miercuri, 6 decembrie 2023

Iarna pe ulita - Miercurea fara cuvinte S49/23

 
 Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

43 de comentarii:

  1. Cat de frumoooooooooos!! Ce de zapada alba si pufoasa.
    Leo se bucura din plin - vad ca are zapada pe nasuc, si lui ii place sa intre cu capsorul in zapada? :)
    Si derdelus (chiar...oare i-o placea pe saniuta? - cand era Dodo mic mic ne-am dat odata pe saniuta si a doua oara a fugit dupa schiuri maimutica - pe atunci aveam inca saniuta, acum nu stiu ce a facut tati cu ea.. eu tot sper ca e ok, ca mi-a zis ca o tine la el pana cand rezolv cu spatiul.. dar...)
    Apropo - ieri a „fulguit” si aici - vorba vine, ceva ce trebuia vazut cu lupa. Intamplator m-am uitat la telefon si arata ninsoare... m-am uitat pe geam.. nimic, dar apropiindu-ma, am vazut niste chestii minuscule.. asa de amagire.. asa ca ma bucur si eu de zapada voastra :D
    pup!!
    Happy WW si sper ca v-a adus Mos Nicolae ce va doriti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zapada este alba, dar nu e pufoasa... Sunt blocuri de gheata! Doar prima zi a fost pufoasa, apatoasa si grea. Apoi a dat gerul si asa a ramas! Umblam pe strazi ca si cu bobul, pe cararui strâmte ☺ Leo a vrut sa scurteze o poteca si s-a afundat in zapada, de nu l-am mai vazut ☺☺☺
      Noi avem saniuta, am cumparat acum cativa ani ♥ Dar uite ca nu am timp sa ies... ajung acasa tot târziu. Sper sa mai fie zapada pana la weekend, ca deja se incalzeste vremea.
      Pupici. Happy WW! La mulți ani, de la Moș Crăciun 🎅

      Ștergere
  2. Ce frumos e la tine! Ne primești și pe noi?
    Nu am mai văzut așa zăpadă prin România de ceva ani! Ieri a dat si pe la noi 2-3 fulgi. Mi-aș dori sa ninga, totuși, de Crăciun.
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Mihaela ♥
      Asa zapada mare, peste noapte, nu am mai avut nici noi, decât in anul 2005. Dar era cred ca martie-aprilie... Zapada asta ne-a luat prin surprindere, pentru ca pâna la mijlocul lui noiembrie au fost peste 20°C. Si deja pe 1 decembrie a fost totul alb si temperaturile au coborât pâna la -18°C! O nebunie si pentru natura dar mai ales pentru oamenii sensibili. La noi jumatate din colegi sunt in concediu medical, raciti sau gripati sau coronati...
      Trimit zapada spre voi, sa ajunga de Craciun ♥
      Happy WW! La mulți ani, de la Moș Crăciun 🎅

      Ștergere
  3. Ce frumoasa zapada! Aveti cu ce sa va jucati!
    S-a cam adunat ceva. Urmeaza poze cu oameni de zapada...
    Faina poza cu felinarul!
    Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zapada este, numai cu timpul stam prost! Habar nu am cum reusesc dar spre exemplu si azi, m-am trezit la 6:30 dar am ajuns la birou abia la ora 8:30! Daca socotesc plus 9 ore (timp de lucru si pauze) atunci pot sa plec spre casa la ora 17:30. Ajung la ora 18 când este bezna!
      Te pup. Happy WW! La mulți ani, de la Moș Crăciun 🎅

      Ștergere
  4. Ulița voastră a căpătat un aspect imaculat, până și frunzele ruginite din pom, care nu și-au luat zborul, stau prinse în decorul alb al zăpezii. Leo protejat cu o veste frumos colorată, profită de aerul ozonat și schimbarea peisajului 🐕🐾❄️.
    Să aveți ghetuțele pline cu sănătate și bucurii!
    Happy WW, dragă Carmen! Te îmbrățișez!😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da Gina draga, peisajul este minunat, insa natura este impovarata. Copacii erau inca plini cu frunze, când a cazut prima zapada. Multe crengi s-au rupt, multi copaci s-au darâmat... In München a fost cred cca 20 cm mai multa zapada ca la noi. La noi a fost peste noapte o patura de 50-70 cm.
      Leo este rezistent, nu ii plac puloverele sau jachetele, dar am observat ca daca ne plimbam in zapada si i se uda blanita, incepe sa tremure. De aceea, are o geaca de ploaie si una de zapada. Pentru amuzament, am cumparat un pulover cu reni si fulgi de zapada, superb si foarte ieftin (made in china). Când il imbrac cu puloverul, Leo pare o jucarie de plus ☺☺☺
      Multumim mult, Gina draga. Sper ca si la voi a trecut Mos Nikolae, cu sanatate, bucurii si mult noroc! La mulți ani, de la Moș Crăciun 🎅
      Pupici si imbratisari ♥😘🤗

      Ștergere
  5. They made me shiver - but in a nice way! Beautiful.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este o iarnă de poveste in fotografiile tale! Așa îmi place să o privesc, dar numai în fotografii! 😃😃😃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca aveam concediu, as fi savurat si eu minunatul peisaj hibernal ♥ Dar asa, cu programul meu de lucru, plec cand se mijeste de zi si ajung inapoi când este întuneric! Mie imi place iarna cu zapada, dar clar, e neplacut când ai probleme cu deplasarea (daca umblam mai mult pe jos, facem febra musculara, ca pasim asa incordati; daca mergem cu masina, trebuie sa ai ochii in patru, sa conduci prudent; daca este dependent de mijloace in transport comun - tramvai, tren, avion, atunci poti sa te trezesti cu surpriza ca rezervarea ta este anulata pe motive meteorologice!
      Astazi abia astept sa ajung acasa - cadoul nostru de Mos Nicolae este sa petrecem o seara tihnita împreuna - eu si baietii mei. Facem foc in semineu, bem un vin fiert si ascultam colinde românesti ♥
      Happy WW! La mulți ani, de la Moș Crăciun 🎅
      Pupici si imbratisari ♥😘🤗

      Ștergere
  7. What beautiful shots. I'd be outdoors enjoying the snow.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelent ales titlul!! Wow, iar mă minunez de câtă zăpadă aveţi! Arată totul aşa de frumos, că tare îmi doresc să vină şi pe la noi, cu riscul să mă certe şoferii şi nu numai, dar îmi asum :D
    Te pup, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este frumos, mai ales dupa ce a fost depasit socul :-) A nins peste noapte 70 cm! Inca trenurile regionale nu circula... cei care fac naveta au mari probleme, dar autostrazile sunt curate! Cu parcarea este o mare problema... ca zapada curatat de pe carosabil, a fost impinsa între masinile deja parcate - astea nu au mai putut iesi si altele nu au avut unde sa parcheze! Dar azi este miercuri, haosul începe sa fie tot mai mic...
      Te pup Potecuta. Happy WW! ❤️😘🤗

      Ștergere
  9. E frumoasa iarna pe ulita voastra! 😊 ❤ E frumoasa ulita! Se aud glasuri vesele de copii, catelusii se ucura si ei! Imi place si momentul zilei in care sunt facute (cred) pozele: cand ziua se pierde in noapte.
    Leo e minunat de minunat, in general, dar in prima poza de aici e... dulce-dulce! 💖
    Pentru mine e dezamagitor ca in Bv nu mai avem, des, si pe timp indelungat, strat serios de zapada. 😊 Acum n-as avea prea mult timp sa ma joc in zapada, dar m-as bucura de ea pentru ca am de mers mult pe jos - in prima zi, daca e strat mare sau inghetat, fac febra musculara, dar apoi e o placere. Cand am bafta sa ninga sunt prima care face poteca prin zapada, noaptea, in zona blocului (dimineata mai rar, pentru ca, de regula, ies din casa pe la 8 si sunt multi matinali pe aici). 😊
    Te rog, sufla niste zapada si spre mine, Carmen draga. 😊 ❤
    Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! ❤ 😘 💞🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A doua, a treia si a cincea poza sunt facute candva la amiaza. A treia este ce vad eu de la birou, cand fac homeoffice. Restul fotografiilor sunt facute pe la ora 18,in parcul in care fac tura de seara cu Leo.Si eu am minunat ca mai erau copii la sanius 😜 ca era cam intuneric afara. Dar pe marginea partiei erau si parinti care isi supravegheau copiii. Mi se facuse o pofta de sanius ca eram in stare sa cer sania unui copil sa fac macar o tura 😂 Dealul din fata bisericii era inconjurat cu banda " intrarea oprita" ca zau ca altfel il luam pe Leo in poala si imi dadeam drumul sa alunec sezând! Aveam o geaca de fâs lunga si... nu era nimeni. Dar probabil daca nu ar fi fost banda era si acolo harmalaie cu copii 😁😂
      Te pup si promit ca rog iarna sa scuture la voi niste nori cu zapada ❄️🌨️
      Ganduri bune si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗

      Ștergere
  10. Vero sunt.
    Nu ştiu ce se-ntâmplă cu blogspot-ul ăsta. Dintr-un browser nu pot posta, de aici n-o pot face decât ca anonim... Şi la Suzana e la fel...

    E tare frumoasă iarna pe "uliţa" ta!
    Se pare că şi lui Leo îi place. 🙂
    Happy WW (cât a mai rămas din ea) şi zile frumoase în continuare, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Vero, imi pare rau! Si eu am probleme pe Wordpress, masca de comentarii arata altfel si trebuie sa introduc textul de cateva ori pâna mi-l accepta o data! Nu stiu ce au platformele astea, una impotriva celeilalte?!? O fi concurenta, bat-o vina!? ☺
      Te pup Vero si iti multumesc pentru efortul depus pentru a lasa totusi un semn ca ai trecut pe aici. Apreciez foarte mult 😘💞🤗

      Ștergere
    2. Mai fac o încercare, poate acum şi-a revenit platforma.
      La mine, în wordpress masca de comentarii a revenit de la sine la forma iniţială.
      Nu pricep ce se întâmplă.

      Ștergere
    3. daaaa, juhuuu! Uite ca te-a recunoscut, cu nume si foto de profil 😘🤗

      Pe wordpress esti presat sa accepti sa te abonezi sau sa primesti pe email notificari de la blogurile pe care intri sa comentezi... si eu nu vreau asa ceva! am destul stress sa gestionez emailurile mele . Bloguöl vreau sa ramâna blog. Dar Wordpress te înghesuie in colt. Dupa fiecare comentariu esti intrebat! Uf!

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    5. Poţi să te abonezi şi apoi să mergi la adminstrarea abonamentelor (dai clic în stânga sus, pe "Cititor" sau pe echivalentul său din limba 'în care ai wordpress-ul) şi să debifezi acolo toate notificările pentru blogul respectiv.

      Ștergere
    6. Nu sunt sigura ca daca fac acest artificiu, voi fi scutita pe viitor de chestionar?! Multumesc pentru idee, o voi incerca 🤗👍
      Te pup. Mersi Vero draga 🤗😘

      Ștergere
  11. Pe ultima sută de metri ma înscriu și eu in joc. Happy WW tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ai reusit, Mihaela draga! Te pup 😘🤗

      Ștergere
  12. The wintry landscapes are truly enchanting to behold ❄️
    Hugs and blessings, Carmen

    RăspundețiȘtergere
  13. De poveste, daca nu era si Leo ziceam ca nu e real. Nu sunt mare fana a zapezii, dar are ceva magic, fara doar si poate. Asta se reflecta in aceste imagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de multe ori aud ca iarna este frumoasa în filme, în carti sau dincolo de fereastra ☺☺☺ Saptamâna aceasta am zis si chiar si eu! ☺ La 70 cm zapada noua si ger... am fost si eu luata... prea brusc ☺☺☺

      Ștergere
  14. Beautiful wintry photos! But wow! it looks SO cold!
    Thanks for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2023/12/wine-country-aaaahhh.html

    RăspundețiȘtergere
  15. How gorgeous is this dear Carmen. Joining the party a bit too late. But I loved your snow images and your four legged soul friend is adorable. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Couldn't add my link. Could you help please:

    https://natashamusing.com/2023/12/notes-from-the-wilderness-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere