vineri, 14 noiembrie 2014

Lumina

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

14 comentarii:

  1. doua reflexii frumoase dar prima imi place cel mai mult, exprima caldura, intimitate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am crezut ca sunt spoturi montate in prima poza :) Ai revenit acasa?

    RăspundețiȘtergere
  3. reusita compozitia din prima fotografie :) cea din stanga, adica

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase fotografiile!
    Sunteti inca in vacanta nu-i asa? Abia astept povestirile de dupa ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Viel Gluck"si voua ! De obicei prefer lumina naturala, dar lumina lumanarilor are un anume mister !!! :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Care mai de care mai frumoasa! Eu nu am mai vazut soare de ceva timp si ii invidiez pe toti cei care se bucura de o toamna insorita :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Misterioasa lumină a lumânărilor, la concurență cu strălucitoarea lumină a soarelui. Inspirată, ca de obicei. ☺

    Să aveți zile frumoase, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  8. Aranjamente calde si cu bun gust. Pupici si un week-end minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. În prima fotografie felinarul din dreapta este din dovleac?
    Oare pe unde eşti tu acum, draga mea? Cred că mâine poimâine ajungi acasă. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi plac ornamentele de toamna din prima imagine...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Admirabile cadre! Felicitari pentru frumoasele fotografii!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamneee, pozele astea îmi amintesc de căsuțele din deseneee... Ce frumoase sunt!<3

    RăspundețiȘtergere