miercuri, 19 noiembrie 2014

Miercurea fara cuvinte (47) - Croaziera - Atriumul vasului

(continuare la povestea croazierei - aici)



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

38 de comentarii:

  1. O croaziera albastra! Pare de vis! Iti doresc sa fie cat mai placuta si relaxanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. liftul asta m-a dat gata! arata ca o nava spatiala :)
    pup draga mea draga, happy ww! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Un adevarat spectacol! Albastrul ala e fenomenal! Tare faine imagini....:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cumva sunt imagini din Star trek? Incredibile fotografii. N-ai zice că sunt de pe un vapor. Frumoase amintiri aţi cules din această croazieră.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Waw...am zis eu- SF in toata regula ! :) Ce frumoase fotografii ! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună dimineaţa ! O nouă MFC şi o nouă întâlnire virtuală.
    La tine văd o croazieră, la mine vezi o toamnă frumoasă.
    Să ai parte de o zi bună, faină şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  7. superba croaziera. si pozele astea. si cele din urma.
    asteptam continuarea :* :*
    char ca parca ai intrat intr-o nava sf :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am întârziat puțin să-ți doresc „drum bun”,croazieră minunată și mare liniștită !!!
    Sper să fotografiezi mult și să ne povestești cu lux de amănunte cum a fost !
    Vacanță plăcută vă doresc

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb arată ! Parcă ar fi fost marea și pe dinăuntru și pe dinafară. Sau un uriaș acvariu. Fantastic !

    Happy WW, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow! Imaginile par desprinse dintr-un film!
    Din fericire pentru tine, este filmul vacanței tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Impresionant de mare şi de elegant. Albastrul din interior se continuă cu cel din afară. Sau invers.
    O zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Imaginile sunt fantastice,mulțumim pentru partajare,draga mea!
    Nu am cuvinte,te felicit că ai ajuns acolo!
    Să ai o zi frumoasă ca sufletul tău!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna dimineata! Wow, impresionant ! O zi minunata in continuare >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat albastru!!! Si e culoarea mea preferata. Absolut minunat. <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Singurul cuvant care-mi vine in minte cand privesc fotografiile este "impresionant"!:) Cred ca te-ai incarcat de albastru pentru toata iarna alba care sta sa vina! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow! Cat de spectaculos! Tare placuta tre' sa fi fost calatoria!
    Numai bine, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  17. Imagini de vis, parca e un palat al marilor, ma duce cu gandul la Titanic. Fara cuvinte.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. De acord cu pandhora! Ca la NASA! :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pare un vis acest vas! Mi se pare incredibil de mare si de frumos!
    Iar albastrul acesta este perfect pentru atmosfera de croaziera. Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. De vis ,un adevarat spectacol!
    Superbe imagini felicitari!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  21. E chiar o capodopera a arhitecturii navale!
    Fara cuvinte ,o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cum spuneam... Star trek! Engage! N-am alte cuvinte :) La multi ani pentru tanti Pusa! Sa-i dea Dumnezeu multa sanatate! Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  23. Minunat joc de lumini! O zi faina sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  24. sper ca te-ai simtit minunat in croaziera!

    RăspundețiȘtergere
  25. Surprinzator de frumoasa aceasta
    bijuterie arhitecturala navala cu care
    ati parcurs o croaziera albastra!
    Imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  26. Am vazut pe telefon,dar pana nu am ajuns sa privesc la o dimensiune rezonabila nu m-am lasat.Este incredibil pentru mine.Ceva care nu mi-am imaginat.Esti o fericita!

    RăspundețiȘtergere
  27. ..un Dubai plutitor! Cum e cu tangajul?Va pusi LU!

    RăspundețiȘtergere