 2 acvarii! :))
      pup, draga mea. Happy WW!

      Ștergere
  6. Tare frumos este la tine,dar cel mai special loc este locul/ideea cu pietrele și scoicile :)
    Vacnță minunată vă doresc,
    iar acum Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ma crezi, fiecare piatra am adus-o de la marginea unui râu, pentru ca era cea mai frumoasa :)) Iar scoicile... hehei, nu a existat concediu sa nu adun într-o punguta câteva scoici pentru coltisorul meu :) Uite asa s-a realizat proiectul :)
      Noapte buna, Domnule draga! happy WW! :)

      Ștergere
  7. Frumoase imagini, mai ales "palariile" acelea rosii. Un "cocos" vreau sa-mi bricolez si eu, poate la vara daca am timp.
    O toamna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am cumparat cocosul - "Wetterhahn" si nici nu a fost scump. Se invârte dupa cum bate vântul, indicând directia :)
      Noapte buna. Happy WW!

      Ștergere
  8. Un pic de soare, un pic de culoare, un pic de parg, un pic de romantism si un pic de Poe... de toate vin toamna in gradina :) >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fiecare anotimp este ceva placut :)
      pupici si ganduri bune , happy WW!

      Ștergere
  9. Între pasărea (cioara?) din fotografia a doua și cocoșul din penultima este o mare diferență: una dintre ele este tare ...sperioasă! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cioroi il cheama Hekel si e prietenul meu :)) Jeckel sta pe alt gard ;)

      Ștergere
  10. La un om gospodar,fiecare locsor din gradina are ceva special.Poti petrece ore sa le vezi si sa le analizezi pe toate si fiecare iti spune ceva in fiecare zi a anului.La tine e frumos peste tot si ne simtim tare bine.O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este locusorul nostru de recreere, indiferent de anotimp.
      pupici si ganduri bune, Happy WW!

      Ștergere
  11. Bună CARMEN!
    Curtea ta este frumoasă în orice anotimp,superbe pozele tale!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Elena draga! o zi minunata iti doresc si eu tie!
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Faină curte, faină toamnă. Faină curte. Cred că e foarte plăcut şi tihnitor.
    Eu n-am arătat curtea mea, ci alta. Mă rog, un început al ei. Nr. 22.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un catel mi-ar fi placut sa am si eu in curte, insa... nu am timp. Ar fi stat spanzurat de gard, ca cel din fotografia ta de azi, asteptandu-ma toata ziua ...

      Ștergere
  13. Ce toamna frumoasa! O zi frumoasa sa ai, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toamna de anul acesta este exagerat de calda si uscata! Ne bucuram inca de vremea superba ;)
      pupici. Happy WW!

      Ștergere
  14. Colorata si insorita curte :) felicitari! Fotografia cocosului e preferata mea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti pkac fotografiile de azi ;) Cocosul este si preferatul meu :)

      Ștergere
  15. Frumoase imaginile din curtea ta, frumoasă fântâna, cocoşul şi frunzele roşii! Te pup, draga mea!
    Astăzi nu am postat nimic, am nevoie de câteva zile de pauză.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Mihaela, sper ca nu din motive de sanatate... Doresti doar sa acorzi toata atentua ta baietilor tai dragi, nu-i asa?
      Te asteptam cu drag, cand ai timp. Pup

      Ștergere
  16. Ce curte plina de culoare. Rosul florilor,al frunzelor creeaza o stare aparte. Cocosul acela e tare fain,ai o curte plina de viata, in ciuda toamnei care usuca totul. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este intr-adevar frumos, dar si munca multa, care insa aduce satisfactii si mai multe ;) pup. Happy WW!

      Ștergere
  17. imi place foarte mult a doua fotografie. cu cerul acela ravasit .... de toamna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toamna, culorile cerului se schimba din 10 in 10 minunte... este impresionant de urmarit!

      Ștergere
  18. >:D<
    Multmesc pentru inscriere!
    ...si cat de frumoasa-i gradina ta!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Minunata ti-e curtea, cu aer de toamna-primavara. :) Frumos. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au zis si la televizor ca anul acesta a fist cel mai cald - de cand se tine aceasta evidenta in Germania! Recordul tuturor timpurilor... Oare cum va fi iarna , ne intrebam toti :)
      Pup si eu. O zi minunata :-*

      Ștergere
  20. Coltul tau de rai ,plin de culoare ,indiferent de anotimp!
    Superbe imagini!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine spus, Iulisa draga! Intr-adevar asa este... aici ne relaxam cel mai bine, ca acasa nu-i niciunde :-)
      Multumesc la fel! Happy WW!

      Ștergere
  21. Ce toamnă frumoasă la tine! Să îţi fie mereu aşa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Găzduieşti o toamnă superbă!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul asta e blanda si calda ;)) Au fost si altfel de Toamne pe la noi in curte ;-)
      Happy WW!

      Ștergere
  23. Ce fericită e toamna în curtea ta. Felicitări pentru amenajări și sa fii Happy! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ea la noi si noi cu ea ;))
      Multumim! O toamna frumoasa si tie!
      Happy WW!

      Ștergere
  24. E minunat să ai o curte, cât de mică, frumos aranjată. Și e minunat că împărtășești cu ceilalți bucuria de a o privi, mereu alta în funcție de anotimp și de zi.

    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat ,curtea ofera posibilitsti de relaxare extraordinare!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  25. Toamna, iarna sau in alt anotimp, curtea ta este o minune! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu cam pe vremea asta ai fost la mine, nu-i asa?... of cum zboara timpul !... mi-e dor de tine :-* pupici

      Ștergere
  26. Cocosul e vedeta, clar! :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  27. Răspunsuri
    1. E sfarsit de toamna si tot cald si insorit este... peste 3 saptamani serbam prima duminica de Advent ! :)

      Ștergere
  28. O alegere deosebita
    Sa ai o toamna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  29. Se vede clar ca este o curte gospodarita cu drag.
    Sa ai bucurii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! :) Salutari si numai gânduri bune transmit înapoi.

      Ștergere
  30. In orice perioada a anului gradina ta este o explozie de frumusete si culoare!!!
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o dulce, ca întotdeauna cu vorbe bune si frumoase :-* pupici

      Ștergere
  31. Pace (zen), melancolie și culoare. Parcă merită un haiku. O seară liniștită! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ai potrivit cuvintele în asa fel încat sa ma foarte încânte ;) multumesc!

      Ștergere
  32. Asa imi place toamna!! toamna aceasta e atat de diferita de alti ani! :) Acum avem zile extrem de reci, (cu record de temeperatura neobisnuita), acum revenim la ceva mai prietenoase variatii, spre 8-10*C... Dar cat de frumoasa e toamna in curtea ta! anul trecut am avut pe 5 (si-mi amintesc bine asta), temperatura pe care ai mentionat-o, in jur de 20*, dar acum... bine ca nu mai cad fulgii de zapada, desi... brrr...
    Scuze pentru ca nu am reusit sa mai trec... dar o sa recuperez, zilele astea (caci nu am reusit nici sa mai postez de cand cu "guturaiul" ce nu mai trece...) si abia astept croaziera cu sau fara inaugurare! O vacanta superba sa ai si mii de instanturi cu detalii !! (ps. nu am reusit cum am promis sa fac posturi cu vulcanii, nici cu locurile din vacanta mea, dar ma mobilizez curand...)

    O saptamana buna si insorita intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi toamna se încapatâneaza sa fie "un fel de vara"! :) Doar faptul ca zilele sunt scurte si noptile reci, deosebeste acest sezon de vara adevarata. Oooo, astazi am observat clar ca se înserase deja la 16:30! In curând va fi bezna când vom pleca de la serviciu. Apropo de astre - mâine o sa fie luna plina. Sper sa ramâna senin, sa pot fotografia. Ma fascineaza luna în noiembrie :) Pare atât de mare!
      Sper sa iti treaca raceala si sa te remontezi. Abia astept postarea despre vulcani :)) Adevarul este ca si eu sunt restanta cu vacanta mea din Andaluzia. Tja... acum voi aduna iar povesti :) Voi scrie, pentru ca stiu ca toti prietenii traiesc evenimentul cu aceeasi emotie ca si mine :) Abia astept sa vad cum este pe vapor! Hmmm , daca nu imi place?! :))) Glumesc! te pup. Sanatate multa ♥

      Ștergere
  33. Oooo ce miercure "fara cuvinte" !?...dar cum am putea sa le suprimam la vazul acestor imagini ?
    Pline de expresivitate sunt chipurile cioplite in piatra, ale perechii cu fesurile ruginii din ultima poza, depanand amintiri in toamna vietii.
    ...poftesc la unica capsunica care a mai ramas :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aceia doi sunt Fred si Wilma :)) sunt ghivece de flori si plantele acelea au vara flori galbene :)
      Capsunica poti sa o iei, cu drag si zilele viitoare te invit, pentru ca am vazut ca planta este plina cu flori! :) Te pup Gina draga, seara faina!

      Ștergere
  34. Şi cerul este frumos.. şi florile-s frumoase... Cu adevărat, ce puţin ne trebuie pentru a fi fericiţi! :)
    Seară frumoasă, draga mea! Mulţumesc pentru înscriere. Astăzi am avut o zi luuuungă... plecatădin zori, abia acum am ajuns acasă. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-am închipuit ca postarea este programata si ca vei ajunge târziu la computer. Te pup. O seara minunata iti doresc!

      Ștergere
  35. Toamna e plină de culoare şi fiecare fotografie are farmecul ei. Cioara e preferata mea. Fiindcă ai reuşit s-o prinzi "cât stă în par" şi pentru jocul de lumini şi umbre. O toamnă frumoasă în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult pentru frumoasele cuvinte asternute în acest comentariu. Sper sa nu te dezamagesc, dar trebuie sa iti spun ca cioroiul este dintr-un fel de plastic, îl cheama Heckel si pe gardul de alaturi sta Jeckel. Ei pazesc curtea :)) Contam pe teoria ca pasarile mai mari, nu aterizeaza într-ul loc în care deja este o pasare mare... In fiecare an un stârc cenusiu si-a servit micul dejun în iazul cu pestisori aurii. Nu am vrut sa punem plasa ci am apelat la trucul asta cu cioroii :)))
      O toamna minunata si tie!

      Ștergere
  36. Ai surprins tot ce-i mai frumos din toamna, doamna! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  37. O toamna plina de culoare, frumoasa in orice ipostaza. Va invidiez pentru dormitorul cu vedere si usa la gradina; este foarte relaxant. Te pup cu drag si Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) tocmai ma gândeam, ca daca nu la noapte, mâine noapte va cadea luna la noi în pat :))
      te pup si eu. Noapte buna, Alina draga!

      Ștergere
  38. Toamna din curtea ta e tare frumoasa!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  39. orice petrecere ce se respecta dureaza trei zile si tre nopti deci sunt inca in grafic :) imi cer scuze, totusi, pentru intarziere, n-a fost intentionata, life happens
    imi plac tare mult pozele ce ne prezinta colturi din caminul tau, ele ne arata cat de mult iti iubesti caminul si ce mult din tine pui in el
    toamna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere