vineri, 1 decembrie 2023

La multi ani români, oriunde va aflati ❤️💛💙

 
La multi ani, penru toti prietenii din blogroll (ordine din actualizarea automata): Niko, Rux, Diana, Mihaela, Pompilia, Potecuta, Carmen, Ana, Vero, Suzana, Anuti, Ina, Aurel, Karma, Alex, Luiza, Veronica, Prietena Japoneza, Cristi, Alina, CARMEN, Silvia, Cu Ina, Pandora, Ioana, Florin, Madeleni, PSI, Maria, Handmade, Calin, Ileana, Cristi, Luiza, Scorpio, Zuzu, Iosif si GINA ❤️💛💙 La multi ani ROMÂNIA! La multi ani tuturor românilor ce trec astazi pe aici ❤️💛💙

22 de comentarii:

  1. La mulți ani, iubită romancuta!🥰🇦🇩
    Ești ca un top model al portului tradițional românesc, iar peisajul imaculat de nea întregește imaginea...mesajul❄️🤗❄️
    Te îmbrățișez, pup și îți doresc un start excelent al lui decembrie!😘

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani cu sănătate, cu spor în toate, cu gânduri bune și iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani, dragă Carmen! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Carmen draga! 💕 La multi ani!
    Ce frumoase poze! 😍
    Ce "model" a combinat Leo pe zapada, in jurul tau! 😊 E frumos cu zapada! Aici a fost destul de cald (din timp in timp chiar prea cald pentru decembrie, dar pare ca se reaceste, si vantul bate in rafale - poate va ninge si aici) 😊
    A fost o vreme numai buna pentru parada militara! 😊 (si alte activitati)
    Weekend minunat iti doresc!
    Imbratisari si pupici de la quatto pentru trio! ❤ 😘 🍀 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani Diana draga ❤️💛💙
      La noi ninge de 18 ore. E zapada de jumatate de metru ❄️
      Am fost la amiaza cu baietii la târg. Atunci abia erau 20 cm zapada
      Acum suntem acasa la caldurica. Parabolica lui Helmut nu mai capteaza niciun program. Eu ma uit cu Leo la Netflix. E o comedie nebuna 😂family Switch 😅😂 E weekend! Pupici si imbratisari 😘🤗 cu drag de la Trio pentru Quattro 😘🐾💞🤗

      Ștergere
  5. La multi ani, româncuta mea draga! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani celor din tara,
    La Multi Ani celor de-afara!
    La Multi Ani cu sanatate
    Români din strainatate!😊

    RăspundețiȘtergere
  7. La Multi Ani, draga Carmen!
    Ce schimba zapada peisajul. Iar Leo cred ca este vesel foarte!
    Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O daaaa, de azidimineata pana acum avem jumatate de metru de zapada! Si inca ninge... O sa vedem ce va fi maine dimineata 😘🤗la multi ani ❤️💛💙

      Ștergere
  8. La multi aaaani! Vai ce poze minunate ai facut!!! Si ce frumos este, dar mai frumos cata frumusete si bunatate si bucurie radiezi tu!! 💗
    Iubesc costumele acestea populare - bunica noastra Maia ne-a luat cand eram mici doua costume fix din zona Sibiu / Fagaras, pentru ca asa sunt si ale noastre cu foto neagra si cu o camasa alba ...
    In primii 2 ani de generala (ca apoi a venit 89) am facut sezatori. Si era tare frumos - ne imbracam in costum national si am avut intr-un an opincute :D.
    Ce de amintiri.
    Iti multumesc mult pentru surpriza minunata!! La multi ani :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am fost în Trupa de dansuri populare în scoala generala. Imi placea mult. Traditiile de regiune - de Marginimea Sibiului mai exact. Aveam costume primite, lucrate masinal.
      Uite ca au trecut cateva zeci de ani si am primit cadou de la prietena mea Alina (Pauza de cafea) costum complet! Totul lucrat manual, de mâinile ei pricepute! Camasa din pânza de casa, are "rauri" specific zonei de Săliște, mi-a facut fuste (doua una subtite si alta cu multe pliuri), cele doua cătrințe, tesute în casa, brâu cu tricolorul, tot tesut. Am si basma, am folosit-o aici pentru poze, ca sal, ca a fost un friiiig in dimineata lui 1 Decembrie! Abia l-am scos pe Helmut în curte sa-mi faca pozele! Am câteva poze cu o bundita neagra peste costum. Este din imitatie de blanita de mielut, cu captuseala de dantela. O port deseori iarna, la birou, peste pulover.
      Ma bucur ca ti-a placut! Te pup ❤️💛💙

      Ștergere
  9. La mulţi ani, draga mea! Ce bine te prinde costumul!
    Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere