joi, 7 decembrie 2023

O lume colorata - Reflexii în Oglinda S49/23

Caruselul pentru copiii prescolari mi se pare cel mai dragalas loc din târgul de Advent din orasul meu 😍 
Va invit sa participati la rubrica Reflexii în Oglinda initiata de SoriN si preluata aici, de mine. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

27 de comentarii:

  1. Chiar colorată! O seară frumoasă să ai!😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e colorat! M-aş urca şi eu dacă mi-ar da voie. Prea mare nu-s, ar fi bine să mă lase :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Potecuta, tu esti? Daaaa, tu cred ca ai voie, ca esti micuta 😍🤗
      Te pup 😘

      Ștergere
    2. Auoleo, eu am fost. Dar am completat căsuțele, nu am vrut să postez anonim, oare ce-am făcut? 🙄
      Scuzeee!
      Bine că m-ai depistat. După înălțime, nu? 😂
      Te pup!

      Ștergere
    3. Clar, dupa inaltime si dulceata 😍😜😍 Te pup Potecuta draga😘

      Ștergere
  3. E superb. Un de regal lumină şi culoare!
    😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai... vai vai vai... si asa cu greu rezist cu patinoar la nas (nici nu ma mai uit pe geam).... :))))
    Hai cu intrarea aceea decorata frumos, sau vitrina mai e cu mai e.. Dar caruselul... Pfff cred ca o sa imi comand unul de pe net, de jucarie :)))).
    Dar in ala nu pot sa ma urc si eu.. Not Fair!!
    Mereu mi-au placut genul acesta de lucruri. Chiar ma bucur ca ai facut poze. Cat e de dragut. M-as da si eu. cred ca m-ar primi.. :))) Ca sunt micuta :))))
    Pupici!! si multumesc mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, greu sa rezisti... Eu nu as reusi....
      Anul acesta am vazut intr un magazin carusel si patinoar, miniatura. Cu cheita. Insa era cam butucanos... Bine, nici pretul nu era piperat, insa eu mi as fi dorit ceva mai fin... Pe de alta parte,nu mai vreau sa cumpar nimic, ba din potriva, vreau sa "scap" de multe lucrusoare pe care deja le am, adunate de ani de zile...
      Pupici si ganduri bune 🤗😘

      Ștergere
  5. Mirific! Și eu iubesc caruselele, după înălțime și eu mă încadrez :) când am făcut școala de șoferi cel mai frică mi-a fost că nu o sa ajung la pedale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga de tine 😍💞 Nici eu nu sunt înalta, am doar 164 cm.
      Scaunul din Suzuki nu se mai poate inalta si de aceea, am si eu o perinita, sa pot sa vad peste volan ☺☺☺
      Te pup. Noapte buna! 💕 🤗

      Ștergere
    2. Tu ești înaltă pe lângă mine 😃. Am avut și noi un Suzuki Vitara, aveam pernă 🤣🤣🤣

      Ștergere
    3. hahaha, si voi ati avut Suzuki?! Eu am un Susuki Alto automatic. Este atat de practic, este atât de usor de manevrat, de parcat... Sunt foarte multumita. Sper sa mai mearga inca ani buni ☺

      Ștergere
  6. Uaaaaaauuuu! cat e de frumos in nocturna! se vad atat de frumos culorile! 😍 Genul acesta de targuri au mai mult farmec dupa lasarea intunericului - din punctul meu de vedere. par mai.. misterioase, nu doar ca sunt stralucitoare.
    Imbratisari si ganduri bune de la quattro pentru trio! 💕 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este, luminitele stralucesc in intunericul serii. Faptul ca iarna se insereaza asa repede este din acest punct de vedere placut. M-am dezobisnuit total sa fiu in oras dupa orele 20. Iarna, cel târziu la orele 19.
      Imbratisari si ganduri bune de la trio pentru quattro! 💕 🐾 🤗😘

      Ștergere
  7. Ce fotografii frumoase! Adevarata atmosfera de sarbatori! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum ti-am zis, noi inca nu am ajuns la nici un targ. E tare simpatic pe acolo. Daca pozele sunt atat de vesele, imi pot imagina cum e in realitate.
    Pupici si o saptamana frumoasa, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, caruselul pentru prescolari este cel mai vesel loc din târg ☺
      Pupici si îmbratisari, Suzana draga 😍💞😘

      Ștergere
  9. O lume plina de culoare, fericirea celor mici (si a celor mari, e intotdeauna frumos sa admiri asa ceva). Chiar arata luminos si cochet intr-un sens bun, in plus se incadreaza frumos in decor.

    RăspundețiȘtergere