luni, 15 decembrie 2014

Croaziera - Noiembrie cu soare în Palma de Mallorca

Cerul albastru ca o acuarela oglindindu-se într-o mare lina si blânda ca un lac, palmierii dansând la fiecare adiere de vânt, chiparosii drepti ca lumânarile, ridicându-se lânga mori-de-vânt ca desprinse din romanul cu Don Quijote si gazonul verde, smaltuit de flori multicolore... acestea sunt imaginile care ni s-au perindat în fata ochilor, la întoarcerea din excursie, în drumul spre vapor.
Un superb mijloc de noiembrie, pe insula soarelui din Mediterana. (va urma)

16 comentarii:

  1. Vara in luna lui Brumar! :)
    Cu gandul la iarna imi imaginez ca norii din primele doua foto din colajul doi sunt nori de zapada! :)) Cine stie?! Poate-poate vom avea zapada. La noi nu ploua si frigul e... sec. :) La voi, de s-ar raci vremea, picaturile de ploaie s-ar putea transforma in fulgi pufosi de zapada! :)
    In ultima foto ai imortalizat un scanner de securitate?! :) Sau e lift?
    Minunata saptamana sa va fie! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o adevarata zi de vara am petrecut în Palma. A fost tare frumos!
      Dar acum... hmmm! astazi meteorologii de la buletinul de stiri tv mi-au spulberat sperantele de a vedea zapada pâna de Craciun. Ei spun ca peste Europa vine un val de caldura de la Mediterana, care întâlnind un front de aer rece ce apasa dinspre nord, va produce în urmatoarele zile ploi si temperaturi de +15°C! Halal iarna!

      Da, în fotografie este un scanner ca la aeroport. De fiecare data la urcarea pe vapor eram trecuti prin filtru, cu tot cu posete - control în toata regula!
      Pupici si de la noi ♥

      Ștergere
  2. Minunate fotografii! Minunate locuri! Iar morile de vânt chiar seamănă cu cele din povestea lui Don Quijote.

    O nouă săptămână cât mai frumoasă, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tot ce am vazut în Palma a fost deosebit :) si vremea ne-a facut cea mai mare surpriza!
      Multumesc mult! O saptamâna placuta si tie, Alex draga!

      Ștergere
  3. asa noiembrie de zici ca e luna mai...mai rar :))
    eu m-as fi simtit pe o alta planeta cu asa peisaj varatic...frumos mai e albastrul acelui cer si verdele acelui covor de iarba ca peluza e prea putin spus!
    pup draga mea draga, noapte senina sa ai! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut noroc de vreme splendida. Cerul albastru a fost o bucurie pentru ochi si suflet! :)
      pup draga mea draga :-* o zi de lucru usoara sa ai!

      Ștergere
  4. Ce peisaj exotic,curat ,colorat si deosebit.Tare placut sa privesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost pentru prima data pe insula si totul mi-a placut - asa încât cred ca ma voi întoarce aici cât de curând, sa cunosc totul mai pe îndelete.
      O zi faina Flori!

      Ștergere
  5. Noiembrie in bleu ! Multumesc pentru plimbarea virtuala prin Mallorca.
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca acesta ar fi fost un titlu mai potrivit :) super l-ai gasit!
      pup draga mea. O zi faina!

      Ștergere
  6. Deci aici v-aţi întors la vară! Frumos să se plimbe omul aşa printre anotimpuri şi locuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, în Palma si Pisa am avut doua zile de vara! incredibil pentru mijlocul lui noiembrie! :) A fost un concediu de vis!
      pup draga mea. O zi faina!

      Ștergere
  7. Imagini superbe... Palmierii sunt minunati.

    RăspundețiȘtergere
  8. November blue! şi pentru nişte fotografii făcute din autocar sunt superbe! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine culorile m-au impresionat tare! :) verde si albastru peste tot... un cu totul altfel de sfâtsit de toamna, fata de cel pe care-l cunosc eu de acasa :-)
      multumesc - pupici

      Ștergere