luni, 10 noiembrie 2014

Curcubeul

pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"



10 comentarii:

  1. Hi-hi-hi, ai invitat curcubeul în casa. E un musafir imprevizibil, acum e, în secunda următoare dispare. Știu, ca a fost și pe la mine, intra uneori prin vizorul ușii de la intrare, dar nu m-am gândit să-l fotografiez.
    Sa ai o zi... colorata!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...faine...chiar a fost un "Buna dimineata Soare"care m-a facut sa zambesc! Te imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bucurie curcubeul! :)
    cum dimineata asta este destul de cenusie, e binevenit :)
    pup draga mea, draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos spectru. imi place poza a doua din dreapta sus. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am venit să văd răsăritul cu care eram obişnuită şi când colo găsesc ceva şi mai frumos!
    Superbă casa invadată de mici şi multiple curcubee(cred că acesta o fi pluralul)
    O săptămână minunată, draga mea, am revenit cu bine! Am fost superocupată şi cam obosită, din fericire am stat bine cu sînătatea. Te pupicesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. e intotdeuna binevenit! oricunde , oricum...:)
    chiar si asa in miniatura...:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oamenilor buni li se intampla lucruri bune. Ce frumos, lumina creeaza cele mai frumoase lucruri. Pupici si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai avut cu cine te juca azi!:)


    Pupici!

    RăspundețiȘtergere