vineri, 29 decembrie 2023

Surprize, surprize

Nu este "MfC" dar... sunt fara cuvinte! Asta seara am gasit în cutia postala un plic maaaare! De la Ra, sora lui Rux ♥ Cale lunga si întortocheata a avut "Mosul", de la Rux a plecat la Raluca si de la Raluca la mine ♥ Si iata, a ajuns înca în anul 2023! Surpriza mare mare mare! Multumesc draga Rux, ai un suflet mare ♥ Ma sint foarte onorata ca ai gasit aceasta cale, de a-mi trimite aceste decoratiuni de brad. Lucrate cu sufletul, nu doar hand made! Multumesc deasemenea si dragei tale surori pentru ca s-a implicat în aceasta actiune-surpriza ♥ Va îmbratisez cu drag ♥
PS: Draga Rux, pentru ca tu ai setat o protectie anti-copiere... greu de tot am putut sa iau chiar si un link catre blogul tau. Poate ca ar trebui sa renunti la acest tip de protectie... eu nici macar fotografiile nu le mai semnez, exista acum legi puternice care protejeaza autorii. Te pup ♥

10 comentarii:

  1. Ce draguuut! ❤ Intotdeauna gaseste Rux o cale de a trimite bucatele din sufletul ei! Are o determinare aparte. 😊
    Frumoase tare darurile pe care le-ai primit. Abia astept sa gasesc ragazul sa prezint si eu premiile si cadourile surpriza primite de la Rux. ❤

    Am desfacut un plic origami facut de ea, in ideea de a vedea cum e facut... Am vazut, dar n-am reusit sa-l "inchid" la loc! 😊 Nu ma descurc defel (nici) cu origami! 😃
    Seara frumoasa in continuare, Carmen draga! 💕 Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! ❤ 😘 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, Rux a reusit ceea ce practic era aproape imposibil! Pe calea directa a postei, probabil ca ori nu primeam plicul, ori il primeam anul viitor, cândva poate la sfârsitul lunii ianuarie. Eu locuiesc departe de voi si posta este foarte scmpa si nesigura! Motiv pentru care eu nu am participat niciodata la Secret Santa sau alte jocuri care promit câstiguri sau cadouri.
      Dar iata, Rux a gasit un pod peste munti si vai! Parintii au trimis pachet fiicei din Germania si Rux a strecurat printre cadourile pentru nepotei si plicul pentru mine. Draga ei sora, a dus plicul la posta germana si asa, a ajuns imediat la mine! Wahnsinn! Atât Rux cât si sora ei Raluca au SUFLET MAAAARE! Le multumesc ♥
      Pupici si îmbratisari de la trio pentru quattro, draga Diana. Un sfârsit de an cât mai armonic 😘 💞 🐾 🤗

      Ștergere
  2. Sunt minunate cadourile primite de la Rux!
    Este o maiastra in a face astfel de lucrusoare!
    Stau foarte bine in bradut. L-ai inveselit, cu siguranta!
    Pupici si o seara frumoasa, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai mare dreptate, Suzana draga . Multumesc pentru frumoasele cuvinte!
      La mulţi ani!🍀 💖❤️😘

      Ștergere
  3. Ma bucur mult ca am reusit! :)
    Si mai mult ca a ajuns totusi anul acesta - chiar daca dupa Craciun :D. Dar totusi s-a miscat rapid Posta. Asa ma bucur!!
    Am vrut sa ai si o mica decoratiune din margele - cu ea am avut emotii ca nu reusesc sa ma incardrez dar a fost la fix :D.
    Voi tot timpul m-ati incurajat si mi-ati transmis si trimis ganduri bune - Mos Craciun -a ajutat cu siguranta sa reusesc :D.

    Cat despre blog.. ohooho.. mi-as dori mult sa ma pot ocupa si de el anul care bate la usa - scriptul trebuie sa gasesc pe unde l-am pus atunci :)))) - au mai modificat una alta si cand vine vorba de html, mai ales ca nu am mai lucrat de foarte mult timp constant cu asa ceva, mi-e sa nu fac vreo boacana -asa ca va mai ramane un timp pe pozitii, pana ii dau de cap (dar daca e nevoie de vreun link ori ceva nu e bai ca imi scrieti pe mail si va trimit eu daca e, pana se rezolva problema:D).

    Pup cu drag si ma bucur mult. Arata asa frumos in bradut!! Pupici 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ai reusit Rux draga ♥ Mare surpriza a fost, iti multumesc mult-mult ♥
      Draga ta surioara a trimis imediat plicul si iata, Mos Craciun, Turtita si Steluta imi înfrumuseteaza bradul 2023! Esti grozava, multumesc ♥

      Pot sa iau link doar titlul blogului sau ultima ta postare - dar de pe blogul meu, pentru ca la tine, cum dai click cum apare textul "multumesc ca nu ma copiezi" ☺☺☺
      Problema cu linkurile... e ca se dau spontan, nu pot sa stiu cand voi scrie ceva ce la care doresc sa te mentionez, mai ales ca aceasta ar fi practic o surpriza ... deci, nu pot sa iti cer pe email. Iar linkul trecut mai târziu, nu mai are efect. Dar... asta e situatia, am inteles ☺
      Te pup si te rog sa transmiti si Ralucai multumirile mele ♥
      Va doresc numai bine în anul 2024! La multi ani! 🍀 💖❤️😘

      Ștergere
  4. Minunata surpriza. Felicitări Rux și Ralu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este! Rux si Ralu sunt de nota 100! 😘 🍀 💞😘 🍀 💞

      Ștergere
  5. Frumoasă surpriza! Sunt foarte frumoase cadourile de la Rux. Happy EveryDay! Pupici

    RăspundețiȘtergere