marți, 5 decembrie 2023

Omul de zapada

Imi place teribil de mult sa ma joc în zapada, sa alerg pe patura de nea proaspat asternuta, sa ma tavalesc cu Leo în zapada pufoasa, sa lasam urme de "îngerasi". Îmi place sa fac oameni de zapada, îmi place sa ma dau cu saniuta sau cu schiurile, îmi place sa merg la patinoar, îmi plac plimbarile în parc când peisajul hibernal straluceste ca diamantele... Iubesc iarna si ma bucur ca acum avem parte de zapada. Este pacat însa, ca a dat gerul si zapada a devenit rigida, nu se lasa modelata. Nu pot face tumbe prin nameti si nici macar un om de zapada nu reusesc sa fac. Dar... am gasit surogatul perfect ;-)

10 comentarii:

  1. 😀 La prima privire, am crezut că e zăpadă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. curtea este foarte plina cu zapada :-) Omul-de-zapada este însa din ... pluș ☺☺☺

      Ștergere
  2. Woow, dar chiar ai zăpadă, nu glumă! Trimiți și aici? 😂
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar ca as trimite, macar jumatate, ca aici este prea multa si prea dintr-o data!
      Pupici si îmbratisari 😘🤗

      Ștergere
  3. Ha,ha, nu te-ai lăsat, tot ai om de zăpadă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahaha! 😊 Ce fain e omul de zapada din plus! 😍 O mandrete! 😊 Leo pare nedumerit: e un intrus sau e un prieten? 😊
    Frumos ai rezolvat "problema" cu "materia prima" pentru omul de zapada! 😊 ❤ Numai de bine, Carmen draga!
    Imbratisari, pupici si ganduri bune de la quattro pentru trio! 😘 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omul de zapada din plus il aveam cumparat de multi ani, il folosesc ca decor de sezon, in hol, la intrare, in fata caloriferului ⛄ca in acest caz, nu e pericol ca s ar topi 😅 Da, si... Mi a venit ideea de a l pune pe blocul de zapada si de a face fotografia. Am ras de una singura. Leo intr adevar era nedumerit, ce cauta maimutoiul acolo?! 😁😂😁
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗

      Ștergere
  5. Imi place foarte mult omul de zapada, e fix in mediul lui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ da, se incadreaza perfect ☺☺☺ La mine in hol, lânga calorifer, arata un pic ciudat ☺☺☺

      Ștergere