joi, 13 noiembrie 2014

Printre papusi


"Augsburger Puppenkiste" adica "Lada cu papusi a Augsburgului" se numeste teatrul de papusi din orasul meu si reprezinta unul din simbolurile orasului Augsburg.
A fost înfiintat în anul 1948 si de-a lungul timpului s-a impus prin talentul exceptional al artistilor, ocupând poziţia de lider la nivel naţional si câstigând totodata respect si faima la nivel mondial. Multe din spectacolele prezentate pe scena au fost filmate si ruleaza la televiziunea germana înca din anul 1953.
Pentru a satisface nostalgia adultilor ce au crescut în preajma papusilor mânuite prin sfori, Muzeul Marionetelor amenajat în cladirea teatrului, prezinta atât eroii pieselor de odinioara, cât si scenete din cele mai îndragite povesti. Nu exista augsburger care sa nu fi vizitat muzeul sau sa nu fi fost macar o data în viata la o premiera la teatrul de papusi!
Este o plimbare în timp - în trecut si prezen, alaturi de Jim Nasture (Jim Knopf), Lukas si Locomotova, Urmel, Kasperl, familia Mumin, Bill Bo, Leul, motanul Mikesch... Fotografiile le-am facut cu acordul Domnului Mâneca (Herr Ärmel) ☺

Noi mergem sa vizitam muzeul de câte ori avem în vizita prieteni nemti. Ceska, voi când veniti? Va asteptam cu drag.☺

12 comentarii:

  1. Ce frumos ! Deci trebuie sa revin la Augsburg sa vizitez Muzeul Marionetelor ! :) Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte ...interesant trebuie să fie Muzeul Marionetelor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma copleseste grija pentru traditie si trecut a germanilor, oare cand vom face si noi la fel? Numai bine, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mi-a placut nici cand eram mica teatrul de papusi, marionetele imi dau o senzatie ciudata...
    dar respectul pentru traditia acestei arte e de admirat!
    te pupacesc draga mea draga, vacanta faina si pe mai departe! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. atunci cand reusesti sa faci adultii sa vina la un teatru de papusi fara sa se simta stingheri, inseamna profesionalism.

    RăspundețiȘtergere
  6. Das weckt Erinnerungen an meine Kindheit!
    Wunderschönen Tag liebe Carmen
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  7. Lui Bebe sigur i-ar placea mult o vizita acolo. :)
    De cand te tot citesc ma tenteaza tot mai mult sa venim sa vizitam Augsburgul si vecinatatile lui, pana acum nu am avut ocazia, desi am fost de mai multe ori in Germania.
    Sa ai o zi plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  8. E placut la orice varsta,sa vezi un teatru de papusi.

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu am un sentiment ciudat fata de papusile marionete, Pinnocchio poate m-a impresionat ca si personaj.
    Si noi am avut vestitul teatru Tandarica si din pacate nu mai stim in ce stadiu este. Aveam scoli artistice cu clase speciale pentru artisti, dar din pacate n-am stiut sa pastram sa apreciem, cultura, talentul ori maiestria.

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoasa traditie! imi plac culorile din imaginile tale...vesele!:)
    doar ca teatrul de papusi nu m-a prins niciodata...nu am o explicatie pentru asta!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. O calatorie frumoasa in lumea copilariei, fascinant!Pupici!

    RăspundețiȘtergere