vineri, 15 decembrie 2023

Între cinefili

De muuuult mult, nu am mai gasit un film care sa ma capteze din primele scene si sa îmi placa pâna la final! 
Si în sfârsit, Netflix prezinta filmul "Leave the World Behind" cu Julia Roberts, Sam Esmail, Lisa Roberts Gillan, Marisa Yeres Gill, Chad Hamilton si Executive Producer: Barack Obama, Rumaan Alam, Michelle Obama, Nick Krishnamurthy, Tonia Davis, Daniel M. Stillman. 
Filmul este un thriller/drama si se bazează pe romanul "Leave the World Behind" de Rumaan Alam. Acesta a fost printre finaliștii Premiului Național de Literatura de Ficțiune în anul 2020. 
Succesul pe care l-a avut filmul în aceste doua saptamâni de la lansare, îi pun pe producatori pe gânduri: sa filmeze si o a doua parte?! Bine ar fi! Mie filmul mi-a placut mult si îl recomand cu placere.

10 comentarii:

  1. Era pe listă ieri, am vrut să-l văd aseară, dar m-am luat cu altele şi am amânat. Acum nu-l mai ratez. Mulţumesc, Carmen! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O seara placuta, Potecuta draga. Start bun in weekend 😘🤗

      Ștergere
  2. Mulțumesc pentru recomandare, eu nu am Netflix dar o să îl caut pe net.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru recomandare, Carmen draga - e bine de stiut. 😊 Incepand cu anul 2020 am evitat orice film/serial cu si despre medici, pandemii, incalzire globala si atle catastrofe la nivel mondial sau nu - daca nu e in "discutie" vreo invazie extraterestra. 😊
    Dintre actori cunosc numai numele Juliei Roberts. 😊
    Weekend frumos iti doresc! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 💞 🐾 🤗 ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😂 actorii ca actorii dar producatorii! Nume rasunatoare ...
      Nu stiu de ce dar am impresia ca de cand sunt ei in companie, treaba merge tot mai rau. Anul acesta Netflixul m a dezamagit total, chiar am fost de cateva ori pe punctul de a rezilia contractul. Inca nu sunt convinsa ca nu o voi face... Ma rog, voi vedea. Insa filmul acesta este bun 👍
      Te pup. Un start bun in weekend, ganduri bune si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗

      Ștergere
  4. L-am pus pe lista...cred că in zilele libere de Crăciun reusesc sa-l vad. Multumesc pentru recomandare! O seara frumoasa si un weekend minunat sa ai, Carmen! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu abia astepti vacanta de Craciun?! Si eu am multe dorinte pentru vacanta: sa citesc, sa tricotez, sa lenevesc... Pup. Un start bun in weekend 😘🤗

      Ștergere
  5. Frumoasa distributie! Julia este neschimbata! Iar Ethan si Kevin arata super bine!
    Dar de ce .... triller si chestii din astea negative... pfff.

    Totusi mi-am amintit ca am vazut o reclama la un film care pare a fi interesant: The pod generation sau ceva de gen. Cu Emilia C. Il stii? L-ai vazut? Cred ca mai degraba m-as uita la el... nu prea imi surade sa vad drame si tragedii (desi recunosc ca imi plac actorii si ma bucur ca ai povestit despre el).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca am vazut filmul despre care spui aici... o sa il caut, multumesc pentru recomandare, Rux draga 😘 💖 🤗

      Ștergere