luni, 11 decembrie 2023

A doua duminica de Advent

Ieri seara, în casa plutea o aroma înnebunitor de placuta! Portocala, scortisoare, cuisoare si ienibahar. Helmut pregatea pentru noi câte o cana cu vin fiert. 
 Era cald, placut... Lemnele pocneau pe foc, camera, învaluita în luminile ghirlandelor cu LED invita parca la leneveala. Leo statea la mine în poala si savura mângaierile ca un copilas. 
Afara, un uragan salbatic îsi facea de cap, pocnind crengute sau frunze, izbind cu putere totul de geamuri. Am aprins pe masuta cea de-a doua lumânare...
Am vrut sa prind tihna acestei seri într-o fotografie dar mi-a fost imposibil. În primul rând pentru ca fotografiile nu pot sa redea parfumul si nci atmosfera generala. Nici macar tabloul nu am reusit sa-l cuprind - mâna mea ar fi trebuit sa fie telescopica ☺ 
L-am rugat pe Helmut sa se aseze pe covor, lânga masuta, sa prind în cadru si coronita si canile noastre cu vin. Când sa declansez fotografia, m-am rasturnat peste picioarele lui Helmut... Am râs cu lacrimi. Bine ca nu am împrastiat vinul dulce pe covor! Subliniez - înca nu bausem niciun strop din vin! ☺ rog a nu se întelege gresit! ;-)
 
Sa aveti un start bun în noua saptamâna! 
PS: Mai sunt13 zile pâna la Ajunul de Craciun 🎄🎅

16 comentarii:

  1. Nu se simte mirosul, dar căldura şi atmosfera se transmite, se vede din zâmbetele voastre!
    Te îmbrăţişez, Carmen! Să ai o săptămână bună şi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Potecuta draga, Trimit pupici si îmbratisari 🤗😘❤️

      Ștergere
  2. Tihnita seara! 😊 ☕ Toate serile sa va fie tihnite, Carmen draga! 💕
    Leo chiar ca sta in brate ca un prunc! 😍
    Atmosfera de armonie se distinge, parfumul mi-l pot imagina - mai ales parfumul de portocala si scortisoara. 😊
    Superb!
    Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! ❤ 😘 💖 🐾 🤗

    Am primit felicitarea de la voi! 💕 Iti multumesc in numele tuturor 😊 pentru gandurile de bine! Transmitem inapoi cu acelasi drag! 💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toate serile nu pot fi asa, însa din când în când, este minunat asa. Astazi spre exemplu, am avut sport, am ajuns acasa pe la ora 19:30. Am ps repede echipamentul la spalat, plus alte cateva rufe, am facut dus, am mâncat ceva si... s-a facut ora 21 si eu ma simt aba sosita acasa... dar trebuie sa ma bag in pat, maine va fi o zi si mai agitata! Maine dupa orele de serviciu, firma la care lucrez face petrecerea de sfârsit de an... O sa ajung acasa sper ca cel târziu la 21:30.

      Vaiii ce ma bucur ca a ajuns! Mama nu a primit.o inca. Probabil ca la ea cineva cenzureaza posta!

      Pupici si imbratisari, cu drag, de la trio pentru quattro 😘 💖 🐾 🤗

      Ștergere
  3. Ați dichisit și garnisit un living fiecare cu contribuție lui, tu ai ales să ornamentezi suprafețele cu multiple obiecte, suveniruri, simboluri ale sărbătorii mult așteptate de Crăciun, iar Helmut a preparat și umplut cănile speciale cu licoarea delicioasa ce a împrăștiat aroma în ambianța casei...dar a încins și spiritele😄! cu mult haz plus că e un remediu gustos împotriva răcelilor.
    O săptămână profitabilă! Te îmbrățișez, dragă Carmen!🤗😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Gina 😘❤️ mereu cu vorbe calde si cuvinte care-ti merg direct la suflet ❤️ Multumesc draga mea. Iti doresc deasemenea sa ai parte de o saptamana cat mai placuta! Pupici si imbratisari 😘 💖 🤗

      Ștergere
  4. Tihna radiază din fotografii.
    Să aveţi parte de cât mai multe astfel de seri, dragă Carmen! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Tihna, liniste, bucurie. Asta am simtit cand am citit.
    Iti doresc o saptamana plina de bucurii!😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Un tablou perfect de iarnă. Caldura din casă, vijelia de afară, vinul fiert din pahare și iubirea cât cuprinde. Cât mai multe astfel de momente frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac foarte mult zambetele voastre! Cred ca si Leo zambeste, daca ai mari poza cu el...
    Pupici si seara buna, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo se topeste de dragul meu, abia ma astepata când ajung acasa seara. Nu se mai dezlipeste de lânga mine.
      Pupici si imbratisari 😘 💖

      Ștergere
  8. Bucurie!!!! Mi-am luat portia de veselie si bucurie.
    Cred ca era tare bine acolo la voi - am baut si eu vin fiert candva si era tare bun:D Hihih.
    Acum am primit o canita noua - scrie pe ea Let it snow, seamana la forma cu cele metalice, dar e de ceramica(si e grea haha). Numai buna pentru ceai.
    Si puiul meu sta acum la picioare si eu incerc sa ma pun la zi cat de mult pot cu ce ati mai facut frumos.. :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa ai parte de cât mai multe seri tihnite alaturi de cei dragi ai tai 😘 💖 Pupici si îmbratisari 💖😘

      Ștergere