miercuri, 25 iunie 2014

Miercurea fara cuvinte (26) - La cules de Sânziene



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

26 de comentarii:

  1. Superbe flori, chiar daca nu mai am blog tot te urmaresc in fiecare miercuri.
    Electra/dupaora25.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase flori,frumoase poze și nu numai atât :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos, ati fost la cules de sanziene! Foarte frumoase imaginile!
    Numai bine iti doresc, Carmen, draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. florile de camp sunt cele mai vesele, veseli sunteti si voi :)
    happy ww, draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoşi şi ce veseli sunteţi voi la cules de sânziene! Zice tradiţia populară că, de modul cum petreci această zi specială, îţi va merge bine tot anul. Iar voi tocmai aţi împlinit tradiţia şi aţi cules frumoasele flori. Chiar aţi găsit şi pe acolo, aceste flori?
    Să vă fie numai bine şi toate zilele frumoase, dragă Carmen! Happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună dimineaţa !
    Ai avut o zi frumoasă la cules de sânziene.
    Să ai un Weekend frumos şi liniştit, iar până atunci să ai mult spor în tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sanzienele e si o sarbatoare a Dragostei - si dovediti aici ca stiti sa sarbatoriti. :) Sa va iubiti!
    In mod sigur, Sanzienele sunt multumite si vor avea grija de dradostea voastra! Eh! De dragostea voastra voi aveti grija, dar voiam sa raman in spiritul sarbatorii. :)
    Anul acesta m-am suparat pe Sanziene! :)) Nu mi-au dat macar o furtuna mica, acolo, cat de scurta. Dar imi trece pana la anu' supararea!
    Zile fericite va dorim, in cor! :) Imbratisari cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce poate fi mai frumos și mai de bun augur decât să culegi flori de Sânziene cu alesul inimii tale ? Să fiți fericiți până la sfârșitul zilelor !

    Happy WW, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună CARMEN!
    Frumoase imagini iar voi sunteți doi frumoși,iubiți-vă mult!
    Zile fericite și multă iubire vă doresc!
    Pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoşi şi ce veseli sunteţi în fotografia aceea cu sânzienele. Iar apropos de sânziene, mă bucur că le văd şi eu, căci nu ştiam cum arată aceste flori cu denumirea lor atât de celebră. Şi mi-am amintit şi de scriitorul tău preferat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu drag, pentru voi ! >:D<

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce harnicuti ati fost si ce veseli sunteti. Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase instantanee!
    O vara frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar asa, fara ie de Sanziene? :) Chiar si asa... minunati.
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. O sarbatoare a dragostei in fiecare zi sa aveti!
    Faine poze!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumos! Deși am copilărit la sat, nu îmi amintesc să fi văzut vreodată sânziene. Probabil în zona noastră, de câmpie, nu cresc :( . Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumoase sunt sanzienele! De fapt toata atmosfera creata de poze este minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  18. In zona in care ma aflu acum, am vazut foarte multe sanzaiene! Mi-a placut in mod deosebit mirosul lor suav, miros de miere de albine. Din pacate nu m-am bucurat prea mult de prezenta lor, pentru ca oamenii astia de pe aici tund iarba foarte des, chiar si in zonele mai putin locuite! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumos ca ati cules sanziene si ati marcat asa frumos o sarbatoare de inceput de vara. Sa ai o vara linistita si fericita alaturi de cei dragi! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. Verde, frumos, senin...
    Eu am zgâriat norii, să plece, cu ploaia lor cu tot!

    RăspundețiȘtergere
  21. Super!
    Unde gasesti tu sim Sanziene?:)
    Puteai sa faci o coronita din Sanziene,apoi s-o impodobesti cu flori si s-o pui in poarta ca IELELE sa nu va faca rau.:))
    Asa e obiceiul pe la noi,asa ca am fost si eu la cules de flori impreuna cu Mark.Am adus un brat de Sanziene sa pot da tuturor vecinelor,care ,apoi s-au pus la treaba...la facut de coronite.A fost o zarva intaresanta pe straduta mea luni seara,iar marti dimineata,desi IELELE au venit cu o furtuna de toata groaza, am scapat cu bine,ne-au pazit Sanzienele coronite...numai net n-am mai avut din cauza lor.:))
    Pupici oameni frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  22. si sanziene se gasec pe la voi? :)
    parca ma roade un pic invidia... :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoase sanziene ati cules ,ele pastrate
    chiar uscate peste an sunt un izvor de sanatate
    facute ceai.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase flori, mai ales ca se gasesc tot mai rar.
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere