marți, 30 aprilie 2024

Joc

Astazi este soare si cer senin. Buna-dimineata Lume!
Deasupra mea, un singur norisor, care ca un zmeu de hârtie s-a agatat de masina mea si m-a insotit vesel tot drumul pâna la serviciu.
Parca striga strengareste "Cu-Cuuuu" si zbura când pe partea dreapta, când pe partea stânga, dar mereu dupa mine! 
S-a ascuns in spatele brazilor când am taiat paduricea si mi-a iesit din nou in drum, rotunjindu-si la mijloc o gaura albastra, ca o gura care a strigat "Bau!". 
S-a jucat asa un timp cu mine, disipindu-se scurt si reluându-si rapid forma, alba, densa si pufoasa, ca in clipa in care ne-am dat buna-dimineata. 
Când am parcat, a ramas agatat in liliacul inflorit de la coltul strazii.

4 comentarii:

  1. 💗 si uite-asa ziua a devenit mult mai frumoasa! Dar doar pentru ca tu ai ales sa observi norisorul si sa intri in jocul lui. Si tare ma bucur ca l-ai impartit si cu noi :)
    Puuuup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos! A trecut timpul mai repede pe drum, nu? Și mie îmi place să urmăresc norii și să descopăr diverse forme în ei, să-i văd cum își modifică forma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cateodata mi e ciuda ca nu imi permite timpul sa mi iau ragaz, sa ma cufund in visare sau sa observ mai deaproape aceste mici frumuseti 🤗

      Ștergere