marți, 4 noiembrie 2014

Melancolie de toamna

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"
Muzica lui Mírcea Baniciu face parte din viata mea înca din adolescenta. L-am îndragit ca si cântaret solo, mi-a placut în Phoenix, l-am admirat alaturi de Pasărea Colibri si i-am redecoperit sarmul în grandiosul proiect Pasarea Rock... Un muzician a carui cariera se întinde pe o durată de patru decenii, un artist al carui talent si suflet mai au înca mult de daruit!

Mircea Baniciu s-a recasatorit de curând deci sa-i uram în cor: Casa de piatra, sanatate, fericire si La multi ani!

14 comentarii:

  1. frumoasa alegerea ta, Carmen!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. un romantic in forta, asa l-as caracteriza :)
    (in)cantatoare alegera ta de azi, te pupacesc draga mea, draga! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, nu si-a schimbat stilul duios si romantic, de la debut si niciunul din fanii lui nu s-au saturat sa il asculte.
      Pupici. O zi minunata, draga mea draga!

      Ștergere
  3. Este iubitul meu decand ma stiu!!! S-a casatorit...asta e! Casa de piatra si de acum si mai multa inspiratie sa aiba de la aleasa sa Muza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) cred ca toata generatia noastra de fete a fost indragostita de el! Tja, asta e situatia, vorba ta :-)))
      Sotia lui nu este o alegere pripita, este muza si perechea lui de mai bine de un deceniu. Copilul lor a implinit deja 9 ani :-) Ei sunt deja o familie. Sanatate si bucurii sa aiba! :)

      Ștergere
  4. O piese absolut fermecatoare ,imi plac mult!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) ton in ton cu vremea de afara.
      Multumesc mult, numai ganduri bune transmit deasemenea.

      Ștergere