sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Croaziera - Sfârşitul primei zile


Am iesit din restaurant împreuna cu proaspetele noastre cunostinte, Margot si Laura. Ne-am oprit pentru un cocktail în cel mai frumos bar al vasului (Barul Eliodoro). Pe scena, un grup pop-rock interpreta slagere internationale. Câteva perechi dansau pe ringul feeric luminat. Atmosfera era deosebit de placuta.
Subiectele de discutie s-au legat imediat, am constat ca simpatia este reciproca si povestind una-alta, am descoperit ca Margot locuieste în acelasi cartier cu noi! Pentru saptamâna viitoare am stabilit o întâlnire, sa facem schimb de fotografii ☺
La ora 21 am ocupat un loc în sala teatrului si am urmarit un show cu muzica, dans, efecte speciale si jocuri de lumini. Târziu dupa miezul noptii, ne-am îndreptat spre cabina.
Entuziasmul primei zile si leganatul lin au ajutat sa adormim instantaneu. Ne-a trezit apelul telefonic - era ora 7 si vaporul ancora în portul Marseille. (va urma)

26 de comentarii:

  1. mica-i lumea :))
    iata cum articolul pe care l-am postat legat de prietenii se dovedeste a fi adevarat, lasand la o parte faptul ca tu esti o persoana maxim de sociabila :)
    a fost o zi perfecta care a facut cat doua zile, ati avut energie, nu gluma! :)
    superba atmosfera pe parcursul intregii seri, minunat ai descris-o!
    o seara frumoasa iti doresc draga mea draga, de abia astept inceputul celei de a doua zi, pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevar tare mica e lumea. Este clar ca ne-am miscat permanent în grupul de vorbitori germana, însa asa o coincidenta ca la masa noastra sa fie cineva din cartierul in care locuim, ne-a mirat si amuzat tare de tot!
      cea de a doua zi a fost ploioasa, însa la fel de frumoasa si plina de surprize frumoase, ca prima :))
      pup si eu, draga mea draga.

      Ștergere
  2. ce dragut! sa iti intalnesti vecinii pe vas...:)
    pe mine inca ma fascineaza luminile de tot felul zarite in imaginile tate...! sunt superbe!:)
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pai nu zice Pandhora bine: mica e lumea asta mare! :))
      Luminile... oh! un spectacol care m-a fermecat din prima clipa! :) Fiica mea a zis ca parca e Las Vegas :)) Colorat si deosebit de luminos (eu nu am fost niciodata peste ocean!) Pup si eu :-*

      Ștergere
  3. Încet, încet, trag o primă concluzie: tare greu v-a fost în această primă zi a unei povești extraordinare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. concluzia ta este perfect corecta :))
      multumesc ca-mi esti alaturi!

      Ștergere
  4. Bună CARMEN!
    Are dreptate fica ta când spune că parcă e Las Vegas,sunteți frumoși și spectacolul de lumini este fascinant!
    Să aveți o duminică cât frumoasă, draga mea!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena draga!
      te pup. O duminica minunata iti doresc!

      Ștergere
  5. Frumoasa experienta! :) Astept cu drag continuarea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Atatea evenimente, emotii si senzatii, cat pentru un an intreg! Arata ca pe un platou de filmare! Ora 7 trezirea? Incepe sa fie foarte interesant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) prima zi a durat cât o saptamâna si super-situatiile pe care le-am trait ne-au produs atâta adrenalina încât am rezistat sa fim pe picioare de vineri la ora 2 noaptea pâna sâmbata la ora 1 noaptea!
      Da, ora 7 este o ora buna de intrat într-o urmatoare lunga zi, plina de surprize si senzatii de poveste.

      Ștergere
  7. De mult timp imi doresc sa fac o croaziera, citind radurile tale si mai ales vazand pozele din postari acest gand nu poate decat sa se intensifice :D Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prima mea experienta de acest gen a fost mai mult decat EXTRAORDINARA! nu pot decât sa te încurajez sa-ti îndeplinesti cât de curând dorinta! :)
      Un start bun în noua saptamâna! :)

      Ștergere
  8. Superb! Lumini, decor SF și, înainte de toate, un vis devenit realitate (perfectă potrivire cu numele blogului tău). N-aș vrea să spun că e o experiență unică, pentru că ți-o doresc repetabilă. La multe astfel de experiențe și impresii! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu as dori sa se repete cât de curând... trebuie însa sa ne refacem bugetul ;)) Nu stiu când va fi urmatoarea croaziera, însa cu siguranta va mai fi! Multumesc mult! :)

      Ștergere
  9. O zi speciala care s-a incheiat cu o seara de vis ! :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. O prietenie incepe cand te astepti mai putin. Lumea e atat de mica, noi o facem mare uneori, instrainandu-ne unii de altii.Imaginile sunt de poveste, esti o frumoasa.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai perfecta dreptate :) te pup si eu. Un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  11. Cine nu s-ar imprieteni cu voi?:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tu esti una din persoanele mai mult decat sociabile si in toate vacantele ne-ai povestit noile de cunosintele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, în fiecare concediu am avut noroc sa avem parte de companie potrivita.
      Un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. norocul începatorului :))) întâmplator am ales una din cele mai bune companii maritime.

      Ștergere