duminică, 21 decembrie 2014

Croaziera - Ora 5 pm

(continuare la "Cand ploaie, când soare")

Conform "Jurnalului de bord", la ora 17 urmau sa înceapa o degustare de vinuri în Wine Bar si un film de desene animate în cinematograful 4D. Helmut voia la bar, eu la cinema. Ne-am oprit la cofetarie sa îndulcim tratativele... La o masa alaturata, o familie din Austria ducea aceeasi munca de lamurire. Am râs cu lacrimi si decizia a cazut scurt: barbatii merg împreuna la bar, noi doamnele, la cinematograf.
Noi doua ne-am facut fotografii si ne-am amuzat la un film de desene animate în care am mirosit si am simtit tot ce a zburat direct pe lânga scaunele noastre.
Barbatii au testat câteva vinuri italienesti: Chianti, Brunello, Barolo... mai multe informatii nu am capatat si nici fotografii nu avem. Ei, asta e atunci când lasi barbatii singuri!  ;) (va urma)

20 de comentarii:

  1. si eu as fi ales filmul :))
    adevarul e ca aceasta tehnologie e absolu uluitoare, am vazut un film in 6D cred si a fost terbil, am iesit de acolo total ametita de cap, exact ca si tine am simtit ca am fost in mijlocul intamplarilor de pe ecran simtind din plin toate tipurile de...senzatii :))
    cu siguranta vizita voastra la cofetarie nu a fost...fictiune :))
    te pupacesc draga mea draga, placuta sa-ti fie duminica! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe lânga sunet (dolby surround) si cei 3d care creaza senzatia de spatiu, tehnologia cinematografica a introdus si mirosuri, senzatii (stropi de apa sau atingeri usoare) si miscarea fotoliilor (deplasarea rândului de scaune lateral, usoare zdruncinaturi sau înclinarea spre fata sau spate). Astea toate le-am trait si noi ☺ 40 de minute de amuzament.
      Cofetaria avea tot felul de tentatii - zinic cumparam câte o pralina- doar una, dar zilnic :))
      Pup draga mea draga ♥

      Ștergere
  2. O vitrina plina de tentatii dulci!...cum poti sa te abtii sa nu le cunosti gustul?
    Ne plimbi pe doua taramuri, cand in iuresul activitatiilor din preajma sarbatorii de Craciun, cand pe valuri de visare si extaz, recreere, amuzament din vacanta.
    Duminica cu rasfat si relaxare, sanatate si mult spor in tot ce-ti propui!
    Imbratisari calde si pupici fara numar! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este, pendulez între prezent si luna trecuta :) Înca nu am reusit sa scriu complet povestea minunatului concediu... Ar fi pacat sa renunt la Napoli, Pisa si Florenta :)
      Te pup draga mea. O duminica minunata sa ai ♥

      Ștergere
  3. Ce ar fi putut alege barbatii decat degustarea de vinuri? :) Nu am fost niciodata intr-un cinema 4D, la cat sunt de mioapa nu stiu daca as vedea ceva cu acei ochelari.O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am nevoie de ochelari pentru citit si lucruri migaloase, la departare vad înca destul de bine. Am observat însa lânga mine în cinematograf persoane cu miopie, care si-au pus ochelarii de cinematograf peste cei de vedere. Nu este nicio broblema!
      O duminica minunata si tie!

      Ștergere
  4. Si macar a fost vinul mai bun decat filmul? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. el zice ca da, eu însa sunt multumita cu alegerea pe care am facut-o ;))

      Ștergere
  5. Bună CARMEN!
    Stau și mă întreb oare câte mii de poze ai făcut în această croazieră,sunt deosebite și voi sunteți tare dulci
    precum prăjiturile din imagine!
    Vă doresc o duminică frumoasă și plină de bucurii!
    Pup și îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mai fost întrebata - sunt 10 GB si 2600 fotografii :))) As fi imortalizat fiecare clipa! totul a fost senzational!
      te pup si eu, o duminica minunata sa ai, draga Elena!

      Ștergere
  6. important e ca faza indulcitului s-a desfasurat in familie! in rest nu mai conteaza....:)))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte intelept procedat.Nu trebuie sa-l obligi pe cel de langa tine sa faca mereu un lucru numai de dragul tau.Asa toata lumea a fost multumita nu? Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este. Iar faptul ca am mai cunoscut doi oameni pe vas, ne-a fost de mare ajutor :))) Am crezut ca nu ne vom mai întâlni nicodata, dar... Exact când am avut nevoie, i-am reîntâlnit! Habar nu avem ce mica e lumea! (am sa povestesc pe larg, când voi ajunge la excursia din Pisa)
      O duminica minunata iti doresc!

      Ștergere
  8. Eu tot la film m-as fi dus, cu voi fetele...4D? Ce senzatii!!! Si toate astea se intampla pe un vas...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca o croaziera împreuna cu una sau mai multe familii prietene, ar fi concediul ideal! M-as fi buucrat sa fim împreuna :)

      Ștergere
  9. Ahhhh...mi-ai facut pofta de "ceva dulce " - ce bine arata !!!
    hihihi...era normal si firesc sa va impartiti preferintele ! Bine ca fiecare a avut o dupa-amiaza perfecta !
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) hai la noi de colindat! avem numai bunatati pentru cei ce ne calca pragul! :-*
      Nu ne-am despartit decât pentru o ora, însa într-adevar ziua petrecuta pe mare a fost cea mai frumoasa! Am navigat 36 de ore fara pauza si nu ne-am plictisit nici o clipa! pupici

      Ștergere
  10. Faine dulciuri! dulciurile aduc oamenii impreuna, aduc intelegerea! :))
    Si eu as fi ales filmul; amintirea papilelor gustative e mai scurta! :)
    Primul si ultimul film in 3D l-am vazut la cinema Patria in BV - era un documentar despre viata subacvatica... Imi mai amintesc pestii care inotau in jurul nostru! :)
    Saptamana minunata sa va fie!
    Imbratisari cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei... pe lânga senzatiile pe care le-ai trait atunci la film, închipuieste-ti si parfumuri speciale si atingeri sau zdruncinaturi :)) Asta este evolutia cinematografului 2014 :) Te pup draga mea
      O saptamâna cât mai frumoasa!

      Ștergere