vineri, 7 noiembrie 2014

Lumini si umbre

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

23 de comentarii:

  1. Bună dimineaţa! :)
    Ce umbră frumoasă are vasul... întreaga compoziţie îmi place în fotografia aceasta!
    Iar florilecele, cât de delicate sunt! ...îmi beau cafeaua şi le privesc cu drag. Cred că le voi purta cu mine toată ziua. Mulţumesc pentru frumos!
    O zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fructiera aceasta are si o sora mai mare ;) Este cristal... si pe mine ma fascineaza umbrele pe care le face.
      multumesc mult, Anastasia draga! Sa ai un weekend reusit! :)

      Ștergere
  2. Ca de obicei, soarele este partenerul fotografiilor faine! Unghiul luminii produce umbre interesante, nu?
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma fascineaza jocul luminilor si umbrelor... De aceea am atarnat la geamul sufrageriei bucati de cristal slefuit ( Swarovski), irizarile pe cate le imprastie in camera, in zilele cu soare, sunt de basm, imi produc o totala buna dispozitie.

      Ștergere
  3. Frumos colaj. Fotografiile tale au acea armonie care-ți odihnește privirea și te relaxează. Un sfârșit de săptămână cât mai plăcut! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Sfarsitul acesta de saptamana inseamna intrarea in aventura anului :)) sper sa fie o experienta extraordinara, multumesc! ;)

      Ștergere
    2. Drum bun, distracție maximă și o tonă de amintiri minunate! ☺

      Ștergere
  4. frumoasa umbra ta. imi aduce aminte de melodia umbra :) am lasat pe g+ un mesaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc... Nu stiu de ce, insa nu gasesc niciun mesaj pe g+...

      Ștergere
  5. reflexia paunului e atat de frumoasa! :)
    imi place blandetea soarelui, uite ce reflexii simple si incantatoare evidentiaza el :)
    pup draga mea draga, buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paunul acela este o adevarata incantare, atat in zilele cu soare, cat mai ales serile de vara cand stam pana noaptea tarziu la lumanarile "purtate" de penele lui ;)
      Te pup draga mea draga. Sa ai o zi faina. Eu abia astept sa se faca 12 :-) apoi ... incepe actiunea cea mare! Coafor, manichiura-pedichiura, finisat bagajele, inchis valizele, predat cheile si... la drum spre marea aventura a anului ;-)) O sa iti trimit carte postala :-*

      Ștergere
  6. Incantatoare lumini si umbre! >:D<
    Te iubesc pentru toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos ai surprins umbrele !
    Drum bun si vacanta placuta ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  8. paunul e superb! :)
    intotdeuna luminile si umbrele se impletesc frumos!
    te pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Paunul este tare fumos, si mie imi place joaca de-a umbrele, ma bucur ca si la voi a fost soare. In sfarsit ne-am bucurat si noi de soare dupa mult timp.Pupici si un week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Faine clipe, paunul e superb! Weekend placut, Carmen! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  11. Un joc al soarelui pentru ochii care vor sa-l desluseasca.:))
    Faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac decoratiunile tale, vad o floare sau un bol de sticla interesant...Ultima cu umbra ta peste care se suprapune rama usii este tare sugestiva!

    RăspundețiȘtergere
  13. Expresive reflexii,pur si simplu te cuceresc, îti încânta privirea si-ti încarca sufletul de frumusete si bucurie!
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase jocuri de lumini și umbre, menite să liniștească nervii și înveselească sufletul.

    Numai bine, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  15. De multe ori umbrele parca-s mai frumoase decat ceea ce le genereaza.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumoase fotografii! Ce jocuri de lumini şi umbre!

    RăspundețiȘtergere