duminică, 22 septembrie 2013

Hainele de duminica ale Toamnei

17 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si eu ma minunez in fiecare zi de ele! Ploaia de zilele trecute le-a facut bine. Doar trandafirilor nu... Dar poate apar altii, bobocii se vad :)

      Ștergere
  2. Aoleu, ce toamna diferita ai! La mine totul e gri/ gri-negru/ ploi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) astazi am avut asa un soare frumooos! am stat mult în gradina. E racoare însa imediat ce dispare soarele. E toamna si la mine :)

      Ștergere
  3. abia astept explozia de forme si culori ale crizantemelor!
    duminica inflorita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt necajita sunt ca nu mi-am facut timp sa merg in gradina botanica. Cred ca acolo spectacolul crizantemelor a inceput.
      De trei zile avem soare iar, sper sa tina vremea asa.
      multumesc, o duminica placut si tie!

      Ștergere
  4. Super tolle Aufnahmen liebe Carmen!
    Schönen Tag wünscht Dir
    Crissi ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liebe Crissi, ich komme gleich zu Dir um zu sehen was gibt es neues bei dir und was deine fleißigen Hände neu gemacht haben. :)

      Ștergere
  5. Sunt superbe, draga Carmen!
    Sa ai o duminica frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa colectia ta de dalii, parca le prieste lumina blanda a soarelui de toamna. Imi plac mult cele cu alb si roz - fucsia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. weekendulacesta a fost darnic în raze de soare. Sper sa ramana vremea blânda. Macar pâna pe 6 octombrie :)

      Ștergere
  7. Ce frumoase sunt! Cu astfel de flori în jurul tău... toamna este superbă!
    O săptamână minunată sa ai! Îmbrăţişări, cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma mir si eu cum de mi-au ramas atât de frumoase florile în curte, dupa ploile de saptamâna trecuta. Se pare ca le-a facut bine :)
      O saptamâna cat mai placuta si tie. Pupici

      Ștergere
  8. Flori! Minunate flori in frumoase culori! Sunt... mesagerii Toamnei? :)
    Minunata saptamana sa iti fie! Imbratisari cu drag de la brasovence! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Diana draga! ganduri bune, îmbratisari si pupici, brasovencelor mele dragi :-* :-* :-*

      Ștergere
  9. Frumoase sunt! Pline de culoare, o adevarata incantare :)

    RăspundețiȘtergere