sâmbătă, 9 decembrie 2023

În patiseria de Crăciun

 
În tarile în care se vorbeste germana, toti copiii de gradinita, învata sa cânte în perioada de Advent melodia "In der Weihnachtsbäckerei". Are un text dragut, este vorba despre câtiva copilasi care încearca sa faca fursecuri pentru Craciun. Pe mine ma binedispune aceasta melodie ☺ 
Eu am achizitionat în urma cu multi ani, un grup de miniaturi care se potriveste acestei teme ♥ În fiecare an, de Advent, aranjez figurinele pe etajera superioara a barului, în sufragerie. Bradul are cheita si mecanism muzical intergrat, deasemenea, pe masuta de framântat este un bradut, cu mecanism muzical. Iubesc acasta sceneta ♥
Va doresc un weekend minunat! 
PS: Mai sunt 15 zile pâna la Craciun! ♥♥♥ 
PS2: într-unul din videoclipuri se vede si lumânarea pe care am confectionat-o eu, aici

10 comentarii:

  1. Cantecelul e simpatic :D. Ma intreb daca il stiu si baietii, nu am mai apucat sa vorbim de foarte mult timp. Oricum, lor le place sa faca prajiturele si.. covrigi :))). Cum au ajuns la noi cum m-am luat in bucatarie :)).

    Aranjamentul este superb. Initial am crezut ca esti intr-o cofetarie si au in vitrina asa ceva. Nu apucasem sa citesc textul. Bradutul cel mare este fantastic de frumos. Vai si are si luminite si ce detalii. Superb. 🧡

    Iar setul bucatarie este chiar inedit! :D Mi-a placut tare mult.
    Am vazut si celelalte decoratiuni - anul acesta mi-am luat si eu un calut 🧡. Mi-ar placea mult un carusel. :)
    Am vazut si bastonasele dulci si decoratiunea cu ingerasul si da, amvazut si jumatatea de nuca de cocos cu lumanarica :D

    Este tare tare frumos!! Cum sa nu ai un motiv in plus de bucurie pentru aceasta perioada :). Ma bucur mult si eu, pentru ca am avut ocazia sa le admir!
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toti copilasii, deja în grupa mica, învata cântacelul ☺
      Eu cred ca anul acesta nu mai fac fursecuri - mi-a adus fiica mea Raluca asatzi o cutie si mai am aduse din Sibiu o cutie si pastrate la congelator.
      Poate o sa fac covrigei, sunt moarta dupa covrigei cu chimen si cascaval. Neaparat va trebui sa gasesc timp ♥
      Daaa, miniaturile acestea cu mecanisme muzicale sunt superbe! Si le-am cumparat pe mai nimic - fiind "marfa retur" la un magazin mixt pe nume Weltbild. Intr-o vreme obisnuiam sa merg periodic la depozitul cu vânzare al acestui magazin.
      Bastonasele sunt acadele de adevarat. Zahar pur! deci nu mâncam asa ceva, insa au aspect atât de dragut de Craciun ♥ Cumpar in fiecare an din târg si le pun intr-un pahar, asa, ca decoratiune.

      trebuie sa corectez ceva... ceea ce tie ti s-a parut a fi "îngeras" este de fapt un ren. L-am asezat între bilute albe, pe o farfurioara Villeroy & Boch cu motive de Craciu. Si tot din portelan este si floarea de Craciunita, pusa pe bilutele albe (de portelan). Farfurioara asta este asa mica si contine atâtea frumuseti ♥ Iubesc acest decor.

      ma bucur mult ca ti-a placut acest articol. Trimit pupici si îmbratisari 😍💞😘

      Ștergere
    2. Da chiar... clar mi-au obosit ochii. Stiu de ce am scris ingeras. Prima data am vazut clipul mic (si in prima parte se vedea renul.. dar de departe coarnele semanau cu aripi :)) si cred ca mi-a ramas imaginea aia in minte.
      Vazusem margelutele acelea - dar da.. ce chestie. Salut renul ingerel :). Sper ca nu s-a suparat pe mine :p
      Pupici!!

      ps: floarea e absolut superba!!

      Ștergere
    3. da, ai perfecta dreptate, când am citit "îmgeras" l-am vazut si eu - exact asa ☺ coarnele renului arata ca aripile unui îngeras.
      Te pup. Un start bun in noua saptamâna, Rux draga 😍💞😘

      Ștergere
  2. Cata atentie la detalii si in cazul acestor miniaturi! Sunt minunate! Bradutul "cantaret" e superb! Imi plac toate! Imi plac si acadelele alb-rosu! 😃 (nu cred ca as rezista tentaiei sa le las doar decor) 😊
    Cantecelul imi place mult! E antrenant! Videoclipul e super simpatic! Patiserul (sau ce-o fi) 😊 care "munceste" pe afara e tare comic! 😃 Si pare ca-i place mult zapada! 😂
    Multumesc pentru delectare, Carmen draga! 💕
    Imbratiari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! ❤ 💞 💖 🐾 🤗 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-au placut extraordinar atunci când le-am descoperit pe un raft al unui depozit cu vânzare al produselor desigilate, comandate de cineva si trimise ca "defect" înapoi. Bradutul cântaret nu functiona, probabil a suferit o lovitura, o cadere de pe masa sau asa ceva si axa bradutului si mecanismului si-a schimbat unghiul, nu mai este verticala. Mie mi-au placut chiar si asa. Insa, ajunsa acasa, am mesterit putin, nu prea mult pentru ca mi-a fost teama ca axa este din zinc sau un aliaj casabil, dar l-am readus cât de cât la pozitie si am reparat si luminitele si ta-taaaam... se învârste si cânta si lumineaza! ☺ Papuselele sunt adorabile, au asa mutrite simpatice. Sceneta emana caldura si atmosfera plina de bucurie, dintr-un laborator de patiserie de familie ♥
      In videoclipul de pe youtube da, melodia ca melodia, dar filmuletul este deasemenea simpatic ♥ amuzant! Seful de laborator a ramas incuiat pe afara si copiii bucataresc dupa capul lor ☺☺☺
      Pupici si imbratisari, cu drag, de la trio pentru quattro 💖 🐾 🤗 😘💞

      Ștergere
  3. Cât de frumoase sunt miniaturile! Un căluț alb am și eu, dar are un șnuruleț pentru agățat în brad.
    Iar cântecelul este încântător, a fost tare simpatic și clipul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ti-au placut 😘 💖 Si mie imi plac tare mult miniaturile ca ornament pentru Advent.

      Ștergere