vineri, 15 decembrie 2023

Faceti-va rost din timp de pantaloni elastici!

Vin sarbatorile, toata lumea pregateste cele mai delicioase mâncaruri pentru aceste sarbatori ☺ Si nimic nu este mai trist decât sa nu manânci ce ai pofta, din cauza ca numeri în gând caloriile! 
Noi, în grupa de dans sportiv repetam de doua saptamâni un dans tare-tare dragut. Antrenoarea noastra Susi a realizat o coreografie dulce-dulce pe melodia lui Carrie Underwood - "Stretchy Pants" - pentru cei care nu cunosc engleza: "Pantaloni elastici". Textul melodiei este mortal! Un adevarat catchy tune! (nemtii folosesc expresia Ohrwurm când eticheteaza o melodie foarte atrăgătoare - adica "vierme de ureche" Brrr! ☺☺☺ în sensul ca meodia îti intra ca un vierme în ureche ☺☺☺ si totusi brrrr! ☺☺☺)  
"E timpul să sărbătorim momentul, nu am mâncat toată ziua, 
burta mea cârâie-de-foame pentru că m-am rezervat pâna acum. 
Mi-am ocupat locul la masă, mi-am umplut farfuria cu vârf, 
am furculița în mână si sunt gata să-ncep festinul. 
Așa că aduceți curcanul, cartofii, castroanele cu delicii.
Eu nu m-am încorsetat cu pantaloni cu nasturi. 
Ai blugi mulați, fată, îmi pare rău pentru tine. 
Eu tocmai am gustat din toate și acum voi începe runda a II-a 
eu port pantaloni elastici!"

12 comentarii:

  1. :))))))))))))
    Ma gandeam la ciorapii aceia care au blanita si care nu te fac sa arati de parca ai exploda. Din aceia cred ca mi-ar placea o pereche.
    Doamne cat am mai ras -e chiar simpatic clipul :))).
    Imi aminteste si de „streci„ prin anii 90. Eu si Ralu eram destul de diferite - ea cu picioare luuungi si subtiri, eu nu sunt asa inalta. Si am mers sa ne luam streci, ca asa li se spunea dupa cum ziceam. S-e enervat vanzatorul de cat a cautat si nu gasea sa ii dea si ei ceva sa nu vina ca pe gard :))). Nu pe noi, pe el, ca nu gasea. Nu gasea nici la mine denim, dar am avut noroc cu unii negrii absolut superbi. Cat i-am mai purtat. erau unicat :))).
    ce amintiri
    Pupici

    ps: poate faceti clip cu coreografia :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aha, da, de aceea are Raluca. E multumita de ei.
      Videoclipul e dragalas foc! ma bucur ca ti-a placut!
      Hahaha, streci negri! Ma gândesc ca ati aratat mega!
      Videoclip cu noi... nu va fi posibil, marti va fi ultimul antrenament inainte de vacanta de Craciun. Ne vom reîntâlni pe data de 9 ianuarie.
      Astazi am sunat-o pe Susi si am intrebat-o daca nu are cumva un videoclip si mi-a trimis unul filmat cu o alta grupa. Ce m-am amuzat! ☺♥
      Te pup. UN start bun in weekend! 😘 💖 🤗

      Ștergere
  2. O melodie haioasă! Dar și mai bine merge o rochiță lejeră!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, merge orice în afara de hainele mulate, curele in talie...
      Ciao, un start bun in weekend! 😘 🤗

      Ștergere
  3. Hahaha! 😂 E fain cantecul, e fain videoclipul! 😂 Multumesc pentru portia de amuzament, Carmen draga! 💕
    Dupa fiecare fel de mancare ar trebui ca mesenii sa danseze o tura in ritmurile acestea, apoi ar putea manca din nou, fara probleme. 😃
    Weekend minunat sa aveti!
    Ganduri bune si imbratisari de la quattro pentru trio! ❤ 😘 🍀 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadada, dans dupa fiecare fel de mâncate! asta este solutia!
      mai multe plimbari inainte si dupa masa, poate o tura la patinoar... Da, astea ar fi idei bune de urmat.
      Pupici si îmbratisari de la trio pentru quattro. Un start bun în weekend! 💖 🐾 🤗😘

      Ștergere
  4. Antrenanta melodia, ritmul, dar eu prefer sa nu ma uit la (in) pantaloni, ci sa-mi dozez continutul din farfurie...hihi. Daca ai abonament la sala sau faci un sport de intretinere chiar nu mai conteaza volumul ingerat.
    Seara linistita si weekend cu spor! Te imbratisez si pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate, mereu când sunt asa multe bunatati, parca ti se micsoreaza stomacul... ai vrea sa mai manânci, dar nu mai intra.
      La petrecerea de la firma, alaltaieri, din cele opt feluri de mâncare delicioase, abia am putut proba doua din ele. Si nu mâncasem nici mic dejun si nici prânz. La petrecere am mâncat pentru prima data in ziua respectiva.
      Te pup Gina draga 😘 Iti doresc un start bun in weekend! Gânduri bune si îmbratisari 🤗😘

      Ștergere
  5. Simpatică melodia. Acummă intreb cum va fi coregrafia voastră.
    O duminică plăcută Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coreografia nu este complicata, in principiu poate fi invatat rapid. Insa astazi este ultima ora de dans inainte de vacanta de Craciun, deci nu vom face videoclip, luna decembrie a zburat cumva, cu viteza vântului! Un PUF si iat-o la sfarsit!
      Pupici si îmbratisari, Niko draga 😘 💖 🤗

      Ștergere
  6. O melodie veselă! Am trimis-o deja la prietene sa o asculte :))) O zi frumoasa sa ai. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, cred ca fiecare o sa se amuze. Pupici Mihaela draga 😘 💖 🤗 Numai bine!

      Ștergere