vineri, 3 mai 2024

Armonie

Universul s-a oprit pentru o clipa... Suficient timp pentru ca infinitul sa ma bata pe umar si blânda liniste sa ma-mpresoare. 
Suficient timp pentru ca mângâierea tandra a razelor de soare sa-mi daruiasca percepția culorilor. Doar o clipa... Suficient timp pentru ca molecula de liliac sa devia miraculos parfum, suficient timp pentru o fâlfâire de aripi de fluture. Suficient timp pentru ca trilul de mierla sa suie vesel în vazduh...
Pentru o clipa a fost pace, pentru o clipa totul a fost frumos! Si cât de usor a fost!
Este Vinerea Mare. Va doresc pace, armonie si numai frumos!

10 comentarii:

  1. Nenumărate oportunități ne înconjoară, trebuie doar să ne dăruim suficient timp pentru a le descoperi, studia și valorifica cu ajutorul simțurilor multiple, adevărata valoare...cântecul mierlei mirific, paleta cromatică a mediului înconjurător, bogăția de miresme proaspete...Totul este divin și armonios!🙏😇🥰
    De multe ori mi s-a întâmplat să-mi opresc pașii din mersul rapid către servici, ca să observ și să ascult cântecul mierlei ...ești bogată dacă ai asemenea chiriași 😄
    Tihnă sufletească și împăcare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Gina, mereu suntem pe aceeasi lungime de unda. Simtim la fel, gandim la fel... Ma bucur mult ca viata a gasit aceasta cale pentru noi spre a ne cunoaste! ❤️ Pupici si imbratisari 🤗😘🌷🍀🫶🏻

      Ștergere
    2. Încă o lucrare a universului spre a ne împărtăși și bucura reciproc de afinități ale vieții noastre😊🙏❤️.
      O seară liniștită! Te îmbrățișez și pup!🤗😘💗

      Ștergere
  2. Paști fericit, tot ce vă doriți.🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim asemenea Florin!
      Sarbatori cu pace si liniste sufleteasca!

      Ștergere
  3. Tare frumoasă clipa în care universul s-a oprit pentru tine!
    Tihna şi farmecul ei să-ţi fie alături mereu, nu doar de sărbători! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru un moment minunat de armonie, draga Carmen!
    Imi doresc sa ne insoteasca pe toti astfel de trairi azi si mereu!
    Imbratisari! ❤️😘 Si cat mai multe triluri de pasari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooooo un fluturas magic a poposit pe un ciorchine de flori :D. Un fluturas ca acesta am gasit odata, in copilarie, pe veranda la bunici. L-am luat cu grija si dus in curte. A zburat, a facut o „roata” apoi a revenit si s-a asezat pe ploverasul lui Ralu, Fix in dreptul inimii.
    Imi plac mult fluturasii...
    Pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere