duminică, 3 decembrie 2023

Prima duminica de Advent 🕯️

14 comentarii:

  1. La voi e ca-n poveşti! Şi aveţi şi zăpadă!
    Să vă fie toată iarna la fel de frumoasă! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Vero draga. Ma pregatesc de multe saptamâni pentru întâmpinarea Craciunului ♥ Iubesc luna decembrie! Curatenia generala am terminat-o la mijlocul lui noiembrie. Apoi incet incet am inceput sa decorez casa si curtea. Sâmbata am finalizat. A fost ceva munca. Insa este ceva care imi face mare mare placere, deci, chiar daca ma dor salele ☺ am satisfactia ca a iesit cum mi-am dorit ♥
      O iarna minunata sa aveti si voi, Vero draga!😘🤗

      Ștergere
  2. Casa voastră te învăluie într-o atmosfera de basm...scene și personaje biblice recompun mesajul Nașterii Domnului...îngerii veghează...magii dau de știre, într-un mic orășel totul începe să se anime 🫠😇. Lumina sfântă arde lin în coronițe dibaci meșteșugite...zăpada proaspăt cernută, privită de la fereastră așterne puritate întregii atmosfere...
    Regăsesc în aceste imagini un îndemn la visare...e ora potrivită 😂🥰. Noapte bună! Start benefic, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga, astazi lucrez in Homeoffice ☺ a fost o idee spontana, pentru ca azi dimineata la 6:30 când m-am trezit, am vazut termometrul care indica minus 13 grade! La radio spuneau ca la München sunt -18°C (Münchenul este la doar 80km de noi si la aceeasi altitudine). Bine ca am avut laptopul la mine! Am fost inspirata vineri sa il iau cu mine! Asa ca azi lucrez cu Leo lânga mine ☺
      Vineri am fost cu baietii mei în târgul de Advent si am decis cu Helmut ca este cazul sa cumparam o alta casuta (grajd) pentru presepio al nostru. Figurinele sunt din portelan, arata foarte frumos, dar casuta s-a cam stricat. Asa ca imediat ce am ajuns acasa, m-am apucat sa o montez. Am lipit "muschi" verde si pietricele în fata casutei, am montat luminita pe care o aveam, dar nu este cea potrivita, asa ca se vor mai face imbunatatiri, probabiö asta seara sau mâne, depinde când soseste posta. Cred ca am muncit câteva ore, însa mi-a facut mare placere!
      Te pup Gina draga. Multumesc pentru frumoasele comentarii ♥ imi confera multa buna-dispozitie ♥😘🤗

      Ștergere
  3. Superb decorat Carmen. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o maiastra in a realiza decoruri. Se vede cat de mult suflet depui
    pentru a le realiza!
    Zile minunate, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Suzana draga 😘🤗
      si tie, o saptamâna minunata!

      Ștergere
  5. Citind cele deja scrise... am ramas fara cuvinte! 😊 E minunat cum ai decorat! E ca intr-o reclama pentru un film de Craciun! ❤ Zapada de afara imi starneste acel sentiment pe care mi-l imaginez intr-o cabana inconjurata de nameti, in padure - liniste, pace, caldura unui camin. 😊
    Zile senine iti doresc, Carmen draga! 💕
    Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! ❤ 😘 🍀 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Diana draga 😘🤗 daaa, nametii arata bine în poze ☺ realitatea este ca... ne-am cam speriat! a nins 50-70cm si apoi a dat gerul. Azinoapte au fost -18°C iar acum la ora amiezii sunt -6,5°C Cerul este laptos si meteorologii spun ca la noapte va ninge iar! Problema este ca iubesc zapada si m-as fi apucat sa fac un om de zapada - doar ma cunósti! Insa aceasta zapada este rigida, este tare si grea! Toti copacii si florile de la noi din curte si din parcuri si paduri sunt, au fost înca plini cu frunze! Pentru ca am avut 18-20 grade plus, pana la jumatatea lui noiembrie! Iar acum se rup sub greutatea zapezii!
      Dar arata frumos ☺♥☺ Si în casa este excelent!
      Te pup. Va transmitem gânduri bune si îmbratisari, cu drag de la trio pentru quattro 😘 💞 🐾 🤗

      Ștergere
  6. O atmosfera de basm 🤗💗. Nici nu ma asteptam altfel. Dar de asteptat, abia asteptam :D.
    Ce frumos se vede zapada afara!!
    Intrebare... decorul acela cu luminite, e facut undeva langa ... semineu? Sau ... ? Nu mai stiu... aveti sau nu voie sa il mai folositi totusi anul acesta?

    E minunata atmofera :*
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Rux draga 🤗💗. Este si zapada... mai multa decat ne-am dorit si un pic cam repede, dupa noiembrie cu 20 grade (în plus). Dar... asta e, nu putem influenta vremea.
      Da, ai observat bine "oraselul" este lânga semineu - în nisa de depozitare a lemnelor. Asa a fost construit semineul, noi insa nu am pun acolo niciodata lemne. Anul acesta mai avem voie sa facem foc in vatra. La anul... habar nu avem, stam ca pe ace sa primi instiintarea in scris! Poate ca nu va veni... Oricum, nu am mai cumparat lemne, mai avem doar pâna la revelion. Pentru ca noi avem incalzire cenntrala pe gaz, semineul este doar suplimentar si mai mult pentru atmosfera. Il foloseam mai ales la trecerea intre anotimpuri si de sarbatori. Deci, daca vom mai avea voie sa il folosim, va trebui sa cumparam lemne la sac si la pret piperat!
      Casutele le puneam de obicei pe pervazul geamului din sufregerie, acum am pus presepio acolo. Si presepio o puneam in nisa de lâga semineu ☺ Imi place mult cum am aranjat anul acesta ☺ In spatele casutelor, am desenat pe o bucata de carton alte case ☺ Voi imbunatati macheta anul viitor. Vreau sa comand "zapada decorativa" sa asez intre case - vreau ceva stabil, nu care cumva sa zboare prin casa de cate ori isi baga Leo nasucul curios ☺
      Pupici si îbratisari. Zile frumoase si voua! 😘 🐾 🤗

      Ștergere
  7. Peisajul e ca in povesti! Eu inca nu m-am apucat sa impodobesc....am zis de saptamana viitoare. Am si eu spargatorul de nuci. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat! Eu inca procesez la capitolul impodobit casa! Nu am facut nimic in directia asta! De asta va si admir creativitatea si rabdarea, ideile si indemanarea! Poate, poate ma induplec anul acesta sa ma urnesc. Imi doresc sa fiu cat de cat adunata si sa ma bucur de aceste minunate sarbatori. Stiu, unii le-au transformat in doar ce se numeste ,,mancare,, si ,,bautura,,. Nu asta vad eu, nu despre asta este Craciunul. Incerc sa gasesc acea magie, insipiratie si bucurie in ceeac e vad in fotografii. Minunate! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere