joi, 6 aprilie 2023

Reflexii în oglinda 2023

Saptamâna 9: plimbare pe malul râului Lech 
Saptamâna 10: Curtea fabricii, seara 
Saptamâna 11: La Gara 
Saptamâna 12: Pe malul Dunarii 
Saptamâna 15: Autoportret (primavara)
Saptamâna 16: Candoare
Saptamâna 17: Crystal sun catcher
Saptamâna 18: Oglinda oglinjoara...
Saptamâna 19: Liniste
Saptamâna 20: Cu Leo la plimbare
Saptamâna 21: Hugo time
Saptamâna 22: Bula de apa
Saptamâna 23: Nuferi
Saptamâna 24: O mie de oglindiri
Saptamâna 25: Rasarit de soare
Saptamâna 26: Sclipirile marii
Saptamâna 27: Luna plina, de iulie
Saptamâna 28: Lacul Thannhausen
Saptamâna 29: Cincin
Saptamâna 30: Pauza
Saptamâna 31: Ploaia si Luna plina
Saptamâna 32: Oglidite
Saptamâna 33: Din viteza masinii
Saptamâna 34: Seara, acasa
Saptamâna 35: Paradisul dulce
Saptamâna 36: Oglindiri
Saptamâna 38: Lampinioane
Saptamâna 39: Baietii mei
Saptamâna 40: 5 zile si 3 excursii
Saptamâna 44: A trecut Halloween
Saptamâna 45: Un pahar cu apa
Saptamâna 46: Luminite la mijloc de noiembrie
Saptamâna 47:
Saptamâna 48:
Saptamâna 49:
Saptamâna 40:
Saptamâna 51:
Saptamâna 52:

4 comentarii:

  1. Super tare poza ta! M-am chinuit sa fac si eu o poza in oglinda retrovizoare și nu am reușit.
    Zi frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta este de pe vremea când calatoream ca oamenii, în fata lânga sofer ☺☺☺ acum Leo are voie în fata, eu pe bancheta din spate ☺☺☺

      Ștergere
  2. Eu sunt fan astfel de pagini :D. Imi place ca asa se gasesc mai usor articolele pe categorii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neamtul zice "Ordnung muß sein" ☺☺☺ eu mi-s deja pe jumatate nemtoaica ☺☺☺ Sunt ordonata si foarte punctuala ☺

      Ștergere